Daar komt de aap uit de mouw!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:18 schreef A_Fortiori het volgende:
Hier is de link van Vandaag de Dag, WNL:
6:13
http://www.npo.nl/vandaag-de-dag/15-10-2014/POW_00849067
Een vrouw heeft 10 vingers, dus 6 afdrukken is niet vreemd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:18 schreef jackie12 het volgende:
6 vingerafdrukken op een bh vind ik wel erg bijzonder. Volgens mij zit een vrouw alleen aan haar bh en verder niemand.
En deze informatie is nieuw voor me
Die vrouw heeft er mogelijk een belang in dat haar man haar niet de hele dag in de weg loopt in huis.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:00 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
De vrouw van Steffens verdiend ook een dikke pluim, door haar man er op te wijzen serieus aandacht aan de vermissing van Kris en Lisanne te geven.
Ik weet niet wat je bedoelt met lekken, ik lees hier helemaal niks nieuws.En dat van in Panama gaat men uit van onvrijwillige vrijheidsberoving heb ook al tig keer uitgelegd, met bron er bij. Het zit nl. gewoon zo, dat elke vermissing met letsel in Panama als "onvrijwillige vrijheidsberoving" benoemd wordt. Het kan echter ook een natuurlijke oorzaak hebben, zoals een ongeval of uitputting e.d. Heeft Pitty er ook bij gezegd, onvrijwillige vrijheidsberoving door derden of door natuurlijke oorzaak.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:28 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
?? huh? ik heb alles wat ik hier post uit de MSM, muv. die Humberto Tan Late Night uitzending van laatst dan, jij? Steffens is er volgens mij niet de man naar om iets te lekken ofzo, Wel kan ik me voorstellen dat politiebronnen soms info bewust achterhouden (de zg. daderkennis).
Frappant was om te horen dat hij zegt dat vanuit Panama 2 keer een rechtshulpverzoek naar Nederland is gestuurd, ivm
- opvragen mobiele telelfoongegevens van K en L
- hulp bij DNA profielen
omdat justitie in Panama uitgaat van "een onvrijwillige vrijheidsberoving". Ik denk dat de politie in Panama, in Chiriqui, jaarlijks zoveel misdaden, berovingen en moorden voorbij zien komen, dat zij aan hun theewater gevoeld hebben, hier is wat aan de hand, anders dan alleen maar een 'simpel' verdwaling/ongeluk/killer Stingbee/malaria mugsteekgeval zaak.
De kernvraag blijft, wat mij betreft, hoe kwamen de lichamen van de dames NA de eerste noodoproep, en de dagen erna, uiteindelijk 12 uur lopen verderop terecht, naast een riviertje?
En oh ja, wat zijn de kansen hierop nog eens: toevallig werden die resten net gevonden nadat de ouders van K naar Panama waren afgereisd en daar net waren aangekomen. In een gebied van 25 km2, weten de locals
dat ze, stroomopwaarts (..) vande Rio Culebra moeten zoeken. Niet stroomAFwaarts in het zijrivieren en afwateringsgebied van die rivier, maar stroomOPwaarts.
Als niemand de meiden kon vinden, wie kwam er dan eigenlijk met die rivier op de proppen?
Toch niet degene die de lichamen er eerst ingedonderd heeft neem ik aan?
Dat was al meteen wel duidelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw!
Die Steffens heeft de K&L zaak gebruikt om zijn stichtinkje te promoten.
Idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met lekken, ik lees hier helemaal niks nieuws.En dat van in Panama gaat men uit van onvrijwillige vrijheidsberoving heb ook al tig keer uitgelegd, met bron er bij. Het zit nl. gewoon zo, dat elke vermissing met letsel in Panama als "onvrijwillige vrijheidsberoving" benoemd wordt. Het kan echter ook een natuurlijke oorzaak hebben, zoals een ongeval of uitputting e.d. Heeft Pitty er ook bij gezegd, onvrijwillige vrijheidsberoving door derden of door natuurlijke oorzaak.
Maar niemand wil dit horen of lezen hier, iedereen blijft de woorden maar verdraaien naar eigen believen.
Het is een uitgerangeerde charlatan. Ik verwacht er niets van, jammer dat ze niet een jonger iemand met een frisse kijk op zaken en up to date kennis er op gezet hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was al meteen wel duidelijk.
Op LinkedIn noemt ie zijn bedrijfje ook: "Interludium FBI offers extensive financial intelligence services and is specialized in..[..]"
FBI? Denk niet dat ie zo close samenwerkt met de FBI.
ah jawel joh, dat is inmiddels al zo vaak voorbij gekomen, de meesten weten dat wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met lekken, ik lees hier helemaal niks nieuws.En dat van in Panama gaat men uit van onvrijwillige vrijheidsberoving heb ook al tig keer uitgelegd, met bron er bij. Het zit nl. gewoon zo, dat elke vermissing met letsel in Panama als "onvrijwillige vrijheidsberoving" benoemd wordt. Het kan echter ook een natuurlijke oorzaak hebben, zoals een ongeval of uitputting e.d. Heeft Pitty er ook bij gezegd, onvrijwillige vrijheidsberoving door derden of door natuurlijke oorzaak.
Maar niemand wil dit horen of lezen hier, iedereen blijft de woorden maar verdraaien naar eigen believen.
heb je daar een bron voor?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ik reageerde hiermee op Poekje01 die schreef dat men in Panama wel aan hun theewater aanvoelden dat hier meer aan de hand was dan een simpele verdwaling, omdat het een onvrijwillige vrijheidsberoving genoemd werd. Dat gaat dus helemaal nergens over.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah jawel joh, dat is inmiddels al zo vaak voorbij gekomen, de meesten weten dat wel.
Ja sorry hoor ik heb die bron al meerdere keren geplaatst met vertaling enzo. Wie zo nodig anders wil denken moet dat zelf weten toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heb je daar een bron voor?
en het gaat hier niet om Panama, maar hoe het in Nederland door de politie en justitie (OM) daarna is opgepakt. Als je een NFI rapport van 160 in het NL opstuurt naar Panama, dan laat je je minachting blijken. En dan, na vragen uit Panama stuur je een rapport op in het Spaans van
6 bladzijden
Wie wil hier nu niet lezen wat hier gaande is??
dat vind jij. Maar de misdaad cijfers in de provincie Chiriqui liegen niet, heb je je daar uberhaupt wel eens in verdiept? Jij staat helemaal niet open voor andermans meningen, en kan en wil je nooit eens vanuit een ander zijn/haar standpunt naar deze zaak kijken. Dat noem ik nou mezelf afsluiten voor de realiteit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ik reageerde hiermee op Poekje01 die schreef dat men in Panama wel aan hun theewater aanvoelden dat hier meer aan de hand was dan een simpele verdwaling, omdat het een onvrijwillige vrijheidsberoving genoemd werd. Dat gaat dus helemaal nergens over.
Denk dat je nu 2 zaken door elkaar haalt. Tuurlijk gaat het wel om Panama, daar komt het verzoek met omschrijving "onvrijwillige vrijheidsberoving'', al dan niet vermoedelijk, vandaan. Zie link.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:38 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heb je daar een bron voor?
en het gaat hier niet om Panama, maar hoe het in Nederland door de politie en justitie (OM) daarna is opgepakt. Als je een NFI rapport van 160 in het NL opstuurt naar Panama, dan laat je je minachting blijken. Een meer dan absurd schandalige manier van omgaan met een ander. Typisch hautain Haags kak gedrag van omhoogevallen ambtenaren. En dan, na vragen uit Panama stuur je een rapport op in het Spaans van
6 bladzijden
Wie wil hier nu niet lezen wat hier gaande is??
Ik heb me juist heel veel verdiept in de misdaadcijfers van Chiriqui en Boquete in het speciaal. Ik lees al vanaf het begin de lokale website van de expats en heb hier ook verschillende keren gepost over de uit de hand lopende overvallen op woningen en restaurants, berovingen enz. Daarom denk ik dat een misdrijf ook zeker niet ondenkbaar is en heb dat ook altijd gezegd. Lees jij wel wat andere users posten, of alleen die op jou reageren? Ik vind alleen de aanpak van Steffens en co. gewoonweg treurig en op sensatie gericht. Loze kreten over van alles en nog wat, dingen die gewoon op meerdere manieren verklaard of uitgelegd kunnen worden. Een echt onderzoek zou moeten beginnen bij hun verblijf in Bocas del Toro, de contacten die ze daar gehad hebben. Daarna de eerste dagen in Boquete voor hun verdwijning, alles uitzoeken wat ze zaterdag, zondag en maandag gedaan hebben en wie ze gesproken hebben. Zo hebben ze bv. op zondagavond gegeten in een restaurant, een in Boquete wonende Nederlandse vrouw was daar ook en vertelde dat Kris en Lisanne toen uitgebreid met de ober gepraat hebben over hun vrijwilligerswerk, waarvan ze toen nog dachten dat ze dat maandag konden starten. Dat soort dingen hoor je niets meer van. Je kan beter daar beginnen met een onderzoek dan bij het einde, de resten in de jungle of beter gezegd het gebrek daar aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:03 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
dat vind jij. Maar de misdaad cijfers in de provincie Chiriqui liegen niet, heb je je daar uberhaupt wel eens in verdiept? Jij staat helemaal niet open voor andermans meningen, en kan en wil je nooit eens vanuit een ander zijn/haar standpunt naar deze zaak kijken. Dat noem ik nou mezelf afsluiten voor de realiteit.
En die persoonlijke aanvallen op de heer Steffens zijn helemaal van de pot gerukt.
Een man met 30 jaar ervaring zo weg zetten, laat me niet lachen.
Zou tijd worden en onbegrijpelijk dat hier niet al lang mee begonnen isquote:Een echt onderzoek zou moeten beginnen bij hun verblijf in Bocas del Toro, de contacten die ze daar gehad hebben. Daarna de eerste dagen in Boquete voor hun verdwijning, alles uitzoeken wat ze zaterdag, zondag en maandag gedaan hebben en wie ze gesproken hebben. Zo hebben ze bv. op zondagavond gegeten in een restaurant, een in Boquete wonende Nederlandse vrouw was daar ook en vertelde dat Kris en Lisanne toen uitgebreid met de ober gepraat hebben over hun vrijwilligerswerk, waarvan ze toen nog dachten dat ze dat maandag konden starten. Dat soort dingen hoor je niets meer van. Je kan beter daar beginnen met een onderzoek dan bij het einde, de resten in de jungle of beter gezegd het gebrek daar aan.
Ja jij hebt dat al vaak gezegd en ik ben het met je eens. Zoals de computer op de taalschool, volgens de gegevens van de computer waren K&L tot ong. 13.00 uur op de taalschool. We weten nu dat dat niet klopt. Hadden ze een eigen inlogcode, ik denk van wel, hebben ze misschien vergeten uit te loggen en heeft iemand anders na hun nog in hun account gekeken. En heeft die om 13.00 uur uitgelogd. Of was er iemand die om 13.00 uur op de pc wilde werken en merkte dat er nog iemand ingelogd was en heeft die vervolgens uitgelogd. Zijn maar kleinigheden maar zo zou wel iemand hebben kunnen weten waar K&L gingen wandelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:30 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Zou tijd worden en onbegrijpelijk dat hier niet al lang mee begonnen is
Over de eerste dagen in Boquete gesproken, zaterdag, zondag, maandag.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:19 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb me juist heel veel verdiept in de misdaadcijfers van Chiriqui en Boquete in het speciaal. Ik lees al vanaf het begin de lokale website van de expats en heb hier ook verschillende keren gepost over de uit de hand lopende overvallen op woningen en restaurants, berovingen enz. Daarom denk ik dat een misdrijf ook zeker niet ondenkbaar is en heb dat ook altijd gezegd. Lees jij wel wat andere users posten, of alleen die op jou reageren? Ik vind alleen de aanpak van Steffens en co. gewoonweg treurig en op sensatie gericht. Loze kreten over van alles en nog wat, dingen die gewoon op meerdere manieren verklaard of uitgelegd kunnen worden. Een echt onderzoek zou moeten beginnen bij hun verblijf in Bocas del Toro, de contacten die ze daar gehad hebben. Daarna de eerste dagen in Boquete voor hun verdwijning, alles uitzoeken wat ze zaterdag, zondag en maandag gedaan hebben en wie ze gesproken hebben. Zo hebben ze bv. op zondagavond gegeten in een restaurant, een in Boquete wonende Nederlandse vrouw was daar ook en vertelde dat Kris en Lisanne toen uitgebreid met de ober gepraat hebben over hun vrijwilligerswerk, waarvan ze toen nog dachten dat ze dat maandag konden starten. Dat soort dingen hoor je niets meer van. Je kan beter daar beginnen met een onderzoek dan bij het einde, de resten in de jungle of beter gezegd het gebrek daar aan.
Dat bedoel ik, dit postte ik een paar dagen geleden. Nauwelijks reactie op gehad. Toch interessant om uit te zoeken lijkt mij, of het echt 2 anderen waren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef gynaika het volgende:
[..]
Over de eerste dagen in Boquete gesproken, zaterdag, zondag, maandag.
Zijn K&L op zaterdag 29 maart ‘s morgens vroeg al in Boquete aangekomen?
En zijn ze in de loop van die zaterdag al een beetje op verkenning uit geweest met een gids?
http://boquete.ning.com/f(...)9467&page=2#comments
This disappearance and tragic outcome struck me that much more because we went hiking on El Pianista on the 29th of March and actually met the guide who discovered them missing with two other Dutch women and the Husky from the restaurant. They came down towards Boquete, we went up. One of the ladies asked me if we were going all the way to Bocas and we said no, perhaps another day.
At first I thought that they might have been the same ladies, but the guide confirmed via email to me a few days later that they were others............................................................?...
Inderdaad, dit was een post van jou en ik vond het belangrijk deze op te slaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dit postte ik een paar dagen geleden. Nauwelijks reactie op gehad. Toch interessant om uit te zoeken lijkt mij, of het echt 2 anderen waren.
Ja is prima natuurlijk, ik vond het ook opvallend aangezien dit niet eerder ter sprake is gekomenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:48 schreef gynaika het volgende:
[..]
Inderdaad, dit was een post van jou en ik vond het belangrijk deze op te slaan.
Vandaar dat ik deze nu weer plaatste.
Ik twijfel daaraan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dit postte ik een paar dagen geleden. Nauwelijks reactie op gehad. Toch interessant om uit te zoeken lijkt mij, of het echt 2 anderen waren.
Nou ja, toen ik het las kreeg ik iig wel de indruk dat de gene die dit gepost heeft op boquete.ning zelf wel twijfelde. Ze zullen dus wel op K&L geleken hebben en de man is geen Panamees voor wie alle westerse meisjes er het zelfde uitzienquote:
eerst dacht ze dus dat het de meiden waren, zelfs gesprekje mee gemaakt, maar na email naar een zekere gids (alweer die ene) die zegt no no other girls...zou hij dat ook hebben gedaan bij andere getuigen? Zeggen no no andere tijd no no ze waren alleen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef gynaika het volgende:
[..]
Over de eerste dagen in Boquete gesproken, zaterdag, zondag, maandag.
Zijn K&L op zaterdag 29 maart ‘s morgens vroeg al in Boquete aangekomen?
En zijn ze in de loop van die zaterdag al een beetje op verkenning uit geweest met een gids?
http://boquete.ning.com/f(...)9467&page=2#comments
This disappearance and tragic outcome struck me that much more because we went hiking on El Pianista on the 29th of March and actually met the guide who discovered them missing with two other Dutch women and the Husky from the restaurant. They came down towards Boquete, we went up. One of the ladies asked me if we were going all the way to Bocas and we said no, perhaps another day.
At first I thought that they might have been the same ladies, but the guide confirmed via email to me a few days later that they were others............................................................?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |