Oh, dit is wel interessante materie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:40 schreef Tingo het volgende:
Misschien is het al mogelijk om masten te utilitiseren als wapens.Dan kunnen ze 'undesirables',klokkenluiders,politiek activisten enz.effe zappen of zo in hun eigen woningen.
Bepaalde frequenties kunnen wel wat verschillende lastige symptomen veroorzaken.
Militaire en security organisaties en de wetenschappelijk gemeenschap zijn decennia bezig met dit soort technology.
HAARP is an Ionospheric heater. It changes the shape of the ionosphere, allowing for beamed energy to be concentrated on a known spot.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh, dit is wel interessante materie.
Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze de straling van zo'n zender, die maar een beetje rondom zich heen staat te stralen, op een specifiek doel kunnen richten.
Dat kun jij me vast wel uitleggen, toch ?
Tingo had het over standaard zendmasten voor radio, TV en telefonie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:09 schreef Japie77 het volgende:
HAARP is an Ionospheric heater. It changes the shape of the ionosphere, allowing for beamed energy to be concentrated on a known spot.
Niet zo moeilijk, daarvoor moet je zulke dingen in je achtertuin hebben staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze de straling van zo'n zender, die maar een beetje rondom zich heen staat te stralen, op een specifiek doel kunnen richten.
Zolang dat niet geaard is werkt dat gewoon als antenne.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:
En de moderne incarnatie van een alu-hoedje
http://www.vitalitools.nl/nl/yshield/hoodie.php
Dat hoeft niet per see:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, daarvoor moet je zulke dingen in je achtertuin hebben staan.
[ afbeelding ]
Grote vergelijking met een banaan, Deze ligt bij het hekje!
Als je zo interessante vinden dan kan je beter zelf opzoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen antwoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef Tingo het volgende:
Als je zo interessante vinden dan kan je beter zelf opzoeken.
Radio frequency weapons,micowave energy weapons,acitve denial systems.
Microwave wapens kan je zelf maken van 'n microwave oven,geloof ik.Er zijn heel veel rare sites die verkopen de plans/info om die soort dingen te maken voor harassment purposes.
Ik heb geen tijd voor sorry.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen antwoord.![]()
En ik had het nog wel zó netjes gevraagd.
Wat geen ene flikker met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Het is alsof je een zaklamp gelijk stelt aan een laser deathray. Het zit niet eens bij elkaar in de buurt qua power.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je zo interessante vinden dan kan je beter zelf opzoeken.
Radio frequency weapons,micowave energy weapons,acitve denial systems.
Microwave wapens kan je zelf maken van 'n microwave oven,geloof ik.Er zijn heel veel rare sites die verkopen de plans/info om die soort dingen te maken voor harassment purposes.
H.A.W.K. kon je een kip mee kokenquote:En ja, de straling die daar vanaf komt is op korte afstand wel degelijk gevaarlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |