SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom kondig je 12x aan dat je weggaat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet t niet
Anyway. Genoeg gefokt. Ciao.
Schelden in het Turks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat betekent deze TT eigenlijk?
Ik herinnerde mij dat je nooit nieuw topic opende omdat je geen zin had. En ik wilde stimo nog dissen.quote:
Nooit?! Soms alleen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik herinnerde mij dat je nooit nieuw topic opende omdat je geen zin had. En ik wilde stimo nog dissen.
quote:De vruchten van deze boom, die op duivelshoofden lijken, zijn tezamen met wondpus[2] de enige maaltijden die voor de verdoemden op het menu staan.
quote:According to Shaykh Umar Sulayman Al-Ashqar, a professor at the University of Jordan, once the palate of the sinners is satiated, the fruit in their bellies churns like burning oil. Some Islamic scholars believe the fruit tears their bodies apart and releases bodily fluids.
kun je wel lacherig over doen hoorquote:
Ahh ok, thanksquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Schelden in het Turks.
Letterlijk betekent het "De wortel van de Zaqquum boom"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaqqumboom
Maar Turken (Vooral Turkse moeders) roepen dit als ze boos zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Voor de TT hebben wij een mooi ander woord: kuzzulkurt
ook?quote:
eliğin körüquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Voor de TT hebben wij een mooi ander woord: kuzzulkurt
Ik dacht altijd dat het Arabisch was, maar Koerden gebruiken het ook.. Dus ik heb geen idee. Maar als je dit hoort, heb je iemand wel heel boos gemaakt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is het Turks? Nog nooit gehoord namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |