vrij forse muis denk ikquote:
Als je er eentje hebt heb je er meerquote:
heb hier buiten al een jaagkat, morgen gaas zetten in de ontluchtingsgaten van de spouwmuur.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt heb je er meer
Kat lenen?
Je hebt toch minder katers de laatste tijd ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb hier buiten al een jaagkat, morgen gaas zetten in de ontluchtingsgaten van de spouwmuur.
Wij zijn gek op katten.helaas is mijn vrouw er gruwelijk allergisch voor.
Je kunt hetquote:
Ik leef nogquote:
Ole, drie vette kusjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:59 schreef Ole het volgende:
Nu verder mijn huis schoonmaken... Mis het wel die werkster
quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:19 schreef borisz het volgende:
Nieuwe saga in de Krolsoap
Ohja Henk Krol in dit geval.
Henkie heeft dus ook subsidiegeld van de virtuele jongerenontmoetingsplek gebruikt voor 50+.
De Graaf kreeg het voor elkaar om niet heel populair te zijn in Nijmegen, daar worden burgemeesters vaak op handen gedragenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:22 schreef borisz het volgende:
In het kader van de ledendemocratie toch nog even voor Thom de Graaf gestemd als lijsttrekker van de Eerste Kamer.
Ook al is hij enig kandidaat.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:24 schreef Againzender het volgende:
ondertussen is het de 17de. Mijn moeder heeft ook nog steeds hetzelfde met de 16de merkte ik vanavond weer, Ik ga nog even in een hoekje stil zitten huilen en dan naar bed.
succes met lopenquote:
Ik ga lekker op de bank rustig wakker worden en er naar kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |