Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloopquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen.
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heidequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Daar wordt ik mee dood-gespamd op facebook, met de Hola press Valkenloop
Yes. En het is een mooie route.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:37 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een tip voor een HM: de Valkenloop (Valkenswaard). Als het goed gaat met de spieren, wil ik die héél graag doen. http://www.valkenloop.nl/
Ook dat weekend heb ik al een ander loopjequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De omgeving is ook mooi. Laatst getraind met de marathongroep: prachtige heide
TWC denkt heule rare dingen van pijll.quote:
Die wilde ik graag doen ja. Maar ik was stuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef SEMTEX het volgende:
Dit was ook een mooie dit weekend:
de Asics duinentrail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoorl
meer hier: https://www.facebook.com/(...).369366399230&type=1
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optiequote:Op maandag 13 oktober 2014 21:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
TWC denkt heule rare dingen van pijll.
Dattie dominant is betekent niet dat ie een lompe hork is
Moeten we ff doorspammenquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tedere dominantie...ik zie nu al weer een TT-optie
| 1 2 | [b]26 oktober 2014- [url=http://www.pacrotterdam.nl/index.php?page=461&sid=1]Kralingse Bos Cross (Rotterdam)[/url][/b] [*] Murmeli - 6,6 km |
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook dat weekend heb ik al een ander loopje
| 1 2 | [b]2 November 2014 - [url=http://www.valkenloop.nl/]Valkenloop (Valkenswaard) [/url][/b] [*] Streamnl - HM |
Jup.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:02 schreef Murmeli het volgende:
Loopje
[ code verwijderd ]
Voccar wil je me toevoegen?
Staat erbij, mede dankzij Daywalk3rquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.
(Code maak ik morgen als ik achter de PC zit)
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Hats, ga jij nu nog vrijwilligen zondag?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
Die stond op mijn verlanglijstje, maar ik verhuis dat weekendquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:06 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeschreven voor de HM in Valkenswaard.
(Code maak ik morgen als ik achter de PC zit)
Is dat geen badge op smashrun als je 2 HM achter, in 2 dagen loopt?
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Quoi het volgende:
Hats, ga jij nu nog vrijwilligen zondag?
Ik heb een prachtige plek gevonden waar ik met meneer op een terras in A'dam wil gaan zitten. Toeeeeeevallig zit daar een brouwerij die best lekkere biertjes maaktDus LT, YUR, bij 35 km schreeuw ik jullie die laatste 7 km door
Eerste murmipost!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef Murmeli het volgende:
Jeejjjjj..... Ik heb net 6,5 km gelopen in 42.31
Ik zat op de 5 km, maar had zin om los te gaan. Nu gaar op de bank met wijn haha, lekker gezond, not!
Wel gezonde slaai gegeten verder :p
Mag hoor. Geldt voor iedereenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oh, nee, uiteindelijk toch maar niet. Ik heb eigenlijk toch weer even te weinig energie om daar de hele dag te staan. Ik vrijwillig wel een keer ergens anders, in een leukere stad.
Een terras zie ik misschien nog wel zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |