van persie al helemaal niet, maar goed die is aanvoerderquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Huntelaar ligt niet zo lekker in de groep.
watquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het wel oprecht leuk voor IJsland
Ja dus? Op dit moment kan die gast er geen reet van. Huppasakkee eruit, zo makkelijk moet dat zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion toen deze man debuteerde.
Gelijk die vrije trap opeisen toen wisten we deze man gaat wat worden en ons veel brengen.
Helaas stelde Van Marwijk liever Lurling op.
Indi kan er geen reet van, actie van De Vrij was geen strafschop.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die (ex) Feyenoorders bakken er niets van.
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het wel oprecht leuk voor IJsland
Lexgod Immersgenotquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
Alleen Lexgod kan ons nog redden.
u madquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, treed op tegen deze onnodige plaatjesdiarree.
Dan pak ik even nog een bord nasi.
*Het, analfabeet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef MakkieR het volgende:
Hiddink gaat na de wedstrijd vast weer boos worden, tijdens de interview waar hij mag uitblinken
Omdat Louis waardeloze spelers goed kan laten lijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan je 3e worden op een WK en met een vrijwel zelfde ploeg zo dramatisch presteren opeens.. hopelijk wordt Hiddink eruit gemikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |