Ik zit in Dubai. Het is vanmiddag gebeurd. Ik zit dus als een malle lijstjes te maken, leraren van de kinderen te mailen, formulieren in te vullen.... you name it. Lang leve de adrenaline!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar was je toen het gebeurde?
Ayyy Gao, veel sterkte. Vooral omdat het zo onverwacht is en je zelf niet 100% mobiel bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:09 schreef Gaoxing het volgende:
Ik ga ook voor de kroketten, komend weekend!
Ook mijn vader is -in dit geval behoorlijk onverwacht- overleden. Crisis, wat een geregel (ik zit ook nog steeds met een zwaar gekneusde enkel in een brace, dus ik kan zelf niet rijden. En ik ben enig kind. En hij woonde alleen).
Dat is inderdaad beroerdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:32 schreef El_Matador het volgende:
Ayyy Gao, veel sterkte. Vooral omdat het zo onverwacht is en je zelf niet 100% mobiel bent.
Ochermquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:09 schreef Gaoxing het volgende:
Ook mijn vader is -in dit geval behoorlijk onverwacht- overleden. Crisis, wat een geregel (ik zit ook nog steeds met een zwaar gekneusde enkel in een brace, dus ik kan zelf niet rijden. En ik ben enig kind. En hij woonde alleen).
Gecondoleerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:09 schreef Gaoxing het volgende:
De begrafenisondernemer heeft met vrijwel elk bijltje gehakt en zal bijna overal adressen voor kunnen geven. Bijvoorbeeld voor de ontruiming van het huis en het sluiten ervan. Maar voor het gevoelsmatige zullen ze niet veel meer kunnen doen dan verwijzen naar zielzorgers e.d. Overigens kan iemand van de humanistische vereniging helpen met rouwtoespraak opstellen en evt. voordragen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:35 schreef CherryOnTop het volgende:
Gecondoleerd Gao! Dat je niemand in Nederland hebt die je kan helpen met alles regelen maakt het in dit geval nog erger dan het sowieso al is als je niet in de buurt woont![]()
Nog even over het verliezen van het Nederlanderschap voor minderjarigen: hieer een document wat alles precies uitlegd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:27 schreef Teslynd het volgende:
Als je naar dat oerwoud van regeltjes kijkt, rijst de vraag wat er precies mee gewonnen wordt (en over welke periode).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |