Ik ben juist heel grappigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet echt grappig...
Mag ik een foto van je zien?
Zojuist een veel leukere one-liner gebruikt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:46 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik gok om te weten of ze je naar links of rechts swiped...
omdat ik ook nieuwsgierig ben naar waarom het niet wil lukken bij jequote:
Dus, jouw theorie is : Ik plaats een foto van mij hier op Fok! Zo dat jij het kan keuren ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik ook nieuwsgierig ben naar waarom het niet wil lukken bij je
Je kunt me toch ook dmmen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus, jouw theorie is : Ik plaats een foto van mij hier op Fok! Zo dat jij het kan keuren ?
Dat dus, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af: Waarom niet?
Ik als man ben dat inmiddels al lang zat... dat de man altijd eerst moet openen.
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben die dertien in een dozijn gesprekken ook spuugzat. Gelukkig zit er heel af en toe iemand tussen die daarvan afwijkt.
Och dat reizen mag de pret niet drukken. Ik ben een maand of drie in 070 blijven plakken terwijl ik uit Groningen komquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:28 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Zojuist mijn zoekstraal vergroot, leverde al snel wat matches op. Enige nadeel is dat je ver moet reizen voor een date :p
Ik hoef mij niet te bewijzen op het internet hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt me toch ook dmmen?
Je zet wel je tekst hier zodat we dat kunnen 'keuren' en je stelt hier de vraag
Tinder gaat nog het meest om foto's dus ik vind mijn vraag echt geen rare
Ik bood het ook niet aan als feit? Maar vooral om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet te bewijzen op het internet hoor.
Klopt, geef ik je 95% gelijk in. Maar smaken verschillen, dus lijkt mij dat 1 beoordeling niet meteen een feit is.
En jouw nieuwsgierigheid is? of ik aantrekkelijk ben ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bood het ook niet aan als feit? Maar vooral om mijn eigen nieuwsgierigheid te bevredigen
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:46 schreef K44S het volgende:
[..]
Zojuist een veel leukere one-liner gebruikt.
Dat ik superman ben, logisch toch ?quote:
Wat maakt het uit? Op Tinder heb je toch ook foto's staan. Daar zelfs gecombineerd met je echte naam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef K44S het volgende:
[..]
En jouw nieuwsgierigheid is? of ik aantrekkelijk ben ?
Ja, en of het aan je foto's ligt of nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:56 schreef K44S het volgende:
[..]
En jouw nieuwsgierigheid is? of ik aantrekkelijk ben ?
En dit:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:58 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Op Tinder heb je toch ook foto's staan. Daar zelfs gecombineerd met je echte naam.
Ik laat de dames vliegen (door mn slaapkamerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hmm.. Wat voor reactie verwachtte je? Trek je shirt eens kapot en film het? :p
True, maar ik vind FOk toch wel anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:58 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Op Tinder heb je toch ook foto's staan. Daar zelfs gecombineerd met je echte naam.
Een DM ziet alleen zij toch.. En wie weet is ze wel de ware!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik laat de dames vliegen (door mn slaapkamer)
[..]
True, maar ik vind FOk toch wel anders.
Anders in de zin van "privacy"
Stel, ik heb een beginnend baardje, jij vind dat niets. Maar 5 andere vrouwen wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, en of het aan je foto's ligt of niet
[..]
Neuh, Ik vind Tinder best grappig.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je wilt te graag en daarmee straal je wanhoop uit.
Vrouwen zijn daar allergisch voor.
Ze heeft mij ook al eens gekeurdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Stel, ik heb een beginnend baardje, jij vind dat niets. Maar 5 andere vrouwen wel.
Dan haal ik dus mijn baard er voor jou af, maar dan mis ik die andere 5 vrouwen?
En zo kan ik mijn theorie nog verder beschrijven ...
Er ouder uit zien dan 12.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef Jiang153 het volgende:
Ik ben 12, iemand die mij wat tips wilt geven
en en en en en ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze heeft mij ook al eens gekeurd
Je moet je ook niet aanpassen voor vrouwen, je moet zorgen dat je een vrouw vind die bij je past.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Stel, ik heb een beginnend baardje, jij vind dat niets. Maar 5 andere vrouwen wel.
Dan haal ik dus mijn baard er voor jou af, maar dan mis ik die andere 5 vrouwen?
Dat is Tinder bij tijd en wijlen ook welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Neuh, Ik vind Tinder best grappig.....
Ze was wel positief, geloof ik.quote:
Het zou ook stom zijn als je dat doet omdat ik dat zeg. En ik zal dat soort dingen niet zeggen want ik wil puur mijn eigen nieuwsgierigheid voedenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef K44S het volgende:
[..]
Geneukt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was wel positief, geloof ik.
Mannen die zich kaal scheren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aanpassen voor vrouwen, je moet zorgen dat je een vrouw vind die bij je past.
Ik ga me toch zeker niet scheren voor een vrouw.
Een vrouw hoeft ook niet ineens haar haar anders te dragen voor mij..
Ik heb me zelf 2 dingen belooft : Nooit glad te scheren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:04 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Je moet je ook niet aanpassen voor vrouwen, je moet zorgen dat je een vrouw vind die bij je past.
Ik ga me toch zeker niet scheren voor een vrouw.
Een vrouw hoeft ook niet ineens haar haar anders te dragen voor mij..
Hmm, Geen idee wat ik win met een enkele mening.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het zou ook stom zijn als je dat doet omdat ik dat zeg. En ik zal dat soort dingen niet zeggen want ik wil puur mijn eigen nieuwsgierigheid voeden
Of je bent zo lelijk dat de goedkope hoeren je niet eens willen. Probeer eens Paiq, als je een leuk gesprek hebt en ze krijgt je foto te zien en neemt de benen dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ongelooflijk, zoveel (onder)gemiddelde meisjes meisjes op tinder en ik blijf nog steeds op 1 match hangen! Wat een kieskeurige hoeren, ik begrijp er echt helemaal niks meer van.
Oh ja Paiq, dat is best nog wel leuk eigenlijk !quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of je bent zo lelijk dat de goedkope hoeren je niet eens willen. Probeer eens Paiq, als je een leuk gesprek hebt en ze krijgt je foto te zien en neemt de benen dan weet je genoeg.
Toen ik nog Paiq had had ik daar ook niet echt matches.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of je bent zo lelijk dat de goedkope hoeren je niet eens willen. Probeer eens Paiq, als je een leuk gesprek hebt en ze krijgt je foto te zien en neemt de benen dan weet je genoeg.
Die krijg je om de twee weken tegenwoordig of je kan d.m.v. fotorondes matches fixen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Toen ik nog Paiq had had ik daar ook niet echt matches.
Smooth...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik ook nieuwsgierig ben naar waarom het niet wil lukken bij je
Is dat gratis? Op google wordt ik niet veel wijzer..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja Paiq, dat is best nog wel leuk eigenlijk !
Stoppelbaard is echt niks voor mij. Had eerst goed laten doorgroeien en netjes getrimt en het zag er toen allemaal beardsthetic uit. Nu had ik in een wilde vlaag een stoppel opzetstukje gedaan en dit is echt veel te kortquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen die zich kaal scheren.
[ afbeelding ]
(Stoppel) baarden
Als je op je matches wacht wel, je kan ook credits aanschaffen maar is geen verplichting.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:19 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Is dat gratis? Op google wordt ik niet veel wijzer..
Kom maandag maar weer bij me terug, dan heb ik weer een baardquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen die zich kaal scheren.
[ afbeelding ]
(Stoppel) baarden
Dat valt tegen UF. Wellicht heb je als vrouw keus zat met speeddates, maar ik merk dat het de laatste tijd lang duurt voor er nieuwe speeddates zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Je kan speeddaten, is gratis en komen de leukste matches uit. Met een beetje looks ontvang je ook regelmatig een oneliner. Alleen lijken de mannen wel steeds lelijker te worden daarAlles lijkt wel een beetje op
Hmm, zal eens even een kijkje nemen daar..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Je kan speeddaten, is gratis en komen de leukste matches uit. Met een beetje looks ontvang je ook regelmatig een oneliner. Alleen lijken de mannen wel steeds lelijker te worden daarAlles lijkt wel een beetje op
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maandag maar weer bij me terug, dan heb ik weer een baard
Your lossquote:
Hoe? Moet ik mijn pic bewerken met paint en allemaal zwarte puntjes op mijn wang tekenen zodat het lijkt alsof ik een baard hebquote:
het werkt welquote:
Zo.. Wat een vragenlijst zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Doe je daar een week over ja voordat het zichtbaar wordt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef yats het volgende:
[..]
Kan je skippen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Zo.. Wat een vragenlijst zeg.
Vind het idee wel leuk.
Gewoon schaamhaar op je bakkes plakken met pritt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe? Moet ik mijn pic bewerken met paint en allemaal zwarte puntjes op mijn wang tekenen zodat het lijkt alsof ik een baard heb
Nee, met twee dagen is het al vrij duidelijk aanwezig. Met een week is het een nette baard. Testosteron genoeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Doe je daar een week over ja voordat het zichtbaar wordt?
Tja...quote:
Oh neuh, heb het maar ingevuld. Ben benieuwd met wie ze me nu gaan matchen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef UnicornFarts het volgende:
Vind het idee wel leuk.
Kan je skippen.
Beter ram je gewoon op die speeddate knop. Wel opletten als je niet oplet en je loopt een speeddate verzoek mis dan mag je 30 minuten niet meer speeddatenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:37 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Oh neuh, heb het maar ingevuld. Ben benieuwd met wie ze me nu gaan matchen.
Dat hoor ik ook van mijn matches/dates van daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Gewoon volhoudenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt tegen UF. Wellicht heb je als vrouw keus zat met speeddates, maar ik merk dat het de laatste tijd lang duurt voor er nieuwe speeddates zijn.
Doen. Het is daar leuk !quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:25 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hmm, zal eens even een kijkje nemen daar..
Ik moest lachen.... hard lachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon schaamhaar op je bakkes plakken met pritt.
Ik vroeg nog om een plaatje zonder t-shirt..,, krijg ik een plaatje met een trui...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, met twee dagen is het al vrij duidelijk aanwezig. Met een week is het een nette baard. Testosteron genoeg.
[..]
Tja...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Beter ram je gewoon op die speeddate knop. Wel opletten als je niet oplet en je loopt een speeddate verzoek mis dan mag je 30 minuten niet meer speeddaten
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon schaamhaar op je bakkes plakken met pritt.
Zo lang, kan elke dag dan wel scherenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:21 schreef yats het volgende:
[..]
Je bent je verzameling weer aan het uitbreidenquote:
Ik heb nu nog 10 'matches/soeeddates' open staan. Wat me vooral opvalt is dat ze erg terughoudend zijn met daten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gewoon volhoudenMij lukt het ook daar
Stiekem ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er zo vaak tegen mij bitch en dus achter dat account zit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moest lachen.... hard lachen
[..]
Ik vroeg nog om een plaatje zonder t-shirt..,, krijg ik een plaatje met een trui...
[..]
Hmmmz Ligt wellicht aan de matching hoe je je profielvragen hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 10 'matches/soeeddates' open staan. Wat me vooral opvalt is dat ze erg terughoudend zijn met daten.
Waarom zo serieus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moest lachen.... hard lachen
[..]
Ik vroeg nog om een plaatje zonder t-shirt..,, krijg ik een plaatje met een trui...
[..]
De mannen waren moeilijk met praten? Huh?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:44 schreef Zelfscanner het volgende:
Maanden terug genoeg likes gehad. Alleen met praten zijn ze wel erg moeilijk. Afspreken kwam er ook nooit van.
Toen maar 1 van school genomen
Vraag om een fotoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:42 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er zo vaak tegen mij bitch en dus achter dat account zit.
Was serieus bedoeldquote:
Wil je met me daten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Aangezien ze zegt "school" ga ik er maar van uit dat ze erg jong is. Mannen willen juist snel daten.
Ik zou het niet weten... Zie het niet echt als een compliment, aangezien ik wel degelijk ouder ben dan 23.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat je niet ouder bent dan 23?
30+?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:52 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... Zie het niet echt als een compliment, aangezien ik wel degelijk ouder ben dan 23.
Daar kijk jij toch niet naar? Een baard(je) en iets tussen de benen is toch genoeg?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zou het ook bij de mannen gelden voor de vrouwen ? " op een ouwe fiets mot je het leren "quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:55 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Sorry.Ik kan wellicht niet aan je fantasieën voldoen.
Genoeg vrouwen die wel van een oudere man houden hoor!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Zou het ook bij de mannen gelden voor de vrouwen ? " op een ouwe fiets mot je het leren "
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:50 schreef Dimitri_ het volgende:
20 seconden. Ze heeft inderdaad gelijk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kijk jij toch niet naar? Een baard(je) en iets tussen de benen is toch genoeg?
Naar leeftijd? Wel, tuurlijk. Algemeen bekend dacht ik zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kijk jij toch niet naar? Een baard(je) en iets tussen de benen is toch genoeg?
Mag beide maar nooit een snor alleen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef K44S het volgende:
Voor de dames: Mannen MET snor(baard inclusief) of enkel baard?
Baard omvat over het algemeen ook snor hendrik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef K44S het volgende:
Voor de dames: Mannen MET snor(baard inclusief) of enkel baard?
Hoe oud moet je date dan zijn? Onder de 24 of boven de 30?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Naar leeftijd? Wel, tuurlijk. Algemeen bekend dacht ik zo
Oh, dat werkte anders wel voor mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mag beide maar nooit een snor alleen.
Voorkeur heeft 30+quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hoe oud moet je date dan zijn? Onder de 24 of boven de 30?
Kwam door de zonnebril. Was wel geil. Nog op Tinder gebruikt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oh, dat werkte anders wel voor mij.
Jij bent dan ook ' bijzonder'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oh, dat werkte anders wel voor mij.
Wat een eisen...pfffquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Baard omvat over het algemeen ook snor hendrik.
Binnenkort mn snor er eens van af schrapen. Kijken wat het resultaat oplevertquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, want geen tinder. Als ik nog eens installeer sowieso. En dan als bio: "Ooh, you touch my tralala"quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voorkeur heeft 30+
[..]
Kwam door de zonnebril. Was wel geil. Nog op Tinder gebruikt?
Ik hoor het alweer. Het enige poesje dat jij nog zult aanraken is degene die je gisteren hebt opgehaald.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee, want geen tinder. Als ik nog eens installeer sowieso. En dan als bio: "Ooh, you touch my tralala"
Dat is juist de poes waarmee ik compenseer voor de snor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer. Het enige poesje dat jij nog zult aanraken is degene die je gisteren hebt opgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |