Naaaaais! Eens even luisteren zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:17 schreef Tokus het volgende:
voor de liefhebbers, de stream van dag 1 van Knotfest staat (natuurlijk) op YouTube. met bijna alleen maar oude nummers in de setlist, afgezien van The Negative One en Custer.
de show van dag 2, die nu aan de gang is, zal waarschijnlijk meer nieuwe songs bevatten.
Hoe kom je daar bij? Staat echt op bandsintown van KoRn dat ze komen. En volgens mij komt dat echt van de band zelf.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:45 schreef lily het volgende:
Mijn zoon gaat ook.
Korn zou ook fijn zijn maar volgens Mojo.nl gaat Korn het niet worden.
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
King 810 is dus nu zeker als voorprogramma voor de HMH (zover dat niet was). En geen Korn dus.
Totdat het uitverkocht is. En dat is al enige tijd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Nelvalhil het volgende:
Tot wanneer zouden er nog kaarten beschikbaar zijn?
En waar zijn deze het goedkoopst verkrijgbaar? Zie op verschillende sites verschillende prijzen...
Via verschillende websites kan je nog kaarten bestellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
Totdat het uitverkocht is. En dat is al enige tijd.
Kaarten met verschillende prijzen zijn meestal van louche handelaartjes.
Via het officiele kanaal, ticketmaster, is alles uitverkocht. Alle andere websites zijn niet officieel en kunnen dus niet garanderen dat het echte kaartjes zijn. Kun je heel makkelijk opgelicht worden dus.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Via verschillende websites kan je nog kaarten bestellen?
Ik denk dat het het 'em via MP dan wordt of zo..quote:Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Via het officiele kanaal, ticketmaster, is alles uitverkocht. Alle andere websites zijn niet officieel en kunnen dus niet garanderen dat het echte kaartjes zijn. Kun je heel makkelijk opgelicht worden dus.
Tenzij je meet en greet package wil of early entrance, die zijn er nog wel geloof ik. Maar kosten ook echt gigantisch veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |