quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
• De baard van Domien Verschuuren dient geadoreerd te worden. Wordt aan deze simpele voorwaarde niet voldaan, dan komt henk je halen. En henk is niet voor de poes!
quote:
Daar kan ik wel even naar kijken hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat is net zo boeiend als het kijken naar stromend water.
Binnenkort ben je toch weer terug uit mexihara grondes en zit je hier in de warme temperaturenquote:
LB 1 want Clean Bandit echt al LANG NIET MEER GEHOORDquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Rather Be - Clean Bandit
Common People - Pulp
Lunchbox 2
Californication - Red Hot Chili Peppers
The Second You Sleep - Saybia
LB2 want Saybia.
for God sake dearquote:
Oh dat ziet er niet positief uitquote:
Ik ben nog niet op gesprek geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat ziet er niet positief uit
quote:
Zie post #35quote:
Oh lekker danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op gesprek geweest.
Zit ik daar te wachten, komt er iemand naar me toe met de vraag of ik voor een gesprek kom. Ik zeg 'ja, voor bedrijf X'. 'Oh, maar dat is in Delft'.
En dat terwijl er telefonisch én per mail werd gezegd dat het gesprek in Rotterdam is.
Maar morgenvroeg de herkansing, ín Delft.
Sersjee stond op dat moment in de regen zeik- en zeiknat te worden en dat viel te prefereren boven wat er op de radio was.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh lekker dan
Nou ja we duimen wel even door tot morgen dan
En je kan beter in Delft zitten dan Rotterdam
samsung? Of dat hotel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tnx![]()
Als het doorgaat ga ik werken tegenover IKEA
Jij mag datquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Is het goed dat ik voor je speen, CG. Mijn duimen zijn namelijk al opgesabbeld
Samsung.quote:
Verdomme. Ik ga uit het raam springen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/244412![]()
Nee, Roel. Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi het er maar overheen.
[ afbeelding ]
Nee hij doet alles beter. Kan beter koken en maakt me altijd in. Hij noemt me zelfs een noob.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/244412![]()
Ik zou haar wel doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gooi het er maar overheen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:52 schreef Sersjee het volgende:
Weer iemand van wie de Google stuk is.
quote:
Verdomme dat is toch wel schrikken. Hetgeen wat ik in KLB las van haar, was ze altijd heel komisch.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambassadeur#Vrouwelijke_ambassadeursquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:58 schreef GoodGawd het volgende:
Wat zeggen ze nou, een ambassadrice is de vrouw van een ambassadeur? lol
quote:Met de term ambassadrice wordt normaliter de echtgenote van een ambassadeur bedoeld, maar het woord wordt - ten onrechte - ook gebruikt voor een vrouwelijke ambassadeur.
Nog een beetje een prima tijd gelopen trouwens?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambassadeur#Vrouwelijke_ambassadeurs
[..]
Reclamemannetje/storyteller... Tsja dan moet er wel een goed verhaal uit komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Opposites attract is natuurlijk ook de grootste bullshit die er is...
Bedankt voor deze tip beste luisteraar
MHquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef Bronson het volgende:
Ah, het gaat op de high rotation list?
Gecondoleerd aan hen die Marie30 kenden.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gecondoleerd aan hen die Marie30 kenden.
Ik heb zelf nog nooit een post van Marie30 mogen zien.
Dat iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gecondoleerd aan hen die Marie30 kenden.
Ik heb zelf nog nooit een post van Marie30 mogen zien.
2:09:47. Ik was tevredenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog een beetje een prima tijd gelopen trouwens?
#teamPuzzelquote:
#teampaaprikaquote:
#teamonsmamquote:
Friet?quote:
#teamfriet present!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met zijn agressie opwekkende breedbekkikkersmoel
Ja, dat staat alleen op wikipedia. Op allerlei encelopedie sites is dit nergens te vinden. Ik betwijfel het nog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambassadeur#Vrouwelijke_ambassadeurs
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met zijn agressie opwekkende breedbekkikkersmoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |