SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Website: http://www.fortarock.nl/
Twitter: https://twitter.com/fortarock
Facebook: https://www.facebook.com/fortarockfestival
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCmXhuPRx9tNm9SUi7AQA-Dw
Het beroemde Goffertpark is een prachtige locatie en kan bogen op een rijke historie op het gebied van live muziek. Grote artiesten als The Rolling Stones, Red Hot Chilli Peppers, Coldplay, Muse, AC/DC hebben er in het verleden opgetreden. Ook gerenommeerde festivals als Fields of Rock, Ozzfest, Dynamo Open Air, Rockin’ Park, Sonisphere, Monsters of Rock hebben er in het verleden plaats gevonden.
Het is één van de mooiste festivallocaties van West Europa en ook in 2014 zal dit park weer het decor zijn voor het FortaRock festival. We zullen er alles aan doen de kenmerkende sfeer van voorgaande edities te behouden. We zijn er van overtuigd dat we ook in dit park een geweldig FortaRock Festival neer kunnen zetten.
2014 Aftermovie:
Tickets:
De voorverkoop van FortaRock start op vrijdag 28 november; verdere ticketinformatie volgt nog.
Line-Up
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 13-02-2015 15:25:42 ]
voor zowel Savatage als TSO is de enige Europese show op Wacken, dus die komen niet op FortaRock.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Om te starten met een aantal geruchten:
Savatage Reunion
Ook staat Trans-Siberian Orchestra daar, maar zij staan exclusief op Wacken.
Ok jammer, had die eerste graag gezienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
voor zowel Savatage als TSO is de enige Europese show op Wacken, dus die komen niet op FortaRock.
indiaantje houdt er gewoon van om als eerste iets over een festival(line-up) te zeggen, dat weet je toch inmiddels wel. Het is een beetje de sunchaser van dit nieuwe forum, hij opent ook graag topics.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
Soberso, dit is wel een beetje topics openen om het openen. Locatie en datum nog niet bekend, en alles wat enigszins het genre past en in een ruime periode rond de mogelijke datum in Europa is als gerucht
Nieuw forum héquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
indiaantje houdt er gewoon van om als eerste iets over een festival(line-up) te zeggen, dat weet je toch inmiddels wel. Het is een beetje de sunchaser van dit nieuwe forum, hij opent ook graag topics.
Oeh das wel jammer ja, nou ja het kan nog, dan hebben ze ze gewoon niet exclusief. Plus zingt er genoeg anders moois rond, Pinkpop kan het niet allemaal pakkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Slipknot in de HMH, ik hoop toch echt dat ze ook nog langskomen bij Fortarock.
Op het gebied van Fortarock zijn er toch weinig mooiere headliners dan Slipknot. Of ze moeten met Foo Fighters aan de haal gaan, maar dat vind ik niet Fortarock genoeg.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oeh das wel jammer ja, nou ja het kan nog, dan hebben ze ze gewoon niet exclusief. Plus zingt er genoeg anders moois rond, Pinkpop kan het niet allemaal pakken
Neuh, dat is niet echt een mooie fit, die moeten lekker Pinkpop doen, of hopelijk een eigen show in de Ziggo Domequote:Op maandag 13 oktober 2014 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op het gebied van Fortarock zijn er toch weinig mooiere headliners dan Slipknot. Of ze moeten met Foo Fighters aan de haal gaan, maar dat vind ik niet Fortarock genoeg.
Het is het enige festival waar Metallica zou passen, er van uit gaande dat ze niet nóg een keer Pinkpop doen. Weet niet of Slipknot komt om vóór Metallica te spelen, of een tweede podium te sluiten, zeker bij een wat kleiner festival. En als Metallica komt, dan komen ze om af te sluiten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben er wederom bij. Ik denk toch dat het Metallica gaat worden. Iemand op een ander forum had het zelfs over Slipknot & Metallica. Dat zie ik niet zitten eerlijk gezegd.
Ik hoop zelf ook nog op Nightwish (weer wat anders er tussendoor), Godsmack, Machine Head, Testament. Judas Priest zou ik ook wel tof vinden maar die staan exclusief in Tivoli al geloof ik.
Rise Against zou me overigens ook niet verbazen als subheadliner.
Ach er is al genoeg om een mooie line-up van te maken hoor. En niet alle bands hebben hun tourdata bekend gemaakt. Zo zie ik Machine Head ook wel komen dit jaar (nieuw album, en zouden gaan touren).quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is het enige festival waar Metallica zou passen, er van uit gaande dat ze niet nóg een keer Pinkpop doen. Weet niet of Slipknot komt om vóór Metallica te spelen, of een tweede podium te sluiten, zeker bij een wat kleiner festival. En als Metallica komt, dan komen ze om af te sluiten.
Nightwish is denk ik wel een mooie Pinkpop naam.
Verder hebben ze het best lastig denk ik, aan de ene kant tourt er echt heel veel wat prima op Forta past (of Bospop, de wat meer 'classic' meuk). Aan de andere kant is er een grote speler bij die zich specifiek richt op dezelfde doelgroep, en alle 'crap' die RaR programmeerde juist weg laat. En die hebben net wat meer slagkracht en kunnen 3 headliners pakken ipv 1. Dus de vraag is hoeveel van de doelgroep al voor GH kiest, of toch gewoon RaR. Of Graspop.
Verder een huge verhaal op hun Facebook, met pareltjes als 'Het is altijd kutweer in Europa, want zomer begint daar pas in September, dus dan sta je om 1700 in de kou naar Machine Head te kijken' en '130.000 man zag ons op Dynamo in 1995'.quote:Another thing to look forward (?) to is we’re going to do touring a little differently this time around, we’re going to stop doing all summer festivals.
It looks weird to see that, to type that, let alone say that…
But that’s right; we’re going to stop doing festivals.
As it stands now we have passed on a headline slot on Wacken, Soundwave Festival in Australia, Download UK, Sonisphere UK, Knotfest, Hellfest, and a plethora of other festivals throughout the world. In fact, we have made a decision to not do ANY festivals for the entire “Bloodstone & Diamonds” album cycle.
So yeah, if you want to see The Head, we’ll only be headlining the shows we play in support of the new album.
Ah ok jammer, had ze graag gezien.quote:Op maandag 10 november 2014 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
https://www.facebook.com/MachineHead/posts/10152541213568823
Die doen geen festivals meer voorlopig;
[..]
Verder een huge verhaal op hun Facebook, met pareltjes als 'Het is altijd kutweer in Europa, want zomer begint daar pas in September, dus dan sta je om 1700 in de kou naar Machine Head te kijken' en '130.000 man zag ons op Dynamo in 1995'.
Je verwacht 't niet...quote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef indiaantje89 het volgende:
FortaRock - The Festival
3 min. ·
Met trots presenteren we de headliner voor FortaRock 2015: SLIPKNOT!
---------
With great pride we announce the headliner for FortaRock 2015: SLIPKNOT!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |