Nou, ik heb hem hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest echt een week wachten, of ze waren gewoon te lui om mij te bellen.
Ik had m'n kisten aangedaan en ze helemaal de vernietiging ingetrapt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit dan? Moeder met haar kinderen opstap
[ afbeelding ]
Al kunnen ze ook best zonder moeder knuffelen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, what the fuck doe je in hemelsnaam
Wat doe ik nou weer ;_;quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, what the fuck doe je in hemelsnaam
Gvdquote:
Die beesten zouden ontsnappen en tussen je zoolgleuven ontsnappen en je broek inkruipen om met je edele delen te knuffelenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had m'n kisten aangedaan en ze helemaal de vernietiging ingetrapt.
Ah, in dat geval had ik het zo gedaan dus.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die beesten zouden ontsnappen en tussen je zoolgleuven ontsnappen en je broek inkruipen om met je edele delen te knuffelen
Wel jammer van de kwaliteit maar zal hem als ik thuis ben uploadenquote:
quote:
De tekst bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel jammer van de kwaliteit maar zal hem als ik thuis ben uploaden
Gewoon die gif, minder dan die van mijquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf dit vanuit mijn graf
RIPquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wifi in je grafquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
Wat is dit voor magie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel.
Dan weet je zeker ook niet dat je met alt+prt scrn alleen een screenshot van het geselecteerde venster maakt.
Die wel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
En dat je met W en S, of J en K door FOK!forum posts/topiclijsten kan bladeren.
Die ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:42 schreef BBQSausage het volgende:
En dat je met Ctrl+Shift+Tab naar het vorige tabblad in je browser gaat.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en Ctrl+klik op meerdere tabbladen, zorgt er voor dat je ze allemaal tegelijk naar een nieuw gegroepeerd venster kan slepen.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Dat zelfde geldt trouwens voor Ctrl+1,2,3, etc.
quote:
of tegelijkertijd sluiten met ctrl+F4quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en Ctrl+klik op meerdere tabbladen, zorgt er voor dat je ze allemaal tegelijk naar een nieuw gegroepeerd venster kan slepen.
Ctrl+W is makkelijker.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
of tegelijkertijd sluiten met ctrl+F4
Ohja, maar ik klik gewoon.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en nog eentje voor FOK!
linker-alt + M
linker-alt + N
linker-alt + A
Maar die weet iedereen wel.
Die met die popup? Ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef DrNick het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk de nieuwe quote? Ik heb nog de klassieke.
Wat is de nieuwe quote?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef DrNick het volgende:
Wat is de nieuwe/oude?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef DrNick het volgende:
Jawel, maar uitgezet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
Jouw CSS lay-out kan daar zeker niet mee omgaan.
Zet hem op, mien jongquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga vanavond workouts doen.
Bare with me.
Ik moet vanavond nog 3,5 naar school fietsenquote:
ej jij moet nog huiswerk maken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog 3,5 naar school fietsen
Speaking of which, ik moet eens aan mijn wiskunde B huiswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |