Wat fijn!!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij gaan weer een rondje echo's en onderzoeken doen om te zien of we weer van start kunnen.Nog steeds met bv, maar zo weinig dat de arts eigenlijk geen bezwaar ziet.
![]()
Het is afwachten, maar ik denk niet dat het raak is. Door wat gezeik in mijn familie behoorlijk wat stress en dat zal ook niet bevorderlijk werken.quote:
Ongeveer 4 jaar nu, 2 jaar geleden had ik op vakantie in Slovenie inneens een hevige bloeding, naar het ziekenhuis daar geweest en daar werd me verteld dat ik cystes heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef Nanuke het volgende:
_Dizzy_, wat een spannende tijd komt er voor jullie aan. Hopelijk levert de afspraak wat duidelijkheid op. Hoe lang wonen jullie al in Ierland?
Ik ben al twee weken lang de dagen voorbij aan het kijken tot donderdag. Verstandelijk weet ik wel dat zo'n intakegesprek eigenlijk niets voorstelt, maar gevoelsmatig voelt dit als het echte eerste begin. Er komt - eindelijk - een einde aan ons wachten.
Thanks for the peptalkquote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Nanuke het volgende:
Aurum.Mijn schoonouders zetten hun hoop ook heel erg in op ons traject. Mijn schoonzusje is wat lastig met logeren/oppassen en ze weten dat wij heel anders zijn. Dus van hun komen ook vaak de verhalen over hoe leuk het zou zijn en wat zouden ze ons het gunnen. Allemaal leuk bedoelt, maar wat jij ook zegt; wat nou als t niet lukt... sowieso een gedachte die bij mij veel speelt momenteel.
Wat ik doe is zoveel mogelijk het langs mee heen laten gaan. En me bedenken dat als ze nu meeleven, ze dat ook doen als t anders uitpakt.
SPOILER: droomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar zit de angst dat mijn arts zegt dat het allemaal niet kan toch dieper dan ik dacht.![]()
edit; droom in spoiler, anders werd het weer zo'n lang verhaal.Morgen ben ik vast weer mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedankt voor de info. Weer wat geleerd! Ik "voel" me niet zwanger ofzo, dus ik wacht het wel afquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:48 schreef Frummeltje86 het volgende:
Aurum, je hebt inderdaad kans dat je ongesteldheid tegengehouden wordt door de utrogestan. Bij sommige vrouwen breekt het er ook doorheen hoor, maar dat was bij mij bijvoorbeeld niet het geval... In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat ik op de 18e dag na punctie mocht testen. Spannend nog dus voor jou!
Nanuke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Redelijk. Morgen is een hele spannende dag voor mij: dan heb ik echo. Als het goed is ben ik 7 weken. Als ik van de zomer die miskraam of missed abortion niet gehad had, zou ik vast minder gespannen zijn......quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:23 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Hoe is het hier met iedereen?
spannend, mijn duimen draaien voor jequote:Op dinsdag 11 november 2014 17:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Redelijk. Morgen is een hele spannende dag voor mij: dan heb ik echo. Als het goed is ben ik 7 weken. Als ik van de zomer die miskraam of missed abortion niet gehad had, zou ik vast minder gespannen zijn......
Ik hoop dat ik morgen goed nieuws heb, en dan hier alleen nog maar hoef te komen om anderen te feliciteren.....
Ja een bloeding komt minder hard binnen, komt ook wel binnen, maar anders waardoor ik meer ademruimte krijg om het te beseffen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:10 schreef McLaura het volgende:
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt DV; dat de bloeding minder hard binnenkomt dan een negatieve test.
Ik hoop dan ook dat de laatste tp zonder alsnog testen kan. Nouja, eigenlijk hoop ik dat je dan juist wel moet testen, maar dan omdat er geen bloeding komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |