Even herstartenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, ik word gek van mijn laptop. Weet iemand hier wat ik fout doe?
Hij denkt steeds dat ik dingen aanklik of wil selecteren terwijl ik alleen maar mijn muis beweeg. De muis fatsoenlijk gebruiken is ondertussen onmogelijk
Ik ben er idd aan gewend dat mijn adviezen altijd precies tegenovergesteld uitgevoerd wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar duidelijk, jullie gaan dus voor rood. Nu twijfel ik nog meer
Muisknop stuk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, ik word gek van mijn laptop. Weet iemand hier wat ik fout doe?
Hij denkt steeds dat ik dingen aanklik of wil selecteren terwijl ik alleen maar mijn muis beweeg. De muis fatsoenlijk gebruiken is ondertussen onmogelijk
Nee, het is meer dat ik nu nog meer niet weet of ik het durfquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er idd aan gewend dat mijn adviezen altijd precies tegenovergesteld uitgevoerd worden.
Daarom doe ik het ook al jaren niet meer.
Neehij doet het al maanden. Alleen mijn irritatielevel is nu echt bereiktquote:
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?quote:
Alles kan kapot natuurlijk, sluit er dan juist eens een losse muis op aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?
Even nieuwe drivers installeren? Wie weet heeft t nut.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Muispad dingetje dan denk ik? Kan dat?
Hij is net nieuwquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan kapot natuurlijk, sluit er dan juist eens een losse muis op aan?
Ook DOA komt gewoon voor hoor, je kan altijd pech hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij is net nieuw
Ik zal het vanavond eens testen, mijn lief heeft de losse muis nu mee
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zondag de verjaardag van m'n broer vergeten ben
Knap idd, ik krijg oa via Hotmail nog verjaardagen van mensen die ik al 10 jaar niet meer heb gesproken te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zondag de verjaardag van m'n broer vergeten ben
Heb t wel in m'n agenda staan, maar krijg er geen melding van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap idd, ik krijg oa via Hotmail nog verjaardagen van mensen die ik al 10 jaar niet meer heb gesproken te zien.
Hoe/wat/waar enzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Wie wil er zondag mee naar Jimmy Carr
Iets te veel gedoe voor mij. Anders leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Kaartje over/zondag 19 oktober/RAI Amsterdam/20.00 uur
Aah onhandige dag/tijd.. jammerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kaartje over/zondag 19 oktober/RAI Amsterdam/20.00 uur
Met een zakje snoep?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of word ik opgehaald en thuisgebracht?
Ik weet niet of je daar vrolijk van moet worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of word ik opgehaald en thuisgebracht?
Beter dan de trein op zondagavond gok ik zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar vrolijk van moet worden.
Moet je eens in Relatie SC kijken of de Sex SC. Hier kwam ze nooitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef JustTalkLove het volgende:
Hi, Sorry, dat ik hier even tussen kom.
Weet er iemand van jullie of de user "Complicate" nog op FOK zit ?
Volgens mij is ze vertrokken.
Wel jammer, we waren twee goede Belgen samen
Waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja hij is echt leuk, maar vriendin gaat waarschijnlijk toch niet mee.
Ok, thx. Zal eens zien. Heb tijdje geleden PM gestuurd (geen reactie).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Moet je eens in Relatie SC kijken of de Sex SC. Hier kwam ze nooit
Idd.. heerlijk rustigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Ok, thx. Zal eens zien. Heb tijdje geleden PM gestuurd (geen reactie).
Ik lees ook geen berichten van haar hier meer.
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dacht dat ze oke wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:01 schreef JustTalkLove het volgende:
Hi, Sorry, dat ik hier even tussen kom.
Weet er iemand van jullie of de user "Complicate" nog op FOK zit ?
Volgens mij is ze vertrokken.
Wel jammer, we waren twee goede Belgen samen
Ik ben hetquote:
Ms ben ik gewoon heel gevoeligquote:
Ik ging ook voor de aardige variantquote:
Wat zijn we toch aardig vandaagquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ging ook voor de aardige variant
Het is in de RAI dus ik denk het nietquote:
Zo aardig dat ik net een enquête over een schelpenwinkel heb ingevuld hier op fokquote:
Ken de Rai verder niet, of dat het echt de hal is of dat er ook kleine dingen zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in de RAI dus ik denk het nietEn het is een plek achterin
Nu zit ik met de kaartjes
Een schelpenwinkel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo aardig dat ik net een enquête over een schelpenwinkel heb ingevuld hier op fok![]()
Zie GC, ik had ook iets van, serieus?quote:
Vandaag is rooooooooooooooooooooood, en morgen OOK GODVERRRRDOMME!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Maar duidelijk, jullie gaan dus voor rood. Nu twijfel ik nog meer
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie GC, ik had ook iets van, serieus?.
Ja maar blond is ook leuk toch? En dan van dat heule lichte he, niet van dat gelige.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is rooooooooooooooooooooood, en morgen OOK GODVERRRRDOMME!Luf joe
Heel licht blond klinkt heel vreemd/cheep als het niet natuurlijk is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar blond is ook leuk toch? En dan van dat heule lichte he, niet van dat gelige.
En dat heeft iedereen alquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel licht blond klinkt heel vreemd/cheep als het niet natuurlijk is.
Platina blond?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar blond is ook leuk toch? En dan van dat heule lichte he, niet van dat gelige.
Nee, heeeeel licht blond is dan weer doelbewust en kan best mooi zijn met kort haarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet hebben hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Alle vrouwen zouden red heads moeten zijn.
Ik vind juist dat gelige snel ordi.. En het moet ook niet natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan juist wel weer mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Moet eig wel weer eens naar de kapper. Maar geen zin om het te laten verven
Echt rood zou mij ook niet staan ivm erg donkere wenkbrauwen, vind ik dan.
Dat is eerder roze.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind juist dat gelige snel ordi.. En het moet ook niet natuurlijk
Ik denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb het kort, maar met een langere lok voor (mijn emo-lok, zoals zoonlief het noemtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is eerder roze.
Maargoed, geen idee hoe jij je haar hebt. Zou dan idd icm met kort misschien wel kunnen/leuk zijn. Dunno.
Is dat nu al wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik lul ook maar wat hoor.
Red head komt bij me langs vanavond, vandaar.
Oh nee, daarvoor is de situatie even te kut op het moment, maar das is van haar kant en zet ik hier niet neer.quote:
Rhuquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Irene Schelpen een studie doet
Ik vrees eerder dat het een huisvrouw is die zelf heel graag fotolijstjes van de xenos beplakt met schelpen en dacht 'hoe kan dit nou geen passie zijn voor andere mensen! Misschien omdat er gewoon geen aanbod is? Ik heb een gat in de markt gevonden!'
En toen ging ze online kijken 'hoe zet je zelf een schelpenbusiness op?'
Volgens de kamer van koophandel moet ze dan eerst onderzoek doen dus dat doet ze nu. Om daarna toch die winkel met schelpen te starten omdat schelpen nou eenmaalmooi
zijn en ze niet begrijpt waarom uit haar gedegen doelgroepen onderzoek kwam dat niemand schelpen wil hebben
Volgens mij maakt Irene ook graag lange wandelingen op het strand (en dan kan ze meteen schelpen zoeken), kijkt ze graag Utopia en 'Achter gesloten deuren', eet ze graag een agv en op een exotische dag macaroni (van de honig dan wel he), naast schelpen heeft ze veel rieten hartjes in huis hangen en heeft ze 12 katten
Nee, dat is een andere iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:53 schreef Cue_ het volgende:
REdhead is niet WK meisje..
Wie gaat het worden
nee, ik was op vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar WK meisje was nu op vakantie toch?
Hoeveel van die hoeren heb jij?!quote:
Pittig kort en stekelig ook?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Alle vrouwen zouden red heads moeten zijn.
Zo heb ik wel eens zilverpaars gehadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:49 schreef missbehavin het volgende:
En dat beetje roze er doorheen vind ik ook
quote:
Jij rood?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens zilverpaars gehad
En rood ook trouwens.
Ik moest bij dat exotische gelijk denken aan Els Berry en de kidsquote:
Als het gaat zoals altijd de laatste tijd?quote:
Ja, red nightquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij rood?Maar goed, we hadden het over mij
Ik weet nog steeds niet of dat echt is of niet? Ik hoop het niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest bij dat exotische gelijk denken aan Els Berry en de kids
Nou, zolang ik het echt niet gelig doe zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, red night
[ afbeelding ]
En jij moest rood.
Al is dat rozige wel leuk. Maar ik heb t nooit gezien op je. Maakt t je niet heel bleek?
Dat wordt dan heel heel flink bleken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zolang ik het echt niet gelig doe zal het wel meevallen.
Dat sowieso, eerst al dat rood er uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wordt dan heel heel flink bleken.
Glorixquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowieso, eerst al dat rood er uitMaar vrouw van de baas wist daar wel een goed spulletje voor zei ze. En ik heb het ook echt aan haar voorgelegd, en als zij zegt dat ik het kan hebben geloof ik haar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |