quote:
door jou overgestapt en ik ben er erg blij mee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:37 schreef laziness het volgende:
FBTO waar je modules naar wens aan en uit kan zetten wanneer je ze nodig hebt zodat je geen dure max top aanvulling af moet sluiten waarbij je voor 10 brillen betaalt terwijl je enkel zoveel mogelijk fysio vergoed wilt krijgen.
Let wel op, sommige modules kennen een wachttijd maar de module gezinsplanning niet en kan je dus elke maand aan en uitzetten. Alleen betalen als je het nodig hebt.
/einde stokpaardje, nee geen aandelen
Klote. Ben rete onzeker en zit mijzelf helemaal op te vretenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vlindurtje hoe is het met jou?? Wanneer mag je weer koekeloeren?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
door jou overgestapt en ik ben er erg blij mee!
die module gezinsplanning... kan die nu dan weer uit? of niet?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klote. Ben rete onzeker en zit mijzelf helemaal op te vretenVolgende week donderdag mogen we weer. Dan ben ik twaalf weken.
Bellen of ik eerder kan wil ik niet, want dan kan ik met 12 weken vast niet meer en dat is toch wel een beetje de echo die ik echt WIL.![]()
Dus echt gezellig ben ik niet, ben hier dus ook flink minder actief, want ik weet gewoon niks zinnigs te melden![]()
Sorry
voel je dan iets of merk je iets wat je onzeker maakt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klote. Ben rete onzeker en zit mijzelf helemaal op te vretenVolgende week donderdag mogen we weer. Dan ben ik twaalf weken.
Bellen of ik eerder kan wil ik niet, want dan kan ik met 12 weken vast niet meer en dat is toch wel een beetje de echo die ik echt WIL.![]()
Dus echt gezellig ben ik niet, ben hier dus ook flink minder actief, want ik weet gewoon niks zinnigs te melden![]()
Sorry
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:47 schreef laziness het volgende:
[..]![]()
Ik zou zeggen ja die kan uit. Ik heb hem zelf ook niet aan staan.
Behalve het sterilisatie gedeelte is er geen wachttijd dus mocht je weer zwanger worden kan je hem zo weer aanzetten.
dat uitzetten gaat er volgend jaar uit. Dan moet je hem de rest van het jaar aan laten, en kun je hem per 1 januari pad weer uitzetten. Heb er toevallig afgelopen week over gebeld met fbto.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:37 schreef laziness het volgende:
FBTO waar je modules naar wens aan en uit kan zetten wanneer je ze nodig hebt zodat je geen dure max top aanvulling af moet sluiten waarbij je voor 10 brillen betaalt terwijl je enkel zoveel mogelijk fysio vergoed wilt krijgen.
Let wel op, sommige modules kennen een wachttijd maar de module gezinsplanning niet en kan je dus elke maand aan en uitzetten. Alleen betalen als je het nodig hebt.
/einde stokpaardje, nee geen aandelen
Ik had ook een aanvullende verzekering afgesloten om zo oa mijn kraampakket vergoed te krijgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:33 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Overstappen had ik wel gedaan, als ik de optie hadmaar zit nu bij een studentenverzekering zonder aanvullende verzekeringen en dus geen kraampakket, eigen bijdrage kraamzorg niet vergoed, m'n cursus werd niets van vergoed.. Dus ik stap alsnog over, al is het alleen maar omdat ik het fijn vind on zelf beter verzekerd te zijn met een kindje
dus het ligt er net even aan hoe je nu verzekerd bent!
Ik heb een cursus gevolgd van mijn kraamzorg, maar dat was voornamelijk informatief. Ik vond het heel fijn, maar zou het bij een tweede kindje niet aanraden! Dan misschien eerder iets fysieks...
Da's niet bij maar krachtens de wet zo bepaaldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef danic het volgende:
Kraamzorg valt net als huisartsenkosten onder de basisverzekering en wordt niet verrekend met je verplicht eigen risico.
Bij wet zo bepaald.
En echt waar. Net retemoeilijke opleiding voor gevolgd
SPOILER: wetsartikeltjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* hugecooll heeft waarschijnlijk een hoop overbodige info gepost en zal jullie weer met rust laten
[ Bericht 7% gewijzigd door hugecooll op 15-10-2014 06:17:32 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |