quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
• De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
quote:
Daar kan ik wel even naar kijken hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat is net zo boeiend als het kijken naar stromend water.
Binnenkort ben je toch weer terug uit mexihara grondes en zit je hier in de warme temperaturenquote:
LB 1 want Clean Bandit echt al LANG NIET MEER GEHOORDquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Rather Be - Clean Bandit
Common People - Pulp
Lunchbox 2
Californication - Red Hot Chili Peppers
The Second You Sleep - Saybia
LB2 want Saybia.
for God sake dearquote:
Oh dat ziet er niet positief uitquote:
Ik ben nog niet op gesprek geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat ziet er niet positief uit
quote:
Zie post #35quote:
Oh lekker danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op gesprek geweest.
Zit ik daar te wachten, komt er iemand naar me toe met de vraag of ik voor een gesprek kom. Ik zeg 'ja, voor bedrijf X'. 'Oh, maar dat is in Delft'.
En dat terwijl er telefonisch én per mail werd gezegd dat het gesprek in Rotterdam is.
Maar morgenvroeg de herkansing, ín Delft.
Sersjee stond op dat moment in de regen zeik- en zeiknat te worden en dat viel te prefereren boven wat er op de radio was.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh lekker dan
Nou ja we duimen wel even door tot morgen dan
En je kan beter in Delft zitten dan Rotterdam
samsung? Of dat hotel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tnx![]()
Als het doorgaat ga ik werken tegenover IKEA
Jij mag datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Is het goed dat ik voor je speen, CG. Mijn duimen zijn namelijk al opgesabbeld
Samsung.quote:
Verdomme. Ik ga uit het raam springen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/244412![]()
Nee, Roel. Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi het er maar overheen.
[ afbeelding ]
Nee hij doet alles beter. Kan beter koken en maakt me altijd in. Hij noemt me zelfs een noob.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/244412![]()
Ik zou haar wel doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi het er maar overheen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:52 schreef Sersjee het volgende:
Weer iemand van wie de Google stuk is.
quote:
Verdomme dat is toch wel schrikken. Hetgeen wat ik in KLB las van haar, was ze altijd heel komisch.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambassadeur#Vrouwelijke_ambassadeursquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:58 schreef GoodGawd het volgende:
Wat zeggen ze nou, een ambassadrice is de vrouw van een ambassadeur? lol
quote:Met de term ambassadrice wordt normaliter de echtgenote van een ambassadeur bedoeld, maar het woord wordt - ten onrechte - ook gebruikt voor een vrouwelijke ambassadeur.
Nog een beetje een prima tijd gelopen trouwens?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambassadeur#Vrouwelijke_ambassadeurs
[..]
Reclamemannetje/storyteller... Tsja dan moet er wel een goed verhaal uit komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Opposites attract is natuurlijk ook de grootste bullshit die er is...
Bedankt voor deze tip beste luisteraar
MHquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef Bronson het volgende:
Ah, het gaat op de high rotation list?
Gecondoleerd aan hen die Marie30 kenden.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gecondoleerd aan hen die Marie30 kenden.
Ik heb zelf nog nooit een post van Marie30 mogen zien.
Dat iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gecondoleerd aan hen die Marie30 kenden.
Ik heb zelf nog nooit een post van Marie30 mogen zien.
2:09:47. Ik was tevredenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog een beetje een prima tijd gelopen trouwens?
#teamPuzzelquote:
#teampaaprikaquote:
#teamonsmamquote:
Friet?quote:
#teamfriet present!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met zijn agressie opwekkende breedbekkikkersmoel
Ja, dat staat alleen op wikipedia. Op allerlei encelopedie sites is dit nergens te vinden. Ik betwijfel het nog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambassadeur#Vrouwelijke_ambassadeurs
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met zijn agressie opwekkende breedbekkikkersmoel
ik ookquote:
Ik wil deze 3minuut12 van mijn leven terugquote:
je overschat mijn moves behoorlijk....quote:
Dat zijn 2 panda's hoor... geen wolven...quote:
Joh.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zijn 2 panda's hoor... geen wolven...
ik dacht van je dochter...een kruising mens-panda....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
Foto van mijn dinnetje
[ afbeelding ]
Let niet op het toiletpapier
Ik ben ook half mens. Half panda.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dacht van je dochter...een kruising mens-panda....
owja, dat is waar. wel jammer dat het verkeerde deel panda is, ik hou wel van Furrys!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben ook half mens. Half panda.
[ afbeelding ]
oh ik dacht dat je het blanke meisje was die je bruin hebt gephotoshoppedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben ook half mens. Half panda.
[ afbeelding ]
Goed lichaamquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef Pandaplint het volgende:
Foto van mijn dinnetje
[ afbeelding ]
Let niet op het toiletpapier
vrouwmenschen met mijn paal in hun handenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed lichaam
Vrouwen met een stripperspaal in hun woonkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
vrouwmenschen met mijn paal in hun handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ik vind het origineel van One Direction veel beterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dit moment zing ik dit tegen de vliegen hier
Speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van One Direction veel beter
eindelijk een gifje voor een post van mij! overigens van taartneger uit New Girl hilarischer.quote:
Die had ik opgeslagen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar haal je ze toch zo snel vandaan?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef Pino112 het volgende:
R&P / Kunnen jullie helpen? Heb een vriendin nu
Hey, da's mijn kloonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING: Pino112 ontmaskerd en ontleed!
Waarschuwing: de afbeelding in de spoiler kan als schokkend worden ervaren.September belde ze wil deze grap terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING: Pino112 ontmaskerd en ontleed!
Waarschuwing: de afbeelding in de spoiler kan als schokkend worden ervaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SEX / Vraag over vriendin, relaties en psychologie forum helpt nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik kwam 'm net pas ergens tegen, bij toeval.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
September belde ze wil deze grap terug.
September is een vrouw?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
September belde ze wil deze grap terug.
Ook leuk als hij een nieuw plaatje gaat pluggen!!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ja, ik weet het, dat is verdraaid moeilijk whahahaha
Wees gezegend. Het is kwelling ten top.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Collega's zijn nog niet binnen, dus ik kon op tijd vluchten naar een andere zender.
Zolang Giel het maar WAUW WAUW WAUW TE GEK M'N PIEMEL HANGT IN DE VANGRAILS IK ZIT KLEM ONDER HET BUREAU WAUW WAUW WAUW vindt!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wees gezegend. Het is kwelling ten top.
ik hoop dat die account van zijn vrouwelijke alterego isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://twitter.com/CecileDiMurro
"Super trotse kraanhanger".
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:58 schreef Bronson het volgende:
En dat dan ook nog gaan smsen.
Godsamme man. Ga eens wat doen met je leven.
Waar ging dat over?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:58 schreef Bronson het volgende:
En dat dan ook nog gaan smsen.
Godsamme man. Ga eens wat doen met je leven.
twitter:radiofreak twitterde op woensdag 15-10-2014 om 09:53:38Radio 10 heeft vanochtend het themakanaal 'Radio 10 Kerst Hits' gelanceerd http://t.co/VdSkgJ2KU8 reageer retweet
boeiendquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is wel een beetje vals he?
Waylon stapt uit Common Linnets, maar maakt wel country geïnspireerde muziek.
#teamIlse
Hij heeft zichzelf vernoemd naar Waylon Jennings, dus zo gek is het niet dat ie de country-hoek opzoekt... Maar boven alles:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
#teamIlse
Dit.quote:
Groetjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
#teamIlse
Tnxquote:
Ja.quote:
Ik ben ook maar naar Spotify geswitched.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zap even naar een andere zender. Barend
Nee delft is tof.quote:
Dat laatste ja. Een ongeorganiseerde bende was het vanmorgen. Ik stond dubbel ingepland en de persoon waarmee ik het gesprek zou hebben was ziek dus het werd overgenomen door iemand anders die mijn gegevens pas net voor zich had.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee delft is tof.
Samsung is een loederbedrijf waarschijnlijk
Daarom apple.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Een ongeorganiseerde bende was het vanmorgen. Ik stond dubbel ingepland en de persoon waarmee ik het gesprek zou hebben was ziek dus het werd overgenomen door iemand anders die mijn gegevens pas net voor zich had.
Mja, ik had toch niet in het team gepast, want het waren allemaal van die sales-types (dat was de functie trouwens niet) en dat ben ik dus écht niet.
Maar morgen maar weer met goede moed verder zoeken. Vandaag doe ik ff niks meer
Daarom Applequote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Een ongeorganiseerde bende was het vanmorgen. Ik stond dubbel ingepland en de persoon waarmee ik het gesprek zou hebben was ziek dus het werd overgenomen door iemand anders die mijn gegevens pas net voor zich had.
Mja, ik had toch niet in het team gepast, want het waren allemaal van die sales-types (dat was de functie trouwens niet) en dat ben ik dus écht niet.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh ik had die van jou niet eens gezienSerieus.
GMTA?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh ik had die van jou niet eens gezienSerieus.
GrandMother Theft Auto?quote:
kak zeg!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak zeg!
wel leuk dat je bijklust in onze e-learningmodule! (je naam werd als klantnaam gebruikt)
je echte naam. tenminste, die verstond ik. kan ook zijn dat je voornaam de ma-variant is. die klinkt praktisch hetzelfde in zo'n brakke opnamequote:
Grappigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je echte naam. tenminste, die verstond ik. kan ook zijn dat je voornaam de ma-variant is. die klinkt praktisch hetzelfde in zo'n brakke opname
okquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef Paul het volgende:
IK HEB EEN WEBLOG OVER DOMIEN GEMAAKT EN ZIJN HIT VAN NET
http://frontpage.fok.nl/w(...)-m-an-albatraoz.html
ADOREER JE NU DOMIEN????!!!?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef Paul het volgende:
DOMIEN TWEETTE VANDAAG YESSIR NAAR MIJ <3quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
ADOREER JE NU DOMIEN????!!!?
EN GIEL DAN!!251111
Nee, niet echt neequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Kutlul beeetje enthousiasme zit er weer niet in he
Dat komt door de liefde die je uitstraalt, Paul!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
DOMIEN TWEETTE VANDAAG YESSIR NAAR MIJ <3
HOHO WACHT EVEN JE MOET OOK IETS OVER GGGGIIEEEELLLLL SCHRIJVEquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:11 schreef Paul het volgende:
Een "toktoktok" terug van de kibquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
NOEZJEN XOXOXO EN EEN POOD VAN DE KAD
Ik vroeg of hij de Efteling-filmpjes voice-overde en ja dat kloptequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat komt door de liefde die je uitstraalt, Paul!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:26 schreef Paul het volgende:
WAAROM REAGEREN JULLIE NIET OP M'N WEBLOGJE OVER DOMIEN? welke domien?kheb gereaguurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik boei iedereen, vraag wolfrolf maar, hij is Paul-fan vanaf het eerste uurquote:
Dan heb je 't ook over iemand.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik boei iedereen, vraag wolfrolf maar, hij is Paul-fan vanaf het eerste uur
lekker aardig weerquote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wolfrolf doet universiteit hoor
sorry ceequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Niet zo mopperen rolffel, ik ben louter positief.
Hai.quote:
Ik kom het komende halfuur niet achter m'n bureau vandaan. Nu al klem. Wat een held.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa daar is'ie
Puntje, stoel, vangrails...
Het wórdt al de hele dag gedraaid, muts!twitter:MarjoleinHoo twitterde op donderdag 16-10-2014 om 08:34:53Ben zooo blij dat Dotan Fall opnieuw heeft uitgebracht, prachtplaat en helemaal als t live is!!! #3fm @giel3fm Mag dit de hele dag aan?!?
reageer retweet
Je bedoelt Good Riddance van Green Day?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bedoelt Good Riddance van Green Day?
Ah okquote:
Alles beter dan Dotan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ok
Daar gaat menig vrouw flink van soppen.
Ik verwacht dat daar ook een hoop vrouwen van gaan soppenquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Zei Dotan nou dat liedjes tegenwoordig maar een paar zinnen zijn?
Gelukkig is hij zelf niet mede schuldig
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Don't we all fall
Qua band e.d. is het prima, maar z'n nummers zijn ook gewoon tergend kut eerlijkgezegdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:54 schreef Pandaplint het volgende:
Slecht is Dotan niet. Het wordt alleen kapot gedraaid. (Ja, ik ben serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |