Even herstartenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, ik word gek van mijn laptop. Weet iemand hier wat ik fout doe?
Hij denkt steeds dat ik dingen aanklik of wil selecteren terwijl ik alleen maar mijn muis beweeg. De muis fatsoenlijk gebruiken is ondertussen onmogelijk
Ik ben er idd aan gewend dat mijn adviezen altijd precies tegenovergesteld uitgevoerd wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar duidelijk, jullie gaan dus voor rood. Nu twijfel ik nog meer
Muisknop stuk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, ik word gek van mijn laptop. Weet iemand hier wat ik fout doe?
Hij denkt steeds dat ik dingen aanklik of wil selecteren terwijl ik alleen maar mijn muis beweeg. De muis fatsoenlijk gebruiken is ondertussen onmogelijk
Nee, het is meer dat ik nu nog meer niet weet of ik het durfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er idd aan gewend dat mijn adviezen altijd precies tegenovergesteld uitgevoerd worden.
Daarom doe ik het ook al jaren niet meer.
Neehij doet het al maanden. Alleen mijn irritatielevel is nu echt bereiktquote:
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?quote:
Alles kan kapot natuurlijk, sluit er dan juist eens een losse muis op aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?
Even nieuwe drivers installeren? Wie weet heeft t nut.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?
Hij is net nieuwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan kapot natuurlijk, sluit er dan juist eens een losse muis op aan?
Ook DOA komt gewoon voor hoor, je kan altijd pech hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij is net nieuw
Ik zal het vanavond eens testen, mijn lief heeft de losse muis nu mee
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zondag de verjaardag van m'n broer vergeten ben
Knap idd, ik krijg oa via Hotmail nog verjaardagen van mensen die ik al 10 jaar niet meer heb gesproken te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zondag de verjaardag van m'n broer vergeten ben
Heb t wel in m'n agenda staan, maar krijg er geen melding van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap idd, ik krijg oa via Hotmail nog verjaardagen van mensen die ik al 10 jaar niet meer heb gesproken te zien.
Hoe/wat/waar enzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie wil er zondag mee naar Jimmy Carr
Iets te veel gedoe voor mij. Anders leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Kaartje over/zondag 19 oktober/RAI Amsterdam/20.00 uur
Aah onhandige dag/tijd.. jammerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaartje over/zondag 19 oktober/RAI Amsterdam/20.00 uur
Met een zakje snoep?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of word ik opgehaald en thuisgebracht?
Ik weet niet of je daar vrolijk van moet worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of word ik opgehaald en thuisgebracht?
Beter dan de trein op zondagavond gok ik zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van moet worden.
Moet je eens in Relatie SC kijken of de Sex SC. Hier kwam ze nooitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef JustTalkLove het volgende:
Hi, Sorry, dat ik hier even tussen kom.
Weet er iemand van jullie of de user "Complicate" nog op FOK zit ?
Volgens mij is ze vertrokken.
Wel jammer, we waren twee goede Belgen samen
Waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja hij is echt leuk, maar vriendin gaat waarschijnlijk toch niet mee.
Ok, thx. Zal eens zien. Heb tijdje geleden PM gestuurd (geen reactie).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Moet je eens in Relatie SC kijken of de Sex SC. Hier kwam ze nooit
Idd.. heerlijk rustigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ok, thx. Zal eens zien. Heb tijdje geleden PM gestuurd (geen reactie).
Ik lees ook geen berichten van haar hier meer.
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dacht dat ze oke wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef JustTalkLove het volgende:
Hi, Sorry, dat ik hier even tussen kom.
Weet er iemand van jullie of de user "Complicate" nog op FOK zit ?
Volgens mij is ze vertrokken.
Wel jammer, we waren twee goede Belgen samen
Ik ben hetquote:
Ms ben ik gewoon heel gevoeligquote:
Ik ging ook voor de aardige variantquote:
Wat zijn we toch aardig vandaagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ging ook voor de aardige variant
Het is in de RAI dus ik denk het nietquote:
Zo aardig dat ik net een enquête over een schelpenwinkel heb ingevuld hier op fokquote:
Ken de Rai verder niet, of dat het echt de hal is of dat er ook kleine dingen zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in de RAI dus ik denk het nietEn het is een plek achterin
Nu zit ik met de kaartjes
Een schelpenwinkel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo aardig dat ik net een enquête over een schelpenwinkel heb ingevuld hier op fok![]()
Zie GC, ik had ook iets van, serieus?quote:
Vandaag is rooooooooooooooooooooood, en morgen OOK GODVERRRRDOMME!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar duidelijk, jullie gaan dus voor rood. Nu twijfel ik nog meer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie GC, ik had ook iets van, serieus?.
Ja maar blond is ook leuk toch? En dan van dat heule lichte he, niet van dat gelige.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is rooooooooooooooooooooood, en morgen OOK GODVERRRRDOMME!Luf joe
Heel licht blond klinkt heel vreemd/cheep als het niet natuurlijk is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar blond is ook leuk toch? En dan van dat heule lichte he, niet van dat gelige.
En dat heeft iedereen alquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel licht blond klinkt heel vreemd/cheep als het niet natuurlijk is.
Platina blond?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar blond is ook leuk toch? En dan van dat heule lichte he, niet van dat gelige.
Nee, heeeeel licht blond is dan weer doelbewust en kan best mooi zijn met kort haarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet hebben hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Alle vrouwen zouden red heads moeten zijn.
Ik vind juist dat gelige snel ordi.. En het moet ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan juist wel weer mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Moet eig wel weer eens naar de kapper. Maar geen zin om het te laten verven
Echt rood zou mij ook niet staan ivm erg donkere wenkbrauwen, vind ik dan.
Dat is eerder roze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind juist dat gelige snel ordi.. En het moet ook niet natuurlijk
Ik denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb het kort, maar met een langere lok voor (mijn emo-lok, zoals zoonlief het noemtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is eerder roze.
Maargoed, geen idee hoe jij je haar hebt. Zou dan idd icm met kort misschien wel kunnen/leuk zijn. Dunno.
Is dat nu al wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik lul ook maar wat hoor.
Red head komt bij me langs vanavond, vandaar.
Oh nee, daarvoor is de situatie even te kut op het moment, maar das is van haar kant en zet ik hier niet neer.quote:
Rhuquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Irene Schelpen een studie doet
Ik vrees eerder dat het een huisvrouw is die zelf heel graag fotolijstjes van de xenos beplakt met schelpen en dacht 'hoe kan dit nou geen passie zijn voor andere mensen! Misschien omdat er gewoon geen aanbod is? Ik heb een gat in de markt gevonden!'
En toen ging ze online kijken 'hoe zet je zelf een schelpenbusiness op?'
Volgens de kamer van koophandel moet ze dan eerst onderzoek doen dus dat doet ze nu. Om daarna toch die winkel met schelpen te starten omdat schelpen nou eenmaalmooi
zijn en ze niet begrijpt waarom uit haar gedegen doelgroepen onderzoek kwam dat niemand schelpen wil hebben
Volgens mij maakt Irene ook graag lange wandelingen op het strand (en dan kan ze meteen schelpen zoeken), kijkt ze graag Utopia en 'Achter gesloten deuren', eet ze graag een agv en op een exotische dag macaroni (van de honig dan wel he), naast schelpen heeft ze veel rieten hartjes in huis hangen en heeft ze 12 katten
Nee, dat is een andere iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
REdhead is niet WK meisje..
Wie gaat het worden
nee, ik was op vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar WK meisje was nu op vakantie toch?
Hoeveel van die hoeren heb jij?!quote:
Pittig kort en stekelig ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Alle vrouwen zouden red heads moeten zijn.
Zo heb ik wel eens zilverpaars gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:49 schreef missbehavin het volgende:
En dat beetje roze er doorheen vind ik ook
quote:
Jij rood?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens zilverpaars gehad
En rood ook trouwens.
Ik moest bij dat exotische gelijk denken aan Els Berry en de kidsquote:
Als het gaat zoals altijd de laatste tijd?quote:
Ja, red nightquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij rood?Maar goed, we hadden het over mij
Ik weet nog steeds niet of dat echt is of niet? Ik hoop het niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest bij dat exotische gelijk denken aan Els Berry en de kids
Nou, zolang ik het echt niet gelig doe zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, red night
[ afbeelding ]
En jij moest rood.
Al is dat rozige wel leuk. Maar ik heb t nooit gezien op je. Maakt t je niet heel bleek?
Dat wordt dan heel heel flink bleken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zolang ik het echt niet gelig doe zal het wel meevallen.
Dat sowieso, eerst al dat rood er uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt dan heel heel flink bleken.
Glorixquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowieso, eerst al dat rood er uitMaar vrouw van de baas wist daar wel een goed spulletje voor zei ze. En ik heb het ook echt aan haar voorgelegd, en als zij zegt dat ik het kan hebben geloof ik haar wel.
En ik er uit zien als een troll doll zekerquote:
Daarom doe ik een hoop zelf qua kleuren, behalve blond...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Net als toen ik m'n haar weer ging blonderen, toen werd het spierwit en toen na de tweede verfbeurt werd het groen
Nee, ik denk dat er echt wel iets zal veranderen aan je uiterlijk danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik er uit zien als een troll doll zeker
Dat spierwitte was na het blonderen bij de kapperquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom doe ik een hoop zelf qua kleuren, behalve blond...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er echt wel iets zal veranderen aan je uiterlijk dan.
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat jij het bent
Dat weet ik toch!quote:
Nee he. Ze willen liever bloed zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Zo zie je maar, pais en vree boeien niemand.
Eikels en toverdozen zijn het, allemaal, stuk voor stukquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee he. Ze willen liever bloed zien
Het enige wat er aan mijn haar verandert is dat het in de loop der jaren steeds sterker is gaan krullen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal in het begin bruin + highlights, waardoor ik half blond werd (liet het steeds opvallender maken). Dus daar maar vanaf gestapt, ik en blond gaan niet samen
Toen steeds roder en daarna een keer zwart + rood gehad. Dat moest wel echt uitgroeien.
Daarna overgegaan op donkerbruin met gewoon leuke gloed en dat was wel eig vet mooi, want door het vele verven en zonlicht had het verschillende tinten gekregen. En ook de uitgroei viel niet op
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het enige wat er aan mijn haar verandert is dat het in de loop der jaren steeds sterker is gaan krullen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het enige wat er aan mijn haar verandert is dat het in de loop der jaren steeds sterker is gaan krullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik jou ook niet!quote:
I'd tap thatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Uhuh. So hand it over honeyquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:59 schreef missbehavin het volgende:
Daar was ik wel een stuk jonger hoor
quote:
Want? Ten tijde van die foto was ik ook jonger dan nu hoorquote:
Een stuk jongerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want? Ten tijde van die foto was ik ook jonger dan nu hoor.
Ik hou het op, iets jonger op basis van mijn waarnemingquote:
whaha een poppetje? Zo word ik echt nooit genoemdquote:
Doe dan meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Oh, wissel maar weer onderling foto's uit hoor.
Nou op die foto echt hoor!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha een poppetje? Zo word ik echt nooit genoemd
Dan zal mijn karakter het stilstaande beeld wel teniet doenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik had me rhu echt heel anders voorgesteld
Ja weet niet, wat harder, bij gebrek aan een beter woord? Je ziet er zo snoezelig uitquote:
Ho wacht, gaat dat zo makkelijk?!quote:
Neuken + mee naar Jimmy Carr.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho wacht, gaat dat zo makkelijk?!
O, nu wil ze wel hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho wacht, gaat dat zo makkelijk?!
Ik heb weinig foto's van mezelf/anderen, scheelt weer oud voelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:
Bluh, dat krijg je er van he, oude foto's doorneuzen. I feel old
Ik maak er gewoon een gezellige avond van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuken + mee naar Jimmy Carr.
CL heeft blijkbaar een heimelijk verlangen al een tijdje naar KT
Ik las het meer als 'Als je mee gaat naar Jimmy wordt het neuken'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuken + mee naar Jimmy Carr.
CL heeft blijkbaar een heimelijk verlangen al een tijdje naar KT
quote:
Enkel neuken is idd niet gezelligquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon een gezellige avond van.
Vond die van mij leukerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik las het meer als 'Als je mee gaat naar Jimmy wordt het neuken'Ze zit wel erg verlegen om iemand die mee wil.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wist wel dat je het met me eens zou zijn
Ik kan er mee leven van tijd tot tijdquote:
Oh ja mensen denken altijd dat ik een onschuldig dotje benquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja weet niet, wat harder, bij gebrek aan een beter woord? Je ziet er zo snoezelig uit
Onzeker en verlegen zeker?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Youth is waisted on the young.. Pfff wat had ik een figuurtje!En het zien op dat moment ho maar..
Zo zonde..
Dat heb ik ook met oude foto's. Ik had zowat anorexia op m'n zeventiende en ik droeg alleen zwarte wijde kleding. Zo zonde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Youth is waisted on the young.. Pfff wat had ik een figuurtje!En het zien op dat moment ho maar..
Zo zonde..
Verlegen niet zozeer..quote:
Ja het is echt een botte hork, maar ik kon niet eerder kaartjes bestellen toenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
Tis dat het uur reizen is door werkzaamheden.. Maar vooral te grote zaal + helemaal achterinDaar kan ik niet tegen, is niet leuk
Anders natuurlijk wel. Want hij is best oke volgens mij
Ja precies! En dan scroll ik net langs zo'n foto, heb ik verdorie al geworpen, en dan denk ik 'dat ik niet constant halfnaakt rondliep!'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met oude foto's. Ik had zowat anorexia op m'n zeventiende en ik droeg alleen zwarte wijde kleding. Zo zonde.
Ja groen is gewoon slechte verf/bleekquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Net als toen ik m'n haar weer ging blonderen, toen werd het spierwit en toen na de tweede verfbeurt werd het groen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik er uit zien als een troll doll zeker
Ik heb t geregeld zelf gedaan. Kan best. Maar blonderen is wel risky.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Verven doe ik gewoon bij de kapper. Wil niet dat het verkeerd uitpakt
Ik op de meest vage manier afgelopen zondag dus nog eentje tegengekomen toen ik half in slaap was gevallen aan de bar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan er mee leven van tijd tot tijd.
Als het nou oranje werd, dat leek me nog leuk. Maar groenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t geregeld zelf gedaan. Kan best. Maar blonderen is wel risky.
Je hebt me gemist in het blond!quote:
Dat helemaal jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb t geregeld zelf gedaan. Kan best. Maar blonderen is wel risky.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik op de meest vage manier afgelopen zondag dus nog eentje tegengekomen toen ik half in slaap was gevallen aan de bar.
Eenmaal bezig (niet daar aan de bar), wou ie na twee minuten anaal.. toen maar afgekapt en de trein gepakt
Het komt er bij jou ook nooit van he? Ook al komt het er wel vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik op de meest vage manier afgelopen zondag dus nog eentje tegengekomen toen ik half in slaap was gevallen aan de bar.
Eenmaal bezig (niet daar aan de bar), wou ie na twee minuten anaal.. toen maar afgekapt en de trein gepakt
Handig, postedit-rechtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt me gemist in het blond!
Nou idd. Een godswonder dat ik lief nog mijn woman cave in heb weten te slepenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Het erge is dat de laatste 3x zo is gegaan..![]()
![]()
(andere kerel)
Wtf is er mis met de mannen van tegenwoordig
Geen idee, ik heb ook wel anaal gedaan,maar wel na verloop van tijd en in overleg zeg maarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:
Het erge is dat de laatste 3x zo is gegaan..![]()
![]()
(andere kerel)
Wtf is er mis met de mannen van tegenwoordig
doe m even wegtyfen danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Handig, postedit-rechten.
Maar ik was netjes op tijd hoor.
Niets mis met anaal. Maar niet na twee minuten dat je hem er net ingestoken hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ook wel anaal gedaan,maar wel na verloop van tijd en in overleg zeg maar.
Mensen weten niet meer beter dan dat het hoort denk ik.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
Vroeg toen aan hem "werkt dit nou echt, beetje proberen te proppen en dan staan ze het wel toe?"
Hij echt zo van "jah! Eerst reageren ze wat raar, maar daarna vinden ze het wel fijn"
uit je reactie dumdumquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Dus eigenlijk ligt het aan de vrouwen van tegenwoordig
WAT?!?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt me gemist in het blond!
Mijn kapper verfde mijn haar van donkerbruin naar lichtbruin naar blond naar wit (echt spierwit)., Dat wilde ik een keer zelf proberen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat helemaal ja
Ooit toen ik rood was, m'n uitgroei zelf gedaan.. werd het oranjeDaarna nooit weer gedaan
Ik moet maar weer eens barman worden, man wat was dat elke week (nou ja, bijna dan) een feestquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet gewoon echt niet meer bezopen aan de bar gaan zitten. Gebeuren te vreemde dingen dan gewoon
En blijkbaar heb ik echt een zwak voor barmannen, want dit was er ook eentje, maar dan van een andere kroegwaar we dan ook heengingen
Wat? Seks of drank?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik het wel iets hebben opzich, maar het is geen vereiste en zeker niet iets waarvan ik uitga dat het in het standaardpakket zit ofzo.
En nou nokken, ik word hitsig en dat moet ik niet hebben vandaag.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn kapper verfde mijn haar van donkerbruin naar lichtbruin naar blond naar wit (echt spierwit)., Dat wilde ik een keer zelf proberen...Gelukkig had ik toen altijd een pakje bruin voor noodgevallen in de kast staan
Kon echt niet over straat!
Een soort van paasgeel en pluizige hanenkam was tquote:
quote:
Zeg dan niet dat er foto's zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort van paasgeel en pluizige hanenkam was t
Er zijn foto's. Nee. En nog eens nee.
Jaja, we weten het nu wel met je jodensterretjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:31 schreef Ang3l het volgende:
ANAAL?!
He gadverdamme what is WRONG with you people!?
*loopt voorzichtig en iets benepen weg vanwege gisteravond*
Ik ga vanavond ff spittenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij hebt me op FB, je kunt me in alle kleuren en nog als jong blompje zien. Zeikerd.
Is t erg dat ik 'm niet uit m'n hoofd krijg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, we weten het nu wel met je jodensterretje.
Krijg je jodensterretje niet uit je hoofd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Is t erg dat ik 'm niet uit m'n hoofd krijg?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t erg dat ik 'm niet uit m'n hoofd krijg?
Da's heul niet de bedoeling met ene grindr hook-up!!!!!
Word je daar al hitsig van nu?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, we weten het nu wel met je jodensterretje.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
En blijkbaar heb ik echt een zwak voor barmannen,
Nou hopsa, jullie twee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet maar weer eens barman worden,
Doe je wel voorzichtig lieverd?quote:
Eeeehmmm, nee, dat was mijn "maartje van wegen, maartje van wegen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Word je daar al hitsig van nu?
Levi gok ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels weet ik trouwens zijn naam. Ja ja ja da's ernstig ja! Maar ik onthou NOOIT namen als iemand zich voor het eerst voorsteld. En om nou achteraf te gaan vragen, terwijl je de troep van je afveegt, is ook zowat. Dus ik had vandaag gewoon gestuurd "How do you spell your name?", want ik dacht dat t iets moeilijks israelitisch wasWas t KEI simpel! Viel loeihard door de mand natuurlijk
Hem meenemen naar Starbucks de volgende keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels weet ik trouwens zijn naam. Ja ja ja da's ernstig ja! Maar ik onthou NOOIT namen als iemand zich voor het eerst voorsteld. En om nou achteraf te gaan vragen, terwijl je de troep van je afveegt, is ook zowat. Dus ik had vandaag gewoon gestuurd "How do you spell your name?", want ik dacht dat t iets moeilijks israelitisch wasWas t KEI simpel! Viel loeihard door de mand natuurlijk
whut?!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee, dat was mijn "maartje van wegen, maartje van wegen".
Neequote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hem meenemen naar Starbucks de volgende keer
True.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik dacht dat alleen lesbo's na één date al ringen gingen uitzoeken
Je hoeft het toch ook niet te kunnen schrijven? Pfff, moet ik jou nog one night stand tips geven? The end is nighquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja da's ook wel een goeie
Maar die hebben t ook altijd fout toch?
Uhuh, mij hoef je niet te overtuigen hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Maar je kan iemand toch wel leuk vinden en aan iemand denken na 1x zien? Al was dat niet de insteek van de hook-up dus eigenlijk.
Ja, dat kan helaas primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Maar je kan iemand toch wel leuk vinden en aan iemand denken na 1x zien? Al was dat niet de insteek van de hook-up dus eigenlijk.
Ik kan iemand kei leuk vinden na 1x zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Ik ben niet zo bejaard dus soms is er een generatiekloofje hequote:
True, maar onwetendheid van snotapen is mijn probleem nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kan iemand kei leuk vinden na 1x zien
[..]
Ik ben niet zo bejaard dus soms is er een generatiekloofje he
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar onwetendheid van snotapen is mijn probleem niet.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik ben geen snotaap! Ik ben zelf ook al kei oud ondertussen
shush squirt, luisteren als de meester spreektquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoe oud ben je nu eig?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Bijna 30quote:
Alsof je met een ONS naar de starbucks gaat!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet te kunnen schrijven? Pfff, moet ik jou nog one night stand tips geven? The end is nigh
Wellicht, op weg naar huis, of de volgende ochtend.. Weet ik veel, ik drink geen koffie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je met een ONS naar de starbucks gaat!!
Dan kan je prima naar de starbucks, dat verkopen ze er niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wellicht, op weg naar huis, of de volgende ochtend.. Weet ik veel, ik drink geen koffie!
"But I love her! She made me squirt!!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
shush squirt, luisteren als de meester spreekt.
Uhu. Ik wankel op m'n benen, hebben wallen onder m'n ogen, gaap om de 5 sec en moet een dikke presentatie afmaken!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het het zwaarste van jullie allemaal bitches.
Echt he, dat ze nog haar bed uit komt!quote:
Jaquote:
Ik ben gek op starbucksquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je prima naar de starbucks, dat verkopen ze er niet.
Ik zit in mijn midlife crisis, beat thatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Ik wankel op m'n benen, hebben wallen onder m'n ogen, gaap om de 5 sec en moet een dikke presentatie afmaken!
Chai lattequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wellicht, op weg naar huis, of de volgende ochtend.. Weet ik veel, ik drink geen koffie!
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het het zwaarste van jullie allemaal bitches.
A. Het was bij mij thuis dus er was geen weg naar huisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kickt ze er echt uit 's nachts? Hardvochtig hoor! Ik neukte gewoon door tot de ochtendquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Het was bij mij thuis dus er was geen weg naar huis
B. Mijn ONS's hebben geen ochtend
C. Ik drink t ook niet
Koop een moter and get over it!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit in mijn midlife crisis, beat that.
Ik moet wel, gezond eten, sporten, crèmepjes, alles om de ouderdom tegen te gaan. Het is verdomme een dagtaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, dat ze nog haar bed uit komt!
Oh crap, than I'm screwedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet wel, gezond eten, sporten, crèmepjes, alles om de ouderdom tegen te gaan. Het is verdomme een dagtaak
Maar van samen slapen en knuffelen word je zo week...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kickt ze er echt uit 's nachts? Hardvochtig hoor! Ik neukte gewoon door tot de ochtend
Onbegrijpelijk iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:51 schreef missbehavin het volgende:
Echt he, dat ze nog haar bed uit komt!
Nee, ik doe wel aan het veels te jonge chicks datenquote:
Ik heb dat ook echt nog nooit gedaan, opzich kan het een beetje awkward zijn 's ochtend, maar om iemand nou midden in de nacht in mijn ghetto op straat te kicken gaat me echt te verquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kickt ze er echt uit 's nachts? Hardvochtig hoor! Ik neukte gewoon door tot de ochtend
Ik kick ze er uit ja. Ik ben 36. Ik moet werken. Je gaat naar huis! Doeiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kick ze er uit ja. Ik ben 36. Ik moet werken. Je gaat naar huis! Doei
Ja ik moet dat dus ook niet hebben bij een ONSquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar van samen slapen en knuffelen word je zo week...
Als "ze" echt zelf weg wil, prima natuurlijk, maar ik ga het niet afdwingenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik zorg er gewoon voor dat ik zelf weg kan lopen
Ja werk maar weer eens het hele call center af. Dat deed je al pre-midlife-crisis, dus dat gaat niet helpenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik doe wel aan het veels te jonge chicks daten.
Oh wacht.
Maar weet je dan altijd al 100% zeker dat het bij een ONS blijft? Ik ben wel eens een paar maanden blijven plakken bij wat ik dacht dat een ONS zou worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet dat dus ook niet hebben bij een ONS
Steek toch niet zo veel energie in een bij voorbaat al verloren strijd mutsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet wel, gezond eten, sporten, crèmepjes, alles om de ouderdom tegen te gaan. Het is verdomme een dagtaak
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steek toch niet zo veel energie in een bij voorbaat al verloren strijd muts
Da's best wel standaard in de gay scene volgens mij hoor. Hallo, iemand komt voor seks langs, niet voor slapen.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Steek toch niet zo veel energie in een bij voorbaat al verloren strijd muts
Ik zou een slechte gay zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's best wel standaard in de gay scene volgens mij hoor. Hallo, iemand komt voor seks langs, niet voor slapen.
Mja, hook-up vs ONSquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar weet je dan altijd al 100% zeker dat het bij een ONS blijft? Ik ben wel eens een paar maanden blijven plakken bij wat ik dacht dat een ONS zou worden.
Ja maar soms wil je dat toch gewoon bij voorbaat al niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar weet je dan altijd al 100% zeker dat het bij een ONS blijft? Ik ben wel eens een paar maanden blijven plakken bij wat ik dacht dat een ONS zou worden.
Ligt een beetje aan het hoe en wat. Heb er wel eens mensen uitgeschopt en anderen weer laten liggen. Allemaal afhankelijk van de kerel/de seks en mijn eigen stemmingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Als "ze" echt zelf weg wil, prima natuurlijk, maar ik ga het niet afdwingen.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind blijven slapen echt een veel bigger deal dan seks...
Dit jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind samen slapen te intiem. Intiemer dan mijn davidsster laten uitwionen met een keppeltje
Ik niet, want ik ben een godinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee.
Maar oud en lelijk word je vanzelf, daar helpt niks tegen
De uitdrukking is niet voor niets "als cool as a cuecumber".quote:
Wiens ster?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind samen slapen te intiem. Intiemer dan mijn davidsster laten uitwionen met een keppeltje
Ik echt nog een miljoen dingen, maar niet de standaard dingen denk ikquote:
Je weet dat zelfs lelijke of enge dingen Godinnen hadden he?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit ja
[..]
Ik niet, want ik ben een godin
Mijn nick is gewoon te goed uitgezochtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De uitdrukking is niet voor niets "als cool as a cuecumber".
Mwah, nog nooit echt meegemaakt, ik neuk meestal met mensen die ik leuk vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar soms wil je dat toch gewoon bij voorbaat al niet?
Die van Davidquote:
Ja maar ik ben zo'n goede. Zo een in van die vloeiende jurken, perfecte gelaatstrekken en gouden stralen en zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat zelfs lelijke of enge dingen Godinnen hadden he?
NIETS van gemerkt!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, nog nooit echt meegemaakt, ik neuk meestal met mensen die ik leuk vind.
Ik ook maar ik wil niet altijd echt emotioneel betrokken raken en zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, nog nooit echt meegemaakt, ik neuk meestal met mensen die ik leuk vind.
Met zo'n gouden lauren...laurer...laurier... laurel... me van die bloaikes in oew hoar!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo'n goede. Zo een in van die vloeiende jurken, perfecte gelaatstrekken en gouden stralen en zo
Jij bent de leukste FOK!homo die ik ken hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIETS van gemerkt!
Wacht... vind je me niet leuk?!
Niet eens de leukste homoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent de leukste FOK!homo die ik ken hoor.
Does it make you feel as cheap a s a 2 dollar hooker on a friday night?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
En ik ben ook wel een beetje een watje op dat gebied misschien, ik vind samen slapen wel prettig. En ik mis het ook wel een beetje vanuit mijn vorige relaties natuurlijk.
Scharrel gaat ook vaak naar huis na de seks, opzich prima, maar soms hoeft het van mij niet.
Dat kan natuurlijk, niemand is hetzelfdequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik wil niet altijd echt emotioneel betrokken raken en zo
En hij kent er ook vast maar eentjequote:
Nee, die gast van hierboven van communicatie is hilarischquote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Does it make you feel as cheap a s a 2 dollar hooker on a friday night?
Dit bedrijf is echt enorm gay-friendly, kan er zo 15 opnoemen, waarvan ik het weet, en ik schijn het slecht te herkennen bij de niet obvious nichtenquote:
Dan vind ik de seks al snel minder...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik wil niet altijd echt emotioneel betrokken raken en zo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan vind ik de seks al snel minder...
Ja maar er is emotioneel betrokken en emotioneel betrokken. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan vind ik de seks al snel minder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |