quote:Op donderdag 6 november 2014 16:13 schreef _Bar_ het volgende:
Vreemde epilepsie hebben we hier. Althans voor ons en als het al epilepsie is.
Roy krijgt de slappe lach word blauw ogen draaien weg,en dan trekt het weer bij en niks meer aan de hand. Maat dit nu al zeker 6x achter elkaar
ik probeer het te filmen is nog niet zo gemakkelijk omdat het vrij snel weer over is.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Dat klinkt heel naar. Even naar de dokter ?
Een afspraak maken om je door te laten sturen? Ik zou toch wel willen weten waar het vandaan komt en of er wat tegen te doen is.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik probeer het te filmen is nog niet zo gemakkelijk omdat het vrij snel weer over is.
Heb al tel contact gehad maar zegt,ook we kunnen er zo weinig aan doen. En dat klopt ook.
Nee van deze niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:24 schreef Kyara het volgende:
Wat naar Bar.
Het systeem om bij te houden klinkt wel heel goed en duidelijk eigenlijk. Heeft hij zelf last van (deze) insulten?
Oh sorry dat had ik dan gemist. Wat ik niet gemist had maar nog niet gereageerd is de vooruitgang van Royquote:Op donderdag 6 november 2014 20:21 schreef _Bar_ het volgende:
@timejumper. Roy krijgt al medicatie tegen epilepsie. En staat onder controle.
we weten hoe te reageren en handelen.
Er is melding van gemaakt maar zolang Roy er zelfstandig uit komt doen ze niks.
Wij houden een epilepsie agenda bij en die worden elke dag op school bekeken, en bij elke controle op basis van de insulten, en absances word er een eeg gemaakt en bloed geprikt. En van die gegevens medicatie aangepast.
Geeft niks hoor het "medische" bespreek ik meestal in het andere topicquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh sorry dat had ik dan gemist. Wat ik niet gemist had maar nog niet gereageerd is de vooruitgang van Roy![]()
En fijn dat jullie straks wat ontlast worden
Goede ideeenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:13 schreef danic het volgende:
Heb net ingekocht voor de jongste. Voor de oudste had ik al het één en ander liggen.
Voor dreumes:
- setje elastiekje/haarspeldjes
- kleurboekje met krijtjes
- autootje met hallo kitty van namaakduplo wat wel past![]()
Voor peuter:
- potje lijm met kastje
- prikblok
- puzzel of rijgvlinder (van lamb overgenomen)
En misschien doe ik nog een keer en dan alleen wat strooigoed en een mandarijn ofzo.
ik kan echt niet wachten
negeren, weglopen en na een paar minuten doodleuk vragen of het over is en ze weer normaal kan doen. Daarna eventueel vragen waarom ze nou boos was, maar dat laatste zorgt hier vaak voor een nieuwe drufbuiquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:31 schreef PureEvil het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens om met driftbuien? Cristel heeft soms hele erge driftbuien, krijsen, dr eigen stijfhouden, niks van mij willen, niet luisteren, schreeuwen, gooien...help![]()
Wat voor badkrijtjes zijn dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Een badkrijtje, een stuk spoor voor de treinbaan, aan dat soort dingen denk ik.
http://kroost.org/media-w(...)r-het-strafstoeltje/quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:31 schreef PureEvil het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens om met driftbuien? Cristel heeft soms hele erge driftbuien, krijsen, dr eigen stijfhouden, niks van mij willen, niet luisteren, schreeuwen, gooien...help![]()
Oh goede. Daar ga ik ook naar kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Badkrijt van de hema die krijg je weer weg gepoetst.
die van de action ook (ook van de voegen), maar ik koop het niet nog eens. de wikkel (van papier) er omheen laat los en dan hou je dus het krijtje vast met natte handen en zitten de handen onder het krijt )want dat laat enorm af). Op zich niet erg, maar ze wrijven hier ook nog wel eens in de ogen als ze onder de douche staan. Dus misschien leuk in bad, maar ik vond het niks voor in de douche. Misschien niet eens schadelijk maar ik vond het geen fijn idee.quote:Op zondag 9 november 2014 09:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Badkrijt van de hema die krijg je weer weg gepoetst.
Die van de hema is een vis. Soort of die herft een plastic middenstuk en daar steekt dan het krijt uit. Geen krijt in de handen dus.quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
die van de action ook (ook van de voegen), maar ik koop het niet nog eens. de wikkel (van papier) er omheen laat los en dan hou je dus het krijtje vast met natte handen en zitten de handen onder het krijt )want dat laat enorm af). Op zich niet erg, maar ze wrijven hier ook nog wel eens in de ogen als ze onder de douche staan. Dus misschien leuk in bad, maar ik vond het niks voor in de douche. Misschien niet eens schadelijk maar ik vond het geen fijn idee.
ah, praktisch!quote:Op zondag 9 november 2014 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die van de hema is een vis. Soort of die herft een plastic middenstuk en daar steekt dan het krijt uit. Geen krijt in de handen dus.
Ja eensquote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef olivia_321 het volgende:
Ik vind juist de sinterklaas tijd de mooiste tijd om die toffe plastic prullen te kopen die ze de rest van het jaar niet mogen. Van sinterklaas krijgen ze het dan wel.
Even een kopje koffie beneden halen, dat soort dingen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:47 schreef Kyara het volgende:
Agter, ligt er aan wat je bedoelt met "even". Ik loop soms wel eens de badkamer uit naar hun kamertje om iets te pakken of zo. Maar verder blijf ik er gewoon bij. Telefoon mee en een beetje internetten of zo.
Maar hier gaan ze dan ook geen uren in bad
De mijne vorig jaar ook en toen was hij 2 jaar en 10 maanden. Het leefde echt al bij hem.quote:Op zondag 9 november 2014 12:30 schreef olivia_321 het volgende:
Toen oudste 3 jaar was wist ze precies wat ze hebben wilde van de sint.
Nu wil ze een pop van 60 euro. Zo fijn de reclames op tv.
Ze krijgt de pop niet trouwens.
Liggen nu ergens verstopt, maar we liepen door dde intertoys en daar lagen ze toevallig.quote:Op zondag 9 november 2014 08:28 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat voor badkrijtjes zijn dat?
Bedenk me net, dat ze bij ons bij Intertoys een actie hadden voor Play doo voor ¤1 per pot. Eigenlijk een ideaal schoencadeau. Auto's zijn wel een hit, maar daar hebben we al zoveel van. Misschien toch maar wat hotweels auto's doen voor zijn baan en collectie. Stickers is ook leuk. Echt leuke en goede Boekjes vind je ook niet vaak voor een klein bedrag toch?
Wij hebben geen bad maar dat zou ik bij mijn bijna 4jarige nog steeds niet doen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:49 schreef agter het volgende:
[..]
Even een kopje koffie beneden halen, dat soort dingen.
Vanaf welke leeftijd durf je dat?
Zagen jullie die ook op de reclame vanochtend? Staat hier nu ook op het verlanglijstje.quote:Op zondag 9 november 2014 12:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou wil hij een ijsmachine van play doh, dus denk dat ie dat op het werk gaat krijgen
Ja, dat doe ik nu ook. Zodat ik zeker weet dat ik haar hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef olivia_321 het volgende:
Ik blijf wel op dezelfde verdieping. Even een was opruimen. We blijven wel in contact. Ze moeten zingen of kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |