Fixed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef Erasmo het volgende:
Je bron linkt naar een ander artikel, wat best wel jammer is want ik had graag een nadere blik geworpen op het onderzoek met de bloedwaarden.
Word een beetje lastig om nu al lange-termijn onderzoeken over dit soort dingen te hebben. Komt bij, dat er weinig mensen zijn die dit aan willen tonen aangezien het geld oplevert.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:28 schreef DroogDok het volgende:
Zijn er peer-reviewed medische bewijzen van? Gepubliceerde artikelen?
Wetenschappers krijgen juist grants als ze dit soort dingen kunnen aantonen. Daarnaast zijn veel van de vermeende gevolgen met een vrij laag budget aan te tonen. Je zou verwachten dat er inmiddels al stapels peer reviewed onderzoeksmateriaal aanwezig is wat voor het grootste deel een richting op wijst.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Word een beetje lastig om nu al lange-termijn onderzoeken over dit soort dingen te hebben. Komt bij, dat er weinig mensen zijn die dit aan willen tonen aangezien het geld oplevert.
Radiozenders pompen al meer dan een eeuw flink wat vermogen in de ether hoor. Wel apart dat je hier paniek loopt te zaaien maar in het vrije energietopic graag ziet dat de hele wereld draadloos van stroom wordt voorzien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:33 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Word een beetje lastig om nu al lange-termijn onderzoeken over dit soort dingen te hebben.
Mja maar jij krijgt dan ook elke maand een vette cheque in de brievenbus gepropt van de Bilderberg Groep en de Illuminati.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en ik zie graag een link naar dat MRI onderzoekDat is mijn vakgebied, en zal ik dan eens mijn professionele oog over laten gaan.
Ik ben nog niet van dat niveau wetenschapper. Moet nog een paar levels omhoog.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mja maar jij krijgt dan ook elke maand een vette cheque in de brievenbus gepropt van de Bilderberg Groep en de Illuminati.
Waarom zouden zoveel landen verboden instellen op GSM op scholen en draadloos internet denk je? En waarom zouden al die aanbieders van dit soort dingen in hun reglementen laten opnemen dat zij niet aansprakelijk zijn voor enige lichamelijk schade?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wetenschappers krijgen juist grants als ze dit soort dingen kunnen aantonen. Daarnaast zijn veel van de vermeende gevolgen met een vrij laag budget aan te tonen. Je zou verwachten dat er inmiddels al stapels peer reviewed onderzoeksmateriaal aanwezig is wat voor het grootste deel een richting op wijst.
De realiteit is echter anders en dat is vaker een indicatie dat iets gewoon niet aantoonbaar is dan dat iets in een doofpot gepropt wordt. Zo georganiseerd en loyaal aan de NWO zijn die wetenschappers niet.
Fun fact: hoe dichter je bij zon mast woont hoe schadelijker ze zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Fun fact. Meer masten zorgt voor een lagere veldsterkte van de 'straling'.
Uh nee, hoe dichter bij de mast hoe zwakker het signaal van die mast.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Fun fact: hoe dichter je bij zon mast woont hoe schadelijker ze zijn.
Ja en? Dat is toch niet gezegd dat het geen schadelijke effecten heeft? Moet je eens kijken hoeveel mensen er tegenwoordig kanker krijgen. Verder is er nog maar heel weinig bekend over de "ether" , het spul waar 90% van ons universum uit bestaat. Wat betreft de vrije energie, dat is natuurlijk heel wat anders.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Radiozenders pompen al meer dan een eeuw flink wat vermogen in de ether hoor. Wel apart dat je hier paniek loopt te zaaien maar in het vrije energietopic graag ziet dat de hele wereld draadloos van stroom wordt voorzien.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mja maar jij krijgt dan ook elke maand een vette cheque in de brievenbus gepropt van de Bilderberg Groep en de Illuminati.
Geen idee maar met wetenschap heeft het niks te maken. Populisme denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zouden zoveel landen verboden instellen op GSM op scholen en draadloos internet denk je?
Omdat bedrijven zich altijd willen indekken. Het is goedkoper om je in te dekken voor allemaal soortige onzin waarvan er van sommige dingen achteraf een kern van waarheid blijkt te bestaan dan je juridische exposure pas af te dekken als het al te laat is. Wederom heeft dat met wetenschap niks te maken.quote:En waarom zouden al die aanbieders van dit soort dingen in hun reglementen laten opnemen dat zij niet aansprakelijk zijn voor enige lichamelijk schade?
Er wordt 1 dubieuze studie geciteerd waarvan ik niet kan zien dat het ge-peerreviewed is als ik het goed heb gelezen. Sorry maar er is meer nodig om tot feiten te komen.quote:Verder laat dit artikel zien dat er al van allerlei schadelijke effecten zijn gemeten door dit soort dingen.
Dus als het geen wetenschap is, is het opeens populisme? Dat jij alleen waarde hecht aan wetenschap is nogal een dogma. De wetenschap weet meer niet dan wel en word constant bijgesteld. En als een studie geen wetenschap is is het opeens geen feit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Geen idee maar met wetenschap heeft het niks te maken. Populisme denk ik.
[..]
Omdat bedrijven zich altijd willen indekken. Het is goedkoper om je in te dekken voor allemaal soortige onzin waarvan er van sommige dingen achteraf een kern van waarheid blijkt te bestaan dan je juridische exposure pas af te dekken als het al te laat is. Wederom heeft dat met wetenschap niks te maken.
[..]
Er wordt 1 dubieuze studie geciteerd waarvan ik niet kan zien dat het ge-peerreviewed is als ik het goed heb gelezen. Sorry maar er is meer nodig om tot feiten te komen.
Nee, niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja daar gaat de logica overboord....
http://www.dokterdokter.n(...)g-vormt-toch-risico/quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, niet.
Als je weet hoe de antennes werken zal je begrijpen dat je recht onder de zendmast minder vermogen meet dan op 100m afstand.
Niet per se. Maar ik proef populisme van overheidsbesluiten die niks met kennis en feiten te maken hebben en alles met het electoraat blij houden van doen heeft. Als jij vind dat het anders is moet je even met inhoudelijk tegenargument komenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus als het geen wetenschap is, is het opeens populisme?
De wetenschap "weet" helemaal niks natuurlijk. Het is een proces geen kennislichaam. Het is een vrij nuttig proces juist ontworpen om onze persoonlijke gevoelens en voorkeuren weg te filteren uit onderzoeksresultaten. Wat dat betreft genereert de wetenschap nuttige kennis die reproduceerbaar en aantoonbaar is.quote:Dat jij alleen waarde hecht aan wetenschap is nogal een dogma. De wetenschap weet meer niet dan wel en word constant bijgesteld. En als een studie geen wetenschap is is het opeens geen feit.
Wat heeft een gsm-mast met een hoogspanningsleiding te maken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
http://www.dokterdokter.n(...)g-vormt-toch-risico/
We hebben het over telefoonmasten en jij komt met hoogspanningsmastenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef Japie77 het volgende:
[..]
http://www.dokterdokter.n(...)g-vormt-toch-risico/
Niet helemaal onderaan de paal heb je geen bereik, paar meter er vanaf juist wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja daar gaat de logica overboord....
Overheidsbesluiten zijn juist veel meer gericht op lobbygroepen van mensen met geld dan op het blij houden van het electoraat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet per se. Maar ik proef populisme van overheidsbesluiten die niks met kennis en feiten te maken hebben en alles met het electoraat blij houden van doen heeft. Als jij vind dat het anders is moet je even met inhoudelijk tegenargument komen
[..]
De wetenschap "weet" helemaal niks natuurlijk. Het is een proces geen kennislichaam. Het is een vrij nuttig proces juist ontworpen om onze persoonlijke gevoelens en voorkeuren weg te filteren uit onderzoeksresultaten. Wat dat betreft genereert de wetenschap nuttige kennis die reproduceerbaar en aantoonbaar is.
Ik denk dat in dit specifieke geval waar er veel emotie is en veel verwarring en onkunde en onwetendheid rondwaard dat de wetenschap juist uitkomst kan bieden om feit van fictie te scheiden.
http://www.gezondheidsnet(...)u-gevaarlijk-of-nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wat heeft een gsm-mast met een hoogspanningsleiding te maken?
Komop zeg je hebt er duidelijk geen verstand van, maar toch trek je allerlei conclusies.
Kijk daar hebben we nou wat aan en dat klinkt ook weer erg logisch. Thx.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet helemaal onderaan de paal heb je geen bereik, paar meter er vanaf juist wel!
Als je in de mast gaat klimmen en dichter bij de zender komt wel weer.
Heeft met bepaalde hoek te maken.
Auchquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik hou van die topics met een panische ts die met dubieuze bronnen aankomt, paniek zaait, maar inhoudelijk geen benul heeft waar t over gaat.
Mooi verhaal... Vrouw had last van een UMTS mast die op haar flat stond, ze ging er helemaal stuk aan.
De mast stond niet aan..
Heb jij die MRI paper voor mij om eens grondig door te nemen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Fun fact: hoe dichter je bij zon mast woont hoe schadelijker ze zijn.
Dat hangt af van de overheid en van de branche en van de hoeveelheid lobbyisten en geld wat ze hebben. In sommige gevallen winnen de lobbyisten, in andere gevallen het electoraat. De wereld is een ingewikkelde puinzooi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Overheidsbesluiten zijn juist veel meer gericht op lobbygroepen van mensen met geld dan op het blij houden van het electoraat.
Ah. Het is een samenzwering.quote:Dat is waar wat je zegt alleen is het probleem dat de wetenschap totaal vervuild en corrupt is. Het word voor een groot deel gebruikt door bedrijven of mensen met geld om hun belangen te staven. Het is onwijs duur om een bepaald wetenschappelijk etiketje op je onderzoek te plakken. Verder zijn er gigantisch veel verschillende theorieen in de wetenschap maar is de mainstream wetenschap een clubje met oogkleppen op. Als je theorie niet in de bestaande theorie past word je weg gehoond als wetenschapper an als pseudo wetenschap betitelt. Erg jammer want juist de mensen aan de randen van de wetenschap doen de ontdekkingen waar we het meest aan hebben.
Hoezo dubieuze bronnen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef Catch22- het volgende:
Ik hou van die topics met een panische ts die met dubieuze bronnen aankomt, paniek zaait, maar inhoudelijk geen benul heeft waar t over gaat.
Mooi verhaal... Vrouw had last van een UMTS mast die op haar flat stond, ze ging er helemaal stuk aan.
De mast stond niet aan..
Kan een mast in de buurt zijn geweestquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef Catch22- het volgende:
De mast stond niet aan..
Het bestaan van die ether is al meer dan 100 jaar geleden ontkracht. Erg interessant experiment:quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja en? Dat is toch niet gezegd dat het geen schadelijke effecten heeft? Moet je eens kijken hoeveel mensen er tegenwoordig kanker krijgen. Verder is er nog maar heel weinig bekend over de "ether" , het spul waar 90% van ons universum uit bestaat. Wat betreft de vrije energie, dat is natuurlijk heel wat anders.
Heb je een link naar dat document?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoezo dubieuze bronnen?
De Raad van Europa heeft een resolutie aangenomen waarin zij een totaalverbod adviseert op mobiele telefoons en draadloos internet op scholen (Bron: Council of Europe, Document No. 12608, 6 mei 2011)
Muah. GPS zal wel meevallenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef theguyver het volgende:
telefoon mast zend een aantal singnalen uit ... je smartphone gooit er nog eens GPS en WIFI Bluetooth tegen aan ... conclusie.. Telefoon is schadelijker dan de mast
Dat is alleen ontvangen jaquote:
maakt niet uit gaat via je telefoon, zit in je tuk ligt naast je op de bank... voetbal stadion duizenden tegelijk!!!quote:
Ah ja dat experiment ken ik, ze probeerden de "etherwind" te meten en ze konden niks meten: conclusie ether bestaat niet. Het kwam toen nog niet in mensen op dat "ether" misschien wel hele andere eigenschappen heeft dan andere vormen van energie en je dat misschien niet kunt meten met onze instrumenten of dat als er geen etherwind bestaat dat niet hoeft te betekenen dat er ook geen ether bestaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het bestaan van die ether is al meer dan 100 jaar geleden ontkracht. Erg interessant experiment:
http://en.wikipedia.org/wiki/Michelson%E2%80%93Morley_experiment
Waarom noem je het dan ether, als je het over iets totaal anders hebt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ah ja dat experiment ken ik, ze probeerden de "etherwind" te meten en ze konden niks meten: conclusie ether bestaat niet. Het kwam toen nog niet in mensen op dat "ether" misschien wel hele andere eigenschappen heeft dan andere vormen van energie en je dat misschien niet kunt meten met onze instrumenten of dat als er geen etherwind bestaat dat niet hoeft te betekenen dat er ook geen ether bestaat.
Er is in 1986 nl een studie geweest die aantoont dat ether wel bestaat, dezelfde studie maar dan met veel gevoeliger apparatuur.
Laat me je een vraag stellen, geloof je werkelijk dat wat ik aanduid als ether eigenlijk niks is? Lege ruimte?
Ik heb inderdaad een brute hersentumor gekregen van Nederland Argentiniequote:Op zondag 12 oktober 2014 23:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
maakt niet uit gaat via je telefoon, zit in je tuk ligt naast je op de bank... voetbal stadion duizenden tegelijk!!!
Niet...quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kom nou toch. Dat staat bovenaan in dit topic......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |