Ook wel pech dat ze tegen Brazilië werden genaaid.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Heerlijk team hebben ze ook. Zonde dat het op het WK niet lukte.
Maar dan nog vind ik ze kwalitatief beter dan Kameroen en Mexico.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook wel pech dat ze tegen Brazilië werden genaaid.
Ja, hebben betere spelers dan die twee ploegen en Brazilië was te pakken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:11 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Maar dan nog vind ik ze kwalitatief beter dan Kameroen en Mexico.
Jouw username heeft trouwens een streepje naar rechts op de o nodig.
Kroatië. Een zeer sterk team voor zo'n klein land, qua inwonertal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, hebben betere spelers dan die twee ploegen en Brazilië was te pakken.
Lo sé
1998 werden ze 3e toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:15 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Kroatië. Een zeer sterk team voor zo'n klein land, qua inwonertal.
Dat was chanant die wedstrijd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]Zonder goed te spelen. Simpelste tegenstander was nog in de voorbereiding. Nederland
![]()
Parking the bus. En het zat niet mee. 2 keer de lat en 2 keer de paal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was chanant die wedstrijd.Hadden ze echt doorgedrukt...
Malta vervelend team toch?
Servië-Albanië ook, maar dan vooral op de tribunes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
Portugal - Denemarken lijkt op papier wel interessant.
Toch leuk dat hij het nu ook in Engeland en zelfs Italië laat zien, vaak wordt gezegd dat het een spits die het in de eredivisie goed doet evengoed niks voorstelt internationaal, vooral bij vi.quote:
Wie is jouw UI eigenlijk?quote:
Die bal had Immers nog gemaakt. Niet zo hard van stapel lopen jij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en zelfs Italië laat zien, vaak wordt gezegd dat het een spits die het in de eredivisie goed doet evengoed niks voorstelt internationaal, vooral bij vi.
Het gaat er niet alleen om dat hij scoort, dat hij bij Italië in het team staat is al heel wat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die bal had Immers nog gemaakt. Niet zo hard van stapel lopen jij.
Nou ja het is dramatische gesteld met onze aanvallers. 10 jaar terugquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat er niet alleen om dat hij scoort, dat hij bij Italië in het team staat is al heel wat.
Tottiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou ja het is dramatische gesteld met onze aanvallers. 10 jaar terug
En hij mag absoluut niet van Albanie verliezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:12 schreef hafcfan het volgende:
Die Advocaat heeft er ook weer een opstelling van gemaaktAl die Serven flippen hem helemaal.
Dan gaat zijn kop erafquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
En hij mag absoluut niet van Albanie verliezen.
Die hebben nog letterlijk geen bal geraaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De schoonmakers uit Gibraltar gaan ook lekker.
Lekker punten aftrek. Liggen ze er alweer uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stop er nog wat Kroaten tussen
Lekker voor kutDickiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker punten aftrek. Liggen ze er alweer uit
Dat begreep ik nog niet uit bovenstaande postsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Pedroso het volgende:
Zooitje in Servie, supporters het veld op. Knokken.
We hebben ook live beeldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Pedroso het volgende:
Zooitje in Servie, supporters het veld op. Knokken.
Was ook voor de doven en slechthorenden bestemd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog niet uit bovenstaande posts.
Of San Marino-Zwitserland.quote:
Denk niet dat ze er met een uitverbod van supporters tegen het Servische Urk vanaf komen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat voor straf zouden die lui nou krijgen? Zijn recidivisten, toch?
Punten in mindering. Hebben ze ook al eerder gehad zelfsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat voor straf zouden die lui nou krijgen? Zijn recidivisten, toch?
Zeker tegen Kroatie ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Punten in mindering. Hebben ze ook al eerder gehad zelfs
Nu dansen zequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn er al doden gevallen bij de wedstrijd Servie Alabnie
Op 6de kanaal de topshowquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik kijk sport 1 select
dan krijg je elke 5 minuten een andere wedstrijd
gekke shit man
Fc oostblokquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
portugal denemarken?
of albanie serbie/
ik ben een beetje bang voor dese situatie ;@quote:
Heb jij goed gezien joh!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Polen heeft wel een aardige selectie met Lewandowski, Jakub en Pisbed
is toch mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang voor dese situatie ;@
straks loopt het helemaal uit de hant :$: :$$:$:$:
Mwah verder hebben ze pure middelmaat. EK in eigen land was toen ook een deceptiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat komt door voornamelijk door Balequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
De Noordelijke Ieren doen het best goed..
was dat 2012?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah verder hebben ze pure middelmaat. EK in eigen land was toen ook een deceptie
Best wel knap van Bale als je bedenkt dat hij ook nog voor Wales speeltquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat komt door voornamelijk door Bale
De KAMPFGEIST ontbreekt.quote:
België,Bosnië en Wales zullen wel door gaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als israel zich kwalificeert gaan ze afgemaakt worden op het EK hahhah
Zo ga ik volgende keer ook Oranje kijken denk ik.. paar momenten dat ze een goal tegen krijgen en de rest van die bagger hoef je niet te zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat select is nog niet eens zo heel gek idee, hoef je niet al die kk wedstrijden 1 voor 1 te kijken
Die is die 100 miljoen wel waard danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Best wel knap van Bale als je bedenkt dat hij ook nog voor Wales speelt
Ah de eerste noord Ierlandse fan gespot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is die 100 miljoen wel waard dan
idd, nu krijg je gewoon meteen de hoogtepunten. wel nicequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo ga ik volgende keer ook Oranje kijken denk ik.. paar momenten dat ze een goal tegen krijgen en de rest van die bagger hoef je niet te zien
Zo blijft het wat spannend! Veel beter!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:02 schreef hafcfan het volgende:
Gelukkig maar dat Schotland even wint. Is toch veel mooier dan die Polen.
Polen is een soort couscous.. smakeloze troepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:02 schreef hafcfan het volgende:
Gelukkig maar dat Schotland even wint. Is toch veel mooier dan die Polen.
Sommigen proberen ons wijs te maken dat ze een leuke selectie hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Polen is een soort couscous.. smakeloze troep
wie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sommigen proberen ons wijs te maken dat ze een leuke selectie hebben.
Op basis van een wedstrijdje tegen Duitsland dat ze met mazzel wonnen omdat Duitsland kans op kans miste.. uitgezonderd Lewandowski stelt Polen weinig voor.. harde middelmatige werkers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sommigen proberen ons wijs te maken dat ze een leuke selectie hebben.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:
Blazsysckowiesoei en Piszcek zijn ook goed johquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op basis van een wedstrijdje tegen Duitsland dat ze met mazzel wonnen omdat Duitsland kans op kans miste.. uitgezonderd Lewandowski stelt Polen weinig voor.. harde middelmatige werkers.
lijkt me pijnlijk als je voor san marino moet uitkomen, dan ben je een soort van nepitaliaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef meneerfiets het volgende:
Palazzi van San Marino kan nog aardig voetballen.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Blazsysckowiesoei en Piszcek zijn ook goed joh
Mwa.. als ze niet meedoen mis je ze niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Blazsysckowiesoei en Piszcek zijn ook goed joh
Soort van ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lijkt me pijnlijk als je voor san marino moet uitkomen, dan ben je een soort van nepitaliaan
Portugal is gewoon een topploeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. als ze niet meedoen mis je ze niet.
Vind het wel opvallend dat Denemarken het altijd wel goed doet tegen Portugal en wij nooit van dat vervelende volk kunnen winnen
Ja, voor de wedstrijd. Op zijn blokfluit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
Speelt arveladze nog voor georgie?
Nee, terecht. Opkankeren met die kk vlag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:34 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
We hebben ook live beeld
Tevens, wat een apen.
Yep.. komt doordat ze het spel niet kunnen maken en teren op bevliegingen van Ronaldoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
portugal doet het toch altijd slecht in kwalificatie wedstrijden?
Ik heb eerder het gevoel dat Ronaldo alles bepaalt in de ploegquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yep.. komt doordat ze het spel niet kunnen maken en teren op bevliegingen van Ronaldo
Drie punten voor Servië en nog wat minpunten voor Albanië.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Raar dat die wedstrijd gestaakt is.. rellen vielen wel mee
ah, hebben de supporters het weer verneukt voor de albanen. Dom dom domquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Drie punten voor Servië en nog wat minpunten voor Albanië.
Ze kunnen niet eens winnen van schotse houthakkersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
ohja polen heeft ook nog szsceneceny
#topselectie
#VoordeHatershafcfanenPleun2011
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Milik doet het alweer.. goed gezien van Marc Netto
Nee, die mochten er niet eens bij zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah, hebben de supporters het weer verneukt voor de albanen. Dom dom dom
Ik gun het die mensen wel hoor, daar niet van. Enthousiast volkjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
ohja polen heeft ook nog szsceneceny
#topselectie
#VoordeHatershafcfanenPleun2011
ja maar de supporters zijn het begonnen met die drone/vuurwerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, die mochten er niet eens bij zijn.Albanezen hebben het zelf verneukt.
ONWAARSCHIJNLIJKquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:21 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Doelpunt Gibraltar
dat is inderdaad evenredig als het WK winnen voor een Duitsland bijvquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:21 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Doelpunt Gibraltar
Wat lul je toch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Zorro het volgende:
Aldus Futbol24. Dus misschien was het geeneens een doelpunt
homoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Zorro het volgende:
Aldus Futbol24. Dus misschien was het geeneens een doelpunt
Ik had de champagne al open. Wat nu?quote:
Ja, iemand is begonnen te kloten met die drone. Wedstrijd is wel gespeeld zonder Albanese supporters.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja maar de supporters zijn het begonnen met die drone/vuurwerk
Sommige van die pauper tussenstanden sites zijn te voorbarig met het melden van een doelpunt.. is vooral vervelend als je er geld op hebt staanquote:
Zie je. Worden we dood gemaakt met een blije musquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:27 schreef macca728 het volgende:
Unibet gaf hem ook even aan Gibraltar
zou wat zijn als ze niet zouden kwalificerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ierland bijna op 1-1.. jammer.. toch ergens wel geinig altijd als de Duitsers het slecht doen
Wel Gunstig dat Polen niet wint. Ierland kan wel 2e wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ierland bijna op 1-1.. jammer.. toch ergens wel geinig altijd als de Duitsers het slecht doen
Dan kunnen Nederland en Duitsland heel wat oefenpotjes spelen tijdens het EKquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zou wat zijn als ze niet zouden kwalificeren
stel je niet aan johquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
ik heb de pest aan Portugal dus ga mij zo in slaap huilen
Is gewoon een vervelend team altijd. Rare maniertjes, schwalbes, je wordt altijd genaaid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
nooit dat gehaat op portugal gesnapt, ja ze hebben ned een paar x verslagen in belangrijke wedstrijden, maarja moesten ze expres verliezen dan?
overhaaste generalisatie op zijn best?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Is gewoon een vervelend team altijd. Rare maniertjes, schwalbes, je wordt altijd genaaid.
Als je Robben in je team hebt mag je niet zeuren over anderen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
overhaaste generalisatie op zijn best?
alsof het het enige team is die schwalbes maakt o.i.d, kijk eens naar Nederland
Kesterquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:19 schreef Bonkers. het volgende:
Afgelopen WK wel hard gelachen om Portugal.
En om die mongool in het WK-subforum die stellig bleef beweren dat Portugal wereldkampioen werd.
man man man wat liepen er daar stelletje mongolen rond zeg. Brazilië hype voor het WK. Die mensen weten precies wie ze zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:19 schreef Bonkers. het volgende:
Afgelopen WK wel hard gelachen om Portugal.
En om die mongool in het WK-subforum die stellig bleef beweren dat Portugal wereldkampioen werd.
Er was ook iemand die deed alsof Chili wereld top was terwijl Nederland ze redelijk simpel versloeg. Nu staan ze trouwens achter tegen Boliviaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
man man man wat liepen er daar stelletje mongolen rond zeg. Brazilië hype voor het WK. Die mensen weten precies wie ze zijn.
En dit geldt niet voor Robben?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Is gewoon een vervelend team altijd. Rare maniertjes, schwalbes, je wordt altijd genaaid.
Het spijt me Roland, hopelijk kun je me vergevenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
man man man wat liepen er daar stelletje mongolen rond zeg. Brazilië hype voor het WK. Die mensen weten precies wie ze zijn.
Ach, laat gaan joh kan gebeuren een keerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me Roland, hopelijk kun je me vergeven
Gelukkig doen Nederlandse spelers dat nooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:09 schreef Chiappucci het volgende:
Griekenland mag van mij het EK missen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:07 schreef macca728 het volgende:
Griekenland achter tegen de Faroer, nog thuis ook
0-1 geblevenquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:07 schreef macca728 het volgende:
Griekenland achter tegen de Faroer, nog thuis ook
Die was even naar Servie gevlogen ja.quote:
Wie stelt nou ook Advocaat aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarschijnlijk heeft Advocaat gedacht: die 5 ton bonus ga ik toch niet meer halen dus kan ik er beter meteen mee kappen. Altijd slim van nationale bonden om te kiezen voor ambitieuze coaches die niet aan het eind van hun carrière zitten en alleen nog even op hun gemak hun zakken willen vullen. Toppunt van stupiditeit is wel het contract dat Capello heeft in Rusland. 9 miljoen per jaar.. en nu lopen ze te huilen dat ze hem niet meer kunnen betalen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef hafcfan het volgende:
Wie stelt nou ook Advocaat aanPrutser is het.
Gisteren ook al weinig doelpunten.. de meeste ploegen zijn te bang om te verliezen denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:58 schreef meneerfiets het volgende:
Wat een saaie boel vanavond. Een triestig record gebroken,slechts één goal na 45-minuten.
Mwah op het einde wel , maar in de eerste helft lieten ze het toch zelf liggen. (daar kwam Wales goed weg).quote:
twitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 16-11-2014 om 20:31:03Ondertussen in Istanbul: Turkse doelman Volkan Demirel uitgefloten tijdens warming-up, spullen gepakt en naar huis gegaan. reageer retweet
Wat een baasquote:Op zondag 16 november 2014 20:37 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 16-11-2014 om 20:31:03Ondertussen in Istanbul: Turkse doelman Volkan Demirel uitgefloten tijdens warming-up, spullen gepakt en naar huis gegaan. reageer retweet
Kroatië jaquote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon reglementaire 3-0 overwinning voor Italië.
1-1 inmiddelsquote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2014 21:05 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 16 november 2014 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Italië vindt een gelijkspel wel best denk ik..
Ze stonden bijna op het wk zelfsquote:Op zondag 16 november 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
God wat hebben die Ijslanders een geluk. Ijsland op een EK dat kan toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |