Naaaaais! Eens even luisteren zoquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:17 schreef Tokus het volgende:
voor de liefhebbers, de stream van dag 1 van Knotfest staat (natuurlijk) op YouTube. met bijna alleen maar oude nummers in de setlist, afgezien van The Negative One en Custer.
de show van dag 2, die nu aan de gang is, zal waarschijnlijk meer nieuwe songs bevatten.
Hoe kom je daar bij? Staat echt op bandsintown van KoRn dat ze komen. En volgens mij komt dat echt van de band zelf.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:45 schreef lily het volgende:
Mijn zoon gaat ook.
Korn zou ook fijn zijn maar volgens Mojo.nl gaat Korn het niet worden.
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
King 810 is dus nu zeker als voorprogramma voor de HMH (zover dat niet was). En geen Korn dus.
Totdat het uitverkocht is. En dat is al enige tijd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:02 schreef Nelvalhil het volgende:
Tot wanneer zouden er nog kaarten beschikbaar zijn?
En waar zijn deze het goedkoopst verkrijgbaar? Zie op verschillende sites verschillende prijzen...
Via verschillende websites kan je nog kaarten bestellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
Totdat het uitverkocht is. En dat is al enige tijd.
Kaarten met verschillende prijzen zijn meestal van louche handelaartjes.
Via het officiele kanaal, ticketmaster, is alles uitverkocht. Alle andere websites zijn niet officieel en kunnen dus niet garanderen dat het echte kaartjes zijn. Kun je heel makkelijk opgelicht worden dus.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Via verschillende websites kan je nog kaarten bestellen?
Ik denk dat het het 'em via MP dan wordt of zo..quote:Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Via het officiele kanaal, ticketmaster, is alles uitverkocht. Alle andere websites zijn niet officieel en kunnen dus niet garanderen dat het echte kaartjes zijn. Kun je heel makkelijk opgelicht worden dus.
Tenzij je meet en greet package wil of early entrance, die zijn er nog wel geloof ik. Maar kosten ook echt gigantisch veel geld.
Balen zeg, ze waarschuwde er ook voor. Maar als je los gaat kan het zo gebeurt zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Alleen jammer dat er een zakkenroller actief was die mijn en vele andere telefoons gejat heef. Grote smet op t concert voor me, baal echt enorm![]()
Tsja, dat is achteraf. En hij kan echt niet uit mn broek vallen, dat is onmogelijk. Dat ie kapot gaat is nog tot daar aan toe, maar nu ben ik onbereikbaar wat ik veel erger vind.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:25 schreef AgeEll het volgende:
Ik zag meerdere mensen hun telefoon zoeken, maar waarom neem je dat ding dan ook mee. En laat hem anders achter in een kluisje.
zat ie dan in je kontzak? En het is idd klote dat je alles kwijt bent. Foto's,nummers, bereikbaarheid.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, dat is achteraf. En hij kan echt niet uit mn broek vallen, dat is onmogelijk. Dat ie kapot gaat is nog tot daar aan toe, maar nu ben ik onbereikbaar wat ik veel erger vind.
Ik vond King810 eigenlijk best vet maar inderdaad beetje eentonig. Maar aantal hele vette nummers wel en die zanger heeft wel een tof geluid.
Misschien even informeren?:quote:Op maandag 2 februari 2015 12:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, dat is achteraf. En hij kan echt niet uit mn broek vallen, dat is onmogelijk. Dat ie kapot gaat is nog tot daar aan toe, maar nu ben ik onbereikbaar wat ik veel erger vind.
Ik vond King810 eigenlijk best vet maar inderdaad beetje eentonig. Maar aantal hele vette nummers wel en die zanger heeft wel een tof geluid.
quote:Tientallen telefoons gestolen bij concert Slipknot HMH
Tijdens een concert van de Amerikaanse heavy metalband Slipknot in de Heineken Music Hall in Amsterdam zijn zondag tientallen telefoons gestolen.
Beveiligers snapten een 37-jarige man met 33 mobiele telefoons in zijn tas. Hij is overgedragen aan de politie. In totaal werden 83 toestellen als vermist opgegeven.
De politie roept gedupeerden op aangifte te doen, aangezien tot nu toe slechts een enkeling dat heeft gedaan.
Wie tijdens het concert de resterende telefoons heeft gevonden, wordt gevraagd deze bij het politiebureau af te geven. De politie houdt er rekening mee dat de man de diefstallen niet alleen heeft gepleegd.
Meestal zijn ze actief bij de pits, hier loopt toch iedereen tegen elkaar dus valt het minder opquote:Op maandag 2 februari 2015 10:26 schreef AgeEll het volgende:
Bedoel ik meer dat ze de telefoon verliezen in de pit dan dat ze gerold worden, dat is natuurlijk klote.
Klopt, was in de pit inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Meestal zijn ze actief bij de pits, hier loopt toch iedereen tegen elkaar dus valt het minder op
doe 's linkjes waaruit dat blijkt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe zit het nu trouwens met de bassist en drummer, heeft de band nu al besloten dat ze niet 'Slipknot materiaal' zijn, en worden ze na de tour weggestuurd? Als ik zo wat commentaren lees van Clown, komen ze er wat hem betreft absoluut niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |