quote:
Op vrijdag 24 oktober 2014 13:04 schreef Kyara het volgende:Voor puzzels en knutselen heeft hij waarschijnlijk ook wat weinig geduld TJ?
Speelhuisje voor binnen misschien? Of zo'n glijbaanplank? CD met kindermuziek om samen op de dansen?
Hier staan verder nog prentenboeken, memory, kinetisch zand, zo'n activity laptop en een magneetboek op de verlanglijst.
Voor de verjaardagen vraag ik denk ik ook een bijdrage voor verlenging van ons dierentuin abo en voor peuterdans met de meiden. Misschien is iets dergelijks ook een idee?
Ja we knutselen wel regelmatig, maar allemaal korte dingetjes. Prentenboeken vind ik en boeken in het algemeen een aardige kostenpost. Maar we gaan vaak naar de bibliotheek.
Voor zijn verjaardag krijgt hij het autospeelkleed van ikea, dat kinetisch zand, en een magneetboek.
Van zijn oma krijgt hij een auto met afstandsbesturing (met zo'n groot stuurtje als afstandsbediening)
Ja ik ben hier naar peutergym geweest maar dat vond ik qua prijs te duur voor wat ze bieden, want voornamelijk moest hij gewoon zelf maar spelen. Tsja dat kan die in de speeltuin ook
We gaan wel binnenkort kijken voor HipHop voor peuters
Laziness idd verkleedkleding is misschien wel een leuke. En dat creatieve vind ik wel leuk idd en probeer ik ook alle ruimte te geven.

Het ziet er hier soms uit alsof er een bom is ontploft
Een keukentje met een lading vol keukenspullen heeft hij ook al.
As, ja 2e hands chugginton is ook nogal prijzig. Die evenwichtsbalk is wel een leuk idee

maar wij wonen nogal klein dus het zal niet al te groot moeten zijn of voor buiten. Ik ga het zo eens opzoeken op de site.
Haha PureEvil wat een stoere smurf
Bedankt voor jullie meedenken