Marvin Gaye-Let's get it onquote:Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Klinkt heel bekend. Ik weet alleen niet goed aan welk nummer het me nou doet denken
Natuurlijk, dat is 'm. Dankquote:
Stond bij de reactiesquote:Op maandag 10 november 2014 22:53 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is 'm. Dank
Oh... Over het hoofd gezien of niet ver genoeg gescrold zeker.quote:
SoundHound welquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Xaia het volgende:
Weet iemand welke soundtrack het nummer is vanaf 13:00 tot 13:32 te horen in de laatste aflevering van Expeditie Robinson:
http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)e6-aa55-6e6c6f8a6675
(Shazam kent 'm niet)
Toppertje! Many thanks.. meteen maar even SoundHound geïnstalleerdquote:
Wellicht Mercy van Ace of Base?quote:Op woensdag 12 november 2014 02:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer met in het refrein 'mercy, mercy, mercy'. 'You gotta have mercy'? Vrouwelijke zangeres, funky nummer. Weet iemand welke ik bedoel?
Hoi Moass, wat lief dat je meedenkt. Eerst dacht ik: dat kan 'm zijn maar na halve minuut toch niet. Volgens mij is het een soul-nummer ook. Het zou eventueel dit nummer in een andere uitvoering kunnen zijn. Maar deze versie is het niet.quote:
Helaas kan ik je dan niet verder helpen. Succes met je zoektocht!quote:Op woensdag 12 november 2014 02:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoi Moass, wat lief dat je meedenkt. Eerst dacht ik: dat kan 'm zijn maar na halve minuut toch niet. Volgens mij is het een soul-nummer ook. Het zou eventueel dit nummer in een andere uitvoering kunnen zijn. Maar deze versie is het niet.
Bedankt, het lukt vastquote:Op woensdag 12 november 2014 02:44 schreef Moass het volgende:
[..]
Helaas kan ik je dan niet verder helpen. Succes met je zoektocht!
quote:Op woensdag 12 november 2014 02:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek een vrij recent nummer met in het refrein 'mercy, mercy, mercy'. 'You gotta have mercy'? Vrouwelijke zangeres, funky nummer. Weet iemand welke ik bedoel?
Dit nummer kende ik al, het lijkt er veel op, heb het nog eens geluisterd, maar het is het toch niet. Er zit iets in van 'You got to have mercy, mercy, mercy'.quote:
Totaal niet recent, maar misschien is er een cover of is ie gewoon vaak op de radioquote:Op woensdag 12 november 2014 02:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wel godverdomme. Hoe weet je dit nou weerquote:
Staan allebei ook gewoon in de Top 2000, dus zo onbekend is 't nietquote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Hoe weet je dit nou weer
Dank iig.
Welke zender en hoe laat? Misschien staat er wel een playlist online.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een niet heel erg doch redelijk bekend popliedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het lijkt ergens een beetje hierop, hetzelfde soort ritme:
Maar het is wat melancholischer en je hoort op de voorgrond samples van een shakuhachi (dezelfde fluit die je ook hoort in Enigma - Sadeness). Ook is er een duidelijke blues-gitaar aanwezig. De zanger deed me denken aan Mark Knopfler, maar die is het denk ik niet. De zanger zingt ook elke keer iets van "Blues Hill".
Ik ben al heel lang op zoek naar artiest en titel. Hij was vandaag op de radio, maar er werd niet gezegd hoe het liedje heette.
Dit is 'm! Is ie niet recent? Maar je hebt 'm gevonden, wat leukquote:Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Totaal niet recent, maar misschien is er een cover of is ie gewoon vaak op de radio
Als je 1995 recent wil noemen dan wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is 'm! Is ie niet recent? Maar je hebt 'm gevonden, wat leukZo gauw ik het ritme hoorde dacht ik al: ja hoor, bingo. Thanxxx
Dat moet The Healer van Santana en John Lee Hooker zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:28 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een niet heel erg doch redelijk bekend popliedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het lijkt ergens een beetje hierop, hetzelfde soort ritme:
Maar het is wat melancholischer en je hoort op de voorgrond samples van een shakuhachi (dezelfde fluit die je ook hoort in Enigma - Sadeness). Ook is er een duidelijke blues-gitaar aanwezig. De zanger deed me denken aan Mark Knopfler, maar die is het denk ik niet. De zanger zingt ook elke keer iets van "Blues Hill".
Ik ben al heel lang op zoek naar artiest en titel. Hij was vandaag op de radio, maar er werd niet gezegd hoe het liedje heette.
Nee, dat is niet recent neequote:Op woensdag 12 november 2014 17:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je 1995 recent wil noemen dan wel.
Thanx!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet The Healer van Santana en John Lee Hooker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |