Nieuwe bedrijfsauto?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, de nieuwste modellen van BMW (en Mini) staan buiten m'n slaapkamerraam.
Ik maak geen bezwaar wanneer ik de E640 die buiten staat zou krijgen...quote:
Damnquote:
Twitje.quote:
Goed bezig Kaneel. Is het ook lekker?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitje.
Ik heb heel gezond een soep gemaakt van wortels, paprika, ui en knoflook. Zelfs de spekjes weggelaten die er bij horen.
Ik ben trots op mezelf.
Wat eten jullie vandaag?
Ik ga zondigen (pizza). Maar alleen omdat ik dadelijk weer naar de dierenarts moet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitje.
Ik heb heel gezond een soep gemaakt van wortels, paprika, ui en knoflook. Zelfs de spekjes weggelaten die er bij horen.
Ik ben trots op mezelf.
Wat eten jullie vandaag?
Alweerquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zondigen (pizza). Maar alleen omdat ik dadelijk weer naar de dierenarts moet.
Controle, niets ernstigs gelukkig. Ik moet elke week terug komen om de poot te laten controleren, al hoop ik dat vanavond de laatste keer is.quote:
oh ik dacht al...quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Controle, niets ernstigs gelukkig. Ik moet elke week terug komen om de poot te laten controleren, al hoop ik dat vanavond de laatste keer is.
Ja zeker. Het zou alleen lekkerder zijn met de spekjes. Het heeft dat zoute en vaste wel een beetje nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed bezig Kaneel. Is het ook lekker?
Welke pizza?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zondigen (pizza). Maar alleen omdat ik dadelijk weer naar de dierenarts moet.
Dat hoop ik ook. Ik vind de dierenarts heel aardig, maar ik hoef niet wekelijks op de koffie te komen. En dat zeg ik niet omdat ik geen koffie drink.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik dacht al...
hopelijk is alles goed, mag wel na al die keren
Big Americans, BBQ chickenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja zeker. Het zou alleen lekkerder zijn met de spekjes. Het heeft dat zoute en vaste wel een beetje nodig.
Er kan eventueel nog wat room bij, maar daar hou ik niet zo van.
[..]
Welke pizza?
Een biefstukje met champignons en salade. Helaas, wel taaie biefstuk. Niet bij de Lidl kopen dus!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitje.
Ik ben trots op mezelf.
Wat eten jullie vandaag?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Ik vind de dierenarts heel aardig, maar ik hoef niet wekelijks op de koffie te komen. En dat zeg ik niet omdat ik geen koffie drink.
Ik eet sowieso zelden vlees, twi. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor het geval dat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Een biefstukje met champignons en salade. Helaas, wel taaie biefstuk. Niet bij de Lidl kopen dus!
Zonde man, een beetje gerookte kip door de salade is heerlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet sowieso zelden vlees, twi. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor het geval dat.
Hoe noem je dat dan?quote:
Dat klopt. Ik vind vlees ook erg lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde man, een beetje gerookte kip door de salade is heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |