Ik zei je dat je bij de gospels moest beginnen en nu lees ik dat je bij genesis begonquote:
Hoe belemmert het mensen? Kunnen ze niet meer naar hun werk? Worden ze lastiggevallen? Doet Zwarte Piet dat allemaal omdat hij zwart is?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar belemmert het genoeg mensen. Anders zou deze discussie niet zo fel zijn geweest in Nederland. Maar ik hou er over op.Ik zei net al: ik snap beide kanten. En mijn standpunt zal ongetwijfeld niet rationeel zijn, so be it.
Dat vindt Crack niet ergquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tchock neemt veel dingen wel serieus ja
Klopt. Gelukkig kwam Jezus om de Joden te beterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die nadruk op OT is de schuld van de joden!
Geloof jij dat de gebeurtenissen in het Oude Testament echt hebben plaatsgevonden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Christendom gaat over Jezus en dan lijkt me nieuwe testament op elk vlak relevanter.
ik heb een bruin vermoeden (mag ik dit zeggen?)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Johan Derksen er van vindt
Ging van het weekend viral. Dus zeer recent ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Komt me echt vaag bekend voor, is dat recent geplaatst?
Ik vond het niet logisch om bij de Gospels te beginnen. Je gaf als reden dat Genesis te moeilijk was, maar dat vond ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei je dat je bij de gospels moest beginnen en nu lees ik dat je bij genesis begon
Tchock heeft zich vandaag gerevancheerd. Even dimmen jij of ik breek je mars.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tchock neemt veel dingen wel serieus ja
De bijbel is geen boek maar een bibliotheek he.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het niet logisch om bij de Gospels te beginnen. Je gaf als reden dat Genesis te moeilijk was, maar dat vond ik wel meevallen.
Alsof dat volk werk heeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe belemmert het mensen? Kunnen ze niet meer naar hun werk? Worden ze lastiggevallen? Doet Zwarte Piet dat allemaal omdat hij zwart is?
Twijfels, het oude testament is qua geloof mijn grootste twijfelpuntquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geloof jij dat de gebeurtenissen in het Oude Testament echt hebben plaatsgevonden?
Oh ik vind Tchock een prima kerel hoor. Vooral in discussies heeft hij vaak prima argumenten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tchock heeft zich vandaag gerevancheerd. Even dimmen jij of ik breek je mars.
Heb het wel op twitter vluchtig gelezen dus kan zijn dat ik het daar van hebquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ging van het weekend viral. Dus zeer recent ja.
Inso. Hoe vind je het dat bijbels verkocht worden?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De bijbel is geen boek maar een bibliotheek he.
Gospels zijn goed om mee te beginnen.
Kun je iets meer uitleggen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twijfels, het oude testament is qua geloof mijn grootste twijfelpunt
Vooruit. Volgens mij staat die Bijbel nog wel op m`n ipadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De bijbel is geen boek maar een bibliotheek he.
Gospels zijn goed om mee te beginnen.
Hindoes, boeddhisten en New Age-achtige gelovigen leggen het Nieuwe Testament volgens hun eigen geloofsprincipes uit, de laatsten vaak met steun van ideeėn van theologen uit de hoek van het historisch-kritisch Bijbelonderzoek.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Christendom gaat over Jezus en dan lijkt me nieuwe testament op elk vlak relevanter.
Hehe jij hebt het woord van God gestolenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit. Volgens mij staat die Bijbel nog wel op m`n ipad
Ja dat mag jij zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb een bruin vermoeden (mag ik dit zeggen?)
Fokkie pls reageerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe belemmert het mensen? Kunnen ze niet meer naar hun werk? Worden ze lastiggevallen? Doet Zwarte Piet dat allemaal omdat hij zwart is?
Het was gratisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe jij hebt het woord van God gestolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |