Na Metallica begon ik toch te twijfelen, maar die zal wel Exclusief staan op die Der-Ring festivalsquote:Op maandag 10 november 2014 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je verwacht 't niet...
Mooie naam, benieuwd naar de rest
Ze zijn ook wel een gerucht voor wat andere meuk, kan me niet voorstellen dat ze alleen voor die festivals naar europa komen? Maar wellicht weer wat 'eigen' Sonisphere festivals ofzo...quote:Op maandag 10 november 2014 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Na Metallica begon ik toch te twijfelen, maar die zal wel Exclusief staan op die Der-Ring festivals
Tot nou toe houden ze het wel aardig metal imo. Namen als Lamb Of God en Testament zie ik ook nog wel volgen.quote:Op maandag 10 november 2014 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
Als je kijkt wat er allemaal in de buurt is vind ik dit nou niet echt indruk maken tbhmaar goed, wellicht wordt er een hoop naar een Sonisphere-achtig iets getrokken, Metallica doet namelijk wel meer festivals (zie het kort nieuws overzicht).
Wat wat wat wat? Fittie?quote:Op maandag 10 november 2014 17:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die reacties op Facebook, heerlijk. Stelletje treurwilligen.
Gewoon hier, heerlijk die verzuurde rammstein fans.quote:
Haha ik zie het, van Maiden en Rammstein naar dit... Oh god het is allemaal weer niet 'true' genoeg...quote:Op maandag 10 november 2014 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon hier, heerlijk die verzuurde rammstein fans.
Het is ook niet helemaal mijn ding, maar prima naam en als ze Rock am Ring (en Download?) headlinen, dan mogen ze toch zeker wel Fortarock headlinenquote:Op maandag 10 november 2014 17:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Je zou maar eens op een metalfestival Slipknot boeken als headliner. Blijkbaar alleen voor 13 jarige tienermeisjes als je sommige metalheads moet geloven. Gewoon een volkomen logische headliner.
(Zoals Iron Maiden....?quote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, als je Metallica had geboekt had er weer een groep mensen lopen zeiken dat die al 15 jaar niks relevants meer uitbrengen, en het alleen voor ouwe lullen is.
dus 95% van het metal-publiek.quote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, als je Metallica had geboekt had er weer een groep mensen lopen zeiken dat die al 15 jaar niks relevants meer uitbrengen, en het alleen voor ouwe lullen is.
Fortarock is juist een perfect festival om dit soort acts nog te laten headlinen. Slipknot is voor Pinkpop gewoon geen doen. Leuk dat er nog festivals zijn waar zo iets nog wel kan. Benieuwd hoe druk het gaat worden. Denk wel dat ze in NL minder populair zijn dan Maiden.quote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal mijn ding, maar prima naam en als ze Rock am Ring (en Download?) headlinen, dan mogen ze toch zeker wel Fortarock headlinen![]()
Ik denk dat het niet heel druk gaat worden. Slipknot speelt vier maanden voor Fortarock ook in Nederland en is niet zo bekend bij de niet-metalliefhebbers als Iron Maiden.quote:Op maandag 10 november 2014 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd hoe druk het gaat worden. Denk wel dat ze in NL minder populair zijn dan Maiden.
Mooi, kan ik vooraan staanquote:Op maandag 10 november 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel druk gaat worden. Slipknot speelt vier maanden voor Fortarock ook in Nederland en is niet zo bekend bij de niet-metalliefhebbers als Iron Maiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |