Deze zal ik als verjaardagscadeautje voor je gaan posten in TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat dit felicitatie-topic in 40+ staat.
Geen hond die daar post.
Mijn felicitatie-topic had gewoon in GC geopend moeten worden. Niet dat ik een grote, ijdele, egocincratischezelfbevlekkende, grote eigendunk heb. Maar een beetje FOK!er weet dat Tong meer is dan 40+
Heldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze zal ik als verjaardagscadeautje voor je gaan posten in TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Ha, nu ben je weer ouder dan ik.
Gefeliciteerd!
Als je mij helpt herinneren dan doe ik dat volgend jaar voor jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat dit felicitatie-topic in 40+ staat.
Geen hond die daar post.
Mijn felicitatie-topic had gewoon in GC geopend moeten worden. een beetje FOK!er weet dat Tong meer is dan 40+
Mocht er een volgende keer komen, dan gewoon in OUD openen. Eens kijken of hij dan nog wat te miepen heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
Maar je hebt gelijk, dit was niet hélemaal de juiste plek, volgend jaar beter Tong
of in die andere zooiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht er een volgende keer komen, dan gewoon in OUD openen. Eens kijken of hij dan nog wat te miepen heeft.
Best raar dat ze daar geen SC hebben, we zouden zó daar naar toe kunnen verhuizen ,quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:42 schreef FANN het volgende:
Bestaat nog.. Memory Lane
Herinneringen ophalen met Ome Tong
Heerrlijk de irino en sarcasmequote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht er een volgende keer komen, dan gewoon in OUD openen. Eens kijken of hij dan nog wat te miepen heeft.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
Geniale topics daar....
MLN / Zaterdagavond, patatjes, douchen, pyjama aan en langer op blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |