Geen enkele manier dus voor mij om het nijlpaard waar te nemen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een onzichtbaar en onvoelbaar nijlpaard dan, wat jij wil.
Jup.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen enkele manier dus voor mij om het nijlpaard waar te nemen?
Ik bedoel ook het leven zelf, vanuit een neutraal oogpunt. Hoe die persoon zijn leven vervolgens invult ... Tsja, wie ben ik om over dat lot te bepalen? Als je een keuze maakt op basis van: "Hij doet het wel goed, die ander maakt er een potje van dus die mag dood", dan ben je God aan het spelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het leven zelf wel. Dat is voor iedereen gelijk. De keuzes die diegene hebben gemaakt niet (naar mijn mening). Uiteindelijk zal ik logisch proberen te redeneren.
En god bestaat niet dus dan speel je iemand die niet bestaat. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het leven zelf, vanuit een neutraal oogpunt. Hoe die persoon zijn leven vervolgens invult ... Tsja, wie ben ik om over dat lot te bepalen? Als je een keuze maakt op basis van: "Hij doet het wel goed, die ander maakt er een potje van dus die mag dood", dan ben je God aan het spelen.
dat wel eigenlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dus makkelijkst verdiende miljoen ooit
Waarom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook 2 jaar een soort Atheist.
Was dat even kut zeg.
Dan zou het prima kunnen. Maar een nijlpaard is natuurlijk ridicuul. Ik ben opgegroeid in een christelijke omgeving, dus god is voor mij niet ondenkbaar.quote:
Nee maar zou wel goed zijn voor Moeder Aardequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Heeft een van jullie Inferno van Dan Brown gelezen? Zou het ergens niet erg vinden als iemand zo iets zou uitvinden.
Ooit eens begonnen. Ben gestoptquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Heeft een van jullie Inferno van Dan Brown gelezen? Zou het ergens niet erg vinden als iemand zo iets zou uitvinden.
Nope. Maar Dan Brown kennende is het ergens heel diep wetenschappelijk gebaseerd en daarna tot vier duizend keer dat formaat opgeblazen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Figuurlijk gesproken dan. Je neemt de rol van een hogere macht in. Of zoiets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En god bestaat niet dus dan speel je iemand die niet bestaat. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet.
Ik zou enkel die keuze maken als ik zou moeten kiezen. Als ik niet hoef te kiezen zou ik ze allebei laten leven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het leven zelf, vanuit een neutraal oogpunt. Hoe die persoon zijn leven vervolgens invult ... Tsja, wie ben ik om over dat lot te bepalen? Als je een keuze maakt op basis van: "Hij doet het wel goed, die ander maakt er een potje van dus die mag dood", dan ben je God aan het spelen.
2 meest verkankerde jaren van de leef gvd gvd.quote:
Ik volg ook geen geloof ben je dan gelijk atheïst ? Voor mij is een atheïst iemand die heel interessant loopt te doen met het feit dat hij niet geloofd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was ook 2 jaar een soort Atheist.
Was dat even kut zeg.
Dan zou het ook geen dilemma zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou enkel die keuze maken als ik zou moeten kiezen. Als ik niet hoef te kiezen zou ik ze allebei laten leven.
Waarom is dat "natuurlijk ridicuul"? Je zegt net dat je geen enkele manier hebt om te bewijzen dat het wel of niet zo is. Precies zoals je God benaderde. Toch vind je dit raar, en God niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan zou het prima kunnen. Maar een nijlpaard is natuurlijk ridicuul. Ik ben opgegroeid in een christelijke omgeving, dus god is voor mij niet ondenkbaar.
Een atheïst is iemand die het bestaan van een goddelijke macht en het hiernamaals ontkent. Daarbuiten kun je in alles geloven wat je wil.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg ook geen geloof ben je dan gelijk atheïst ? Voor mij is een atheïst iemand die heel interessant loopt te doen met het feit dat hij niet geloofd.
Is op internet wel de spijtige realiteit maar in het echt niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg ook geen geloof ben je dan gelijk atheïst ? Voor mij is een atheïst iemand die heel interessant loopt te doen met het feit dat hij niet geloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |