nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:08 schreef Susie het volgende:
Even een Sinterklaas vraagje; hoe vaak gaan jullie de schoen zetten? Vorig jaar deed ik er nog niet aan, maar nu kan ik er niet onderuit denk ik
Zo ging dat vroeger bij ons thuis ook. En dat er dus ook niet altijd wat in zat. Toen ik dat laatst vertelde werd ik aangekeken als ik dat ook zo zou doen, ik mijn kind zou verpesten voor het levenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik neig naar zo vaak hij wil en dan leren dat er niet altijd wat in kan zitten. Ik heb voor weinig veel thomas de treintjes van ebay dus een keer of vier gaat wel lukken hier om er wat in te stoppen.
Hij is zo'n 1,16m denk ik ongeveer. Achtbanen overslaan weet ik zo niet. Hij heeft nog niet echt in achtbanen gezeten alleen kindercarrousels. Maar ik ga nu toch met nog iemand samen.quote:
Ah, dan heb ik dat verkeerd onthouden. Joris en de draak gaat toch veel te hard voor mijn peuter dus niet erg dat ik niet wist dat hij daar in mocht. Bob was hier ook een succesquote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Vanyel het volgende:
Alleen de Python volgens mij. Joris en de draak mag al met 1.10. En de Bob mag natuurlijk altijd. Wat was dat een succes hier.
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:13 schreef _Bar_ het volgende:
Vreemde epilepsie hebben we hier. Althans voor ons en als het al epilepsie is.
Roy krijgt de slappe lach word blauw ogen draaien weg,en dan trekt het weer bij en niks meer aan de hand. Maat dit nu al zeker 6x achter elkaar
ik probeer het te filmen is nog niet zo gemakkelijk omdat het vrij snel weer over is.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Dat klinkt heel naar. Even naar de dokter ?
Een afspraak maken om je door te laten sturen? Ik zou toch wel willen weten waar het vandaan komt en of er wat tegen te doen is.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik probeer het te filmen is nog niet zo gemakkelijk omdat het vrij snel weer over is.
Heb al tel contact gehad maar zegt,ook we kunnen er zo weinig aan doen. En dat klopt ook.
Nee van deze niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Kyara het volgende:
Wat naar Bar.
Het systeem om bij te houden klinkt wel heel goed en duidelijk eigenlijk. Heeft hij zelf last van (deze) insulten?
Oh sorry dat had ik dan gemist. Wat ik niet gemist had maar nog niet gereageerd is de vooruitgang van Royquote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef _Bar_ het volgende:
@timejumper. Roy krijgt al medicatie tegen epilepsie. En staat onder controle.
we weten hoe te reageren en handelen.
Er is melding van gemaakt maar zolang Roy er zelfstandig uit komt doen ze niks.
Wij houden een epilepsie agenda bij en die worden elke dag op school bekeken, en bij elke controle op basis van de insulten, en absances word er een eeg gemaakt en bloed geprikt. En van die gegevens medicatie aangepast.
Geeft niks hoor het "medische" bespreek ik meestal in het andere topicquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh sorry dat had ik dan gemist. Wat ik niet gemist had maar nog niet gereageerd is de vooruitgang van Roy![]()
En fijn dat jullie straks wat ontlast worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |