Die zal wel weer geen interview doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie na de wedstrijd
Het was een ontzettende spannende attractieve wedstrijd. We speelde echt goed vind ik.
Rellenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Iets zegt me dat morgen de bom barst in deze selectie als we hier niet winnen...
Ik kan er wel degelijk om lachen. Je hebt mij bijna over gehaald om ambtenaar te worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd, jij kan er niet zo om lachen begrijp ik?
En iets van: We hebben het publiek niet teleurgesteldquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Persie na de wedstrijd
Het was een ontzettende spannende attractieve wedstrijd. We speelde echt goed vind ik.
Deze selectie kan zóveel blanker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rellen
En dan over 15 jaar in Andere Tijden Sport...
Sowieso een aanrader. Werken voor de maatschappij voelt wel goedquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan er wel degelijk om lachen. Je hebt mij bijna over gehaald om ambtenaar te worden.
8quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef raptorix het volgende:
HOEVEEL PUNTEN KRIJGEN WE BIJ GELIJK SPEL!!!?????
2quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef raptorix het volgende:
Twee keer de helft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef raptorix het volgende:
Uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef raptorix het volgende:
Heeft onze keeper een helm op? Want dan krijgen we er 16.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef raptorix het volgende:
serieus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Het IJslandse publiek scandeert "Haags kwartiertje"
IJsland
Ja hoorrrquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
IJsland
Oprechte en sympathieke lui die IJslanders.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
IJsland
`quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oprechte en sympathieke lui die IJslanders.
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef TLC het volgende:
Het is gewoon puur een mentaliteitskwestie ; ze verdienen gewoon veels te veel geld om je ook maar ergens druk over te maken.
4, want uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:53 schreef raptorix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |