Sorry man wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb de TT aangepast, ik ben met hoofdletter.
Godverdomme.
Organiseer eens een meet in 2016.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry man wist niet dat je kwaad werd.
1 januari 2016 zal ik er eens naar kijken. Ik kan niet zover vooruit plannen hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Organiseer eens een meet in 2016.
Njovelin wil ook wel komen deze keer.
qftquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Organiseer eens een meet in 2016.
Njovelin wil ook wel komen deze keer.
Waarom log je snel uit als je een nieuw deel moet openen?quote:
Neuh joh. Ben aan het werk. Was bezig met een nieuw deel, maar kwam ff iets tussen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
qft
[..]
Waarom log je snel uit als je een nieuw deel moet openen?
Oh, je hebt een baan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh joh. Ben aan het werk. Was bezig met een nieuw deel, maar kwam ff iets tussen.
Ik heb anders nog wel babypijltjes liggen. Uiteraard gekocht toen die nog niet illegaal waren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
1 januari 2016 zal ik er eens naar kijken. Ik kan niet zover vooruit plannen hoor.
Dan maken we er een NWS Nieuwjaarsmeet van natuurlijk! Misschien heb ik nog wel ergens strijkersquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel babypijltjes liggen. Uiteraard gekocht toen die nog niet illegaal waren.
Jij wil die drie wel op het naaktstrand zien?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kwam hier door de aantrekkelijke TT trouwens.
En dan gaan we allemaal de nieuwjaarsduik doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maken we er een NWS Nieuwjaarsmeet van natuurlijk! Misschien heb ik nog wel ergens strijkers
[..]
Jij wil die drie wel op het naaktstrand zien?
Huh WTF, zijn babypijltjes tegenwoordig illegaal?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel babypijltjes liggen. Uiteraard gekocht toen die nog niet illegaal waren.
http://www.powned.tv/nieu(...)es_in_de_ban_af.htmlquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh WTF, zijn babypijltjes tegenwoordig illegaal?
laten we het dan in een warm land doen. Anders valt er bij de mannen niks te zienquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan gaan we allemaal de nieuwjaarsduik doen.
Naakte nieuwjaarsduik
Niks mag meer Yoki.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh WTF, zijn babypijltjes tegenwoordig illegaal?
Het hele idee van zo'n duik is juist dat het koud is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
laten we het dan in een warm land doen. Anders valt er bij de mannen niks te zien
Ja dat weet ik maar mij te koud. Ik vind het water in het zwembad meestal al te koud manquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het hele idee van zo'n duik is juist dat het koud is.
En na afloop vreet je een rookworst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |