quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan is het dus niet leeg. Maar wat voor quantum processen bedoel je?
Kijk dat is nou interessant. Kleine deeltjes die in en uit onze dimensie schieten. Waar komen ze vandaan? Wat doen ze precies? Dat noem ik toch allesbehalve lege ruimte.quote:
-edit-... Geef dan gewoon toe dat de bron waar je mee kwam zo'n simpele fout maakte.quote:
Járen geleden (jaar of 10) vertelde een collega van me die met telefoonmasten bezig was over een oostenrijks onderzoek waaruit bleek dat mensen in de nabijheid van een telefoonmast meer gezondheidsklachten hadden. Of de mast aan of uit stond maakte daarbij niet uit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik hou van die topics met een panische ts die met dubieuze bronnen aankomt, paniek zaait, maar inhoudelijk geen benul heeft waar t over gaat.
Mooi verhaal... Vrouw had last van een UMTS mast die op haar flat stond, ze ging er helemaal stuk aan.
De mast stond niet aan..
Oh dat kan nog veel gekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:40 schreef theguyver het volgende:
Nog niet lang waren de Nederlandse burgers niet in staat om deze onzichtbare stralingen te meten. Maar per 1 juni 2005 is er echter wel een apparaat op de markt gekomen waar u tegelijkertijd de GSM, Wi-Fi, draadloos internet, Bluetooth, wekkerradio’s, waterbedden, Hoogspanningsmasten etc. mee kunt meten. Het Electrosmog alarm. Met dit apparaat kun je rustig door je huis lopen om te zien waar de beste slaap plek is, waar je het rustigste kunt studeren en wat een goede leef plek is. Om niet in aanraking te komen met deze straling is het dus verstandig om je bed, bank of stoel niet in de ‘gevaren zone’ te plaatsen.
lol wut?
Geweldig hoe die onzin altijd een zelfde patroon volgt. Daar zouden ze eens onderzoek naar moeten doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Magnetron ook hoor. Ik gebruik dat ding zelden of nooit, ik kan het net zo goed de straat op gooien.
http://www.wanttoknow.nl/(...)-recept-voor-kanker/
Dat ding waar je dit op typt ook maar op straat gooien, TIP!quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Magnetron ook hoor. Ik gebruik dat ding zelden of nooit, ik kan het net zo goed de straat op gooien.
Mij best blijf jij maar fijn je soepje opwarmen in de magnetron dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geweldig hoe die onzin altijd een zelfde patroon volgt. Daar zouden ze eens onderzoek naar moeten doen.
Als ik via mijn telefoon even rond scan vind ik 27 wifi punten, i am pretty fucked.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh dat kan nog veel gekker
Wat mij ook stoort is die hele bangmakerij rond dit onderwerp. Al dat straling dit en straling dat. Vervang al dat straling maar eens door iets als radiogolven.
Precies, ook algemeen bekend dat het niet goed voor je is, magnetron voedsel maar sommige mensen willen dat gewoon niet horen omdat het zo makkelijk is. Dan niet!quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mij best blijf jij maar fijn je soepje opwarmen in de magnetron dan.
Ik zie overigens redelijk wat ruimte voor verwarring tussen voedsel opgewarmd in de magnetron, en magnetron maaltijden. Dat die laatste niet bijzonder gezond zijn zal vast niet zo veel discussie over zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Collega van mij die veganist is kwam hier ff geleden al met overtuigende info aan sindsdien gebruik ik dat stomme ding eigenlijk al niet meer. Maar goed wie niet horen wil....quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Precies, ook algemeen bekend dat het niet goed voor je is, magnetron voedsel maar sommige mensen willen dat gewoon niet horen omdat het zo makkelijk is. Dan niet!
Maar je gebruikt hem nog wel af en toe terwijl je zeker weet dat je er kanker van kan krijgen? Dat je hem niet al lang de straat op hebt gegooid !quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
...moet maar kanker krijgen. Eigen schuld dikke bult.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Collega van mij die veganist is kwam hier ff geleden al met overtuigende info aan sindsdien gebruik ik dat stomme ding eigenlijk al niet meer. Maar goed wie niet horen wil....
Lezen fraulein, zelden of nooit, beter gezegd nooit, kan me niet eens meer herinneren wanneer ik nog iets opgewarmd heb vanuit de magnetron.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je gebruikt hem nog wel af en toe terwijl je zeker weet dat je er kanker van kan krijgen? Dat je hem niet al lang de straat op hebt gegooid !
Magnetron voerquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zie overigens redelijk wat ruimte voor verwarring tussen voedsel opgewarmd in de magnetron, en magnetron maaltijden. Dat die laatste niet bijzonder gezond zijn zal vast niet zo veel discussie over zijn
Waarom?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Magnetron voer
Zelfs ontdooien doe ik op een andere manier..
De zendmasten zijn net als van die dect telefoons, die zenden de hele dag door uit. Dus niet prettig om daar vlakbij te wonen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:52 schreef gewoonmeppen het volgende:
De enige die risico lopen, zijn de mensen die heel de dag met hun mobieltje tegen hun oor aan, lopen te bellen.
De zendmasten van de providers vormen geen risico's.
Ik ook, meestal haal ik het bijtijds uit de vriezer en als het echt moet leg ik het in koud water en steeds blijven verversen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Magnetron voer
Zelfs ontdooien doe ik op een andere manier..
Doe jij thuis alle gordijnen dicht om de straling buiten te houden? Daar zit veel meer energie in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De zendmasten zijn net als van die dect telefoons, die zenden de hele dag door uit. Dus niet prettig om daar vlakbij te wonen.
Goeie doc, rond 46 minuten meten ze de straling die uit een zendmast komt.
Fijnproever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |