Volgensmij is die mening er altijd wel, alleen trekken we het ons meer aan. Het gaat namelijk niet alleen onszelf meer aan, maar een heel persoon daarbij. Je bent dan ook bang het niet 'goed' te doen. En wat is goed.. Ieder een mening, maar is die van jou wel het beste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heerlijk subtiel![]()
![]()
Ik zou ook precies doen wat ik zelf in mijn hoofd heb, waarom moeten mensen zich er altijd tegenaan bemoeien!!! Iedereen heeft opeens een mening zodra het eitje zich genesteld heeft
Je sigquote:
nu twijfel ik aan je tekst, maar ook of ik nu mijn psychiater moet bellen, of de jouwe??? * DJMO is verward ..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:08 schreef AwayTL het volgende:
Zit ik me hier een potje uit te sloven voor diepgevoelige waarheidsgetrouwe informatie en dan gaan jullie mn droogkloterige humor adoreren.
waarvoor dank, waarvoor dank...
Moet ik nu een psychiater in de arm gaan nemen?!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu twijfel ik aan je tekst, maar ook of ik nu mijn psychiater moet bellen, of de jouwe??? * DJMO is verward ..
ik ga wel gewoon slapen , dat lijkt me een beter planquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:10 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Moet ik nu een psychiater in de arm gaan nemen?!
Ik zou dan voor die van jou gaan persoonlijk.
Ja, ze moet nog een beetje aarden he. Wij hadden ook van die nachten, clusteren van 10 tot 2 en 6 poepluiers in die tijdquote:Op maandag 13 oktober 2014 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa
Het is een beetje op en af, gisteren was een topnacht, vannacht is het weer bal. Constant happend mondje en al vier feestluiers gehadik zal blij zijn als ze dr draai een beetje heeft gevonden
Hehehehehequote:Op maandag 13 oktober 2014 04:35 schreef Skittles het volgende:
Zolang er geen slingers met ballonnen en confetti uit die luiers komen, ga ik nog even in ontkenning over die 4-6 feestluiers![]()
Ik vraag me oprecht af hoe die van mij daar mee om kan gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 04:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehehe
Dat je de luier verwisselt en net voor je de nieuwe dichtplakt dat poepgat ziet ontspannen en er weer een kledder uit komt
deze feestluier is voor inmiddels wakkere manlief. Dan wordt ze weer lekker wakker zodat ik de negende voeding van vannacht kan geven
de mijne was ook zo maar zonder gezeur of gekokhals verschoont hij de luiers.quote:Op maandag 13 oktober 2014 05:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die van mij daar mee om kan gaan![]()
Hij gaat af en toe al zo heerlijk dramatisch bijna over z'n nek als de kattenbak naar zijn zin teveel meurt
1 voordeel, bv poep stinkt nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 05:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe die van mij daar mee om kan gaan![]()
Hij gaat af en toe al zo heerlijk dramatisch bijna over z'n nek als de kattenbak naar zijn zin teveel meurt
Tenzij clusteren etcquote:Op maandag 13 oktober 2014 06:25 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik dacht dat er maar zeven voedingen per dag waren. Misschien heb ik het verkeerd begrepen
godquote:Op maandag 13 oktober 2014 06:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Tenzij clusteren etc. En in het begin kom je sowieso wel op meer dan 7.
Hm nu ik er over na denk.. V moest elke 2 uur uit een spuitje drinken waar hij 3 kwartier over deed en ik moest nog kolven.. Ik heb het gewoon verdrongen. Waarom wilde ik dit nog een keer?
Bij bv eerder 10-12. 7 is voor een newborn echt weinig. Ik zou me maar eens meer gaan inlezen als ik jou wasquote:Op maandag 13 oktober 2014 06:25 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik dacht dat er maar zeven voedingen per dag waren. Misschien heb ik het verkeerd begrepen
Lang leve die eerste weken hequote:Op maandag 13 oktober 2014 07:25 schreef Stormqueen het volgende:
Anderhalf uur geslapen
1 voordeel: stuwing krijgt bijna geen kans
Dat kan ook. Maar als je denkt dat een newborn maar 7 voedingen doet op een dag kan de praktijk ook bitter tegenvallen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:17 schreef Amsel het volgende:
Ik had me ook niet enorm ingelezen en heb alles gewoon over me heen laten komen en vond dat ook wel fijn. Inlezen had me denk ik te veel afgeschrikt
is het bij Kids niet altijd zo dat ze zich beter gedragen als ze uit te logeren zijn. En als ze dan bij mama thuis zijn lekker zichzelf zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:30 schreef JufMariska het volgende:
Oei, pittige nachten dames! Wij hebben de nachten nog even zonder baby, zolang uk (ik wil steeds Schildpadje typen, zo noem ik 'm, arm ukkie![]()
) in het zkh is. Heel benieuwd hoe dat straks gaat, hij slaapt daar keurig op 'schema' met elke ongeveer 3 uur een voeding. Maar dat kan prima anders worden als hij naar huis komt natuurlijk!
37 weken voor jou!quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:27 schreef krijgerrtje het volgende:
Morgen babydag voor fee!ga je nog wat spannends doen vandaag om het te 'vieren'?
spannend!
Toch geen bv?quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:31 schreef Zo�23 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat met 2 baby's gaat en met flesvoeding. Ga het missen een baby aan de borst maar ik geniet wel mee met de verhalen van de bv mama's
ik denk van wel. Alles zit nog helemaal dicht en heb morgen een afspraak bij de gyn. Dus schiet er maar voor hoor en spam gelijk het hele forum vol met mooie bbaby's om de rest er uit te rammelen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:26 schreef Fee-nix het volgende:
En zou ik voor gaan glippen op DND en Skittles? Of gaat een van de twee (of allebei) er vandaag nog even een baby uitpersen?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:14 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, DND, ik zal mijn best doen wbt het spammen.
wat een snoetje! Als dit niethelpt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is medicatie die dat kan voorkomen, maar meer weet ik er ook niet van...quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:31 schreef Zoë23 het volgende:
Feehaha
Nog eventjes en dan ontmoet je je dochter! (ik ben stiekem ook erg nieuwsgierig hihi)
Krijgertje
Alweer 37wk!!
Nachtploeg
Ik ben benieuwd hoe dat met 2 baby's gaat en met flesvoeding. Ga het missen een baby aan de borst maar ik geniet wel mee met de verhalen van de bv mama's
Hoe doen ze dat met stuwing enzo als je fv geeft? Weg masseren en met de hand de druk eraf halen of moet je er doorheen en niets doen?
Zometeen weer een controle bij de gyn. Ben nieuwsgierig naar het gewicht en of baby2 nog steeds zo 'groot' is
Beterschapquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:58 schreef purebliss het volgende:
Hier een dreumes die na 19 maand bv nog steeds niet doorslaapt yay!
Ben ik er alvast maar aan gewend zeg maar.. Ofzo.
Updatje vanaf hier. Heel erg ziek, vreselijk misselijk en duizelig. Ook ontzettend moe en koud en heb totaal geen eetlust.. Bij mijn twee jongens tot minimaal 20 week nergens last van gehad. Had daar deze keer ook een beetje op gehoopt eigenlijk..
Zo dat was mijn klaagpost! Nog 16 daagjes tot de echo! Jeej!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:33 schreef Lijnloos het volgende:
Jeetje Fee, nog 1 nachtjeSpannend!!!!
Zoe, ik had bij Minke ook behoorlijke stuwing want fv, maar kreeg er niks voor... nou ja, koortsMaar gelukkig viel het mee en met een dag of 2 begrepen de tetten dat ze niet leeggemaakt zouden worden en gingen ze braaf stoppen met branden
Ik geloof dat er wel iets zou kunnen zijn kwa medicatie, maar die heb ik nooit gezien.
Zal me er eens in verdiepen! Dankjequote:Op maandag 13 oktober 2014 09:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Er is medicatie die dat kan voorkomen, maar meer weet ik er ook niet van...
Heel onbeschoft, zou ik ook heel boos om worden zeg!quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben zo boos! Sorry is niet baby gerelateerd maar moet het even kwijt. Mijn man probeert op alle mogelijke manieren om vooruit te komen. Heeft van zijn ouders niet door mogen leren, en moest dus na de havo gelijk aan het werk. Nou heeft hij vorige maand gesolliciteerd op een functie binnen het bedrijf waar hij al werkt. Waarhij geschikt voor was, minus natuurlijk het papiertje. Maar daarvoor intelligentie genoeg om daar mee om te kunnen gaan. Baan niet gekregen, wel overwogen maar net niet gehaald.
nou is er net vandaag de nieuwe begonnen dus rondje voorgesteld. Word mijn man voorgesteld als "ja deze had ook op jouw functie gesolliciteerd, maar ja jij hebt wel je hts" waar mijn man bij stond... Zo gemeen. Heb er keihard om zitten janken en wil er eigenlijk heen om die schoft te wurgen ofzo...
sorry voor de ego
Nou ja zeg! Wat een eikels!quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:21 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ben zo boos! Sorry is niet baby gerelateerd maar moet het even kwijt. Mijn man probeert op alle mogelijke manieren om vooruit te komen. Heeft van zijn ouders niet door mogen leren, en moest dus na de havo gelijk aan het werk. Nou heeft hij vorige maand gesolliciteerd op een functie binnen het bedrijf waar hij al werkt. Waarhij geschikt voor was, minus natuurlijk het papiertje. Maar daarvoor intelligentie genoeg om daar mee om te kunnen gaan. Baan niet gekregen, wel overwogen maar net niet gehaald.
nou is er net vandaag de nieuwe begonnen dus rondje voorgesteld. Word mijn man voorgesteld als "ja deze had ook op jouw functie gesolliciteerd, maar ja jij hebt wel je hts" waar mijn man bij stond... Zo gemeen. Heb er keihard om zitten janken en wil er eigenlijk heen om die schoft te wurgen ofzo...
sorry voor de ego
*sluipt binnen* er zijn ook mensen die last hebben van BI doordat de symphysis pubis verweekt. Dit levert ook instabiel bekken op. Dit zit toch echt aan je voorkant Google er maar eens op. *sluipt weer weg*quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:29 schreef DJMO het volgende:
Wat een lage opmerking DnD! Ik zou ook kwaad zijn in jouw plaats hoor!!
Ja, ik ben wel blij dat ik zo snel terecht kan. Zelfs gewoon zitten levert een zeurende pijn op. Overigens wel om gelachen paar dagen terug. Mijn buurvrouw, die in de thuiszorg werkzaam is geweest, heeft tijdens haar (tweeling)zwangerschap ook last gehad van BI. Dus toen ik aangaf dat de pijn bij mij vooral aan de achterkant van m'n bekken zit (net boven m'n stuitje, en inmiddels doortrekkend naar de zijkant/voorkant) kreeg ik als antwoord dat dat helemaal niet kon want je bekken zat aan de voorkantehh.. volgens mij heeft er iemand niet goed opgelet bij biologie
dat weet ik ook wel, maar volgens mijn buuv kon ik dus geen BI hebben omdat ik achter last had (heb) en niet aan de voorkantquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
*sluipt binnen* er zijn ook mensen die last hebben van BI doordat de symphysis pubis verweekt. Dit levert ook instabiel bekken op. Dit zit toch echt aan je voorkant Google er maar eens op. *sluipt weer weg*
Nee, dat is serieusquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:56 schreef Skittles het volgende:
Oh nice Soesa! Ik wist niet dat bv poep niet stonk(of zit je me in de maling te nemen?
)
Fee je laatste babyloze dag! Wat lijkt me dat spannend, dat je gewoon al weet dat je morgen je meisje gaat ontmoeten![]()
Volgens mij ga je wel op ons voordringen hoor! Nog geen krampje te bekennen en donderdag pas een afspraak bij de vk voor inwendig onderzoek.
Tot nu toe zijn d'r vingers nog niet naar binnen geweest omdat ze verwacht geen ontsluiting te vinden met een niet ingedaald kind en geen voorwerk. Dus donderdag wordt onze eerste romantische encounter![]()
Maar ik zou graag een datumtweeling met je willen hoor! 14-10-14 vind ik zo mooi![]()
Meldplicht voor Krijgerrtje![]()
Over stuwing: zelf natuurlijk geen ervaring mee, maar mijn moeders jetsers gingen van een C (voor zwangerschap) naar DD (tijdens zwangerschap) en door stuwing naar een cup G die op knappen stond. M'n tante, die zelf al 3 kinderen eruit gepoept had, schrok zo erg dat ze direct de verloskundige en huisarts belde. Advies was toen om kraamverband nat te maken, in de vriezer te leggen en dan op de borsten houden. Medicatie heeft ze niet gekregen in ieder geval. Maar dit is van 22 jaar geleden, dus heel actueel is het niet![]()
Minarosa dat klinkt als mijn begin van de zwangerschap. De eerste dagen zijn ook heel spannend en klachten zeggen inderdaad heel weinig. Succes nog met wachten![]()
DnD wat een nare opmerking joh.![]()
En Away, ik zag je sig niet op m'n mobiel, maar wat geniaal weer![]()
jaa! Wat snel al en wat een fijn nieuws!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef JufMariska het volgende:
Omgwtfbbq, als er niks geks meer gebeurt mogen we onze uk waarschijnlijk voor het weekend mee naar huis!!! Voelt nu goed, maar ohhhh spannend ook! Hij is net van de monitor af gegaan, wat een mijlpaal
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef JufMariska het volgende:
Omgwtfbbq, als er niks geks meer gebeurt mogen we onze uk waarschijnlijk voor het weekend mee naar huis!!! Voelt nu goed, maar ohhhh spannend ook! Hij is net van de monitor af gegaan, wat een mijlpaal
Ohh dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen als er een poepluier isquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:42 schreef Zoë23 het volgende:
Begrijpelijk. Lijkt me best lastig om die keuze te maken. Zeker ook omdat je S zo lang hebt gevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ack!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Je ruikt het wel, maar stinken doet het niet echt.
Dnd, wat een onbeschoftheid zeg
En mijn kraamtranen zijn er. Mijn man gooide net zijn telefoon op het bed. Boven op mijn telefoon. Welk scherm acuut uit elkaar spat. Mijn enige lijn met de buitenwereld momenteel. Ik ben hysterisch![]()
Wat een goed nieuws! Superfijn!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef JufMariska het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef JufMariska het volgende:
Heerlijk! Je mannetje bij jullie thuis!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef JufMariska het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |