Lijkt me niet dat dit merk in Turkije überhaupt verkrijgbaar is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou dat de reden voor geheelonthouding van Erdoğan zijn?
Omdat Grieken in Armenië weinig talrijk zijn zullen de meesten wel Armeens lullen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb een Griek ooit horen praten uit Armenië en het klonk heel erg op Armeens
Europese volkeren zijn onder andere Germanen(NL'ers,Duitsers,Engelsen), Romanen(Spanjaarden, Portugezen, Fransen) en overig(Grieken, Finnen, e.d.)quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Europeanen, dat is toch geen volk? Een Azerbeidzjanen volgens deze definitie ook Europeanen, evenals Russen van de poolcirkel of Portugezen.
Boeie. Vrijwel 90% van Noord-Afrika, is Berbers, en maar een klein deel kan het Berbers nog spreken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef vigen98 het volgende:
Eigenlijk best raar, als etnisch Armeen geen Armeens kunnenTerwijl ik wel Arabisch, Aramees en Koerdisch kan
Niet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Slaven zijn meer volkeren v/d Caucasus.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Enige bazen uit het midden oosten zijn de Perzen en Assyriërs
Nee??quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Europese volkeren zijn onder andere Germanen(NL'ers,Duitsers,Engelsen), Romanen(Spanjaarden, Portugezen, Fransen) en overig(Grieken, Finnen, e.d.)
Slaven zijn meer volkeren v/d Caucasus.
Slaven van de boze Russenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Liggende in bad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Niet nee?
Oke, plassen jullie staand of zittend?
Baas in onderdrukt worden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Nee, als in hun cultuurquote:
Ik ben het eens met 1 vd reacties; hij schiet als een bitch. En owja, HEADSHOTquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=362072650549493
Headshotttttt
Dat boeit heel veel, hoe kun je nu bagatelliserend doen over het Arabisch imperialisme man........quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Boeie. Vrijwel 90% van Noord-Afrika, is Berbers, en maar een klein deel kan het Berbers nog spreken.
Hier begin met leren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef vigen98 het volgende:
Eigenlijk best raar, als etnisch Armeen geen Armeens kunnenTerwijl ik wel Arabisch, Aramees en Koerdisch kan
True story man, kan niet lang haten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, als in hun cultuurPrachtige culturen hebben Perzen en Assyriërs
En qua hun empires
En de Jodenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Dat zeker. Maar zouden ze dit ook in hun propagandafilms zetten of is dit meer een gagreel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik ben het eens met 1 vd reacties; hij schiet als een bitch. En owja, HEADSHOT![]()
In hun propagandafilm komt hoe ze Kobani hebben veroverd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar zouden ze dit ook in hun propagandafilms zetten of is dit meer een gagreel?
Het zal wel ooit vallen ja. Er komen geen YPG strijders bij, maar ISIS heeft constante aanvoer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In hun propagandafilm komt hoe ze Kobani hebben veroverd.
"ooit"..quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het zal wel ooit vallen ja. Er komen geen YPG strijders bij, maar ISIS heeft constante aanvoer.
Kobanigradquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"ooit"..
Het is niet alsof dit nog jaren gaat duren he.
Ik verwacht dat ze het nog een maand volhouden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"ooit"..![]()
Het is niet alsof dit nog jaren gaat duren he.
Ik denk ook zoiets ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze het nog een maand volhouden.
Helaas heb ik geen extensieve collectie toffe Armeense muziek voor je.quote:
Rationeel gezien zou het beter zijn als de Koerden (YPG) Kobani nu gewoon opgeven, dat scheelt het verlies aan strijders.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef UpsideDown het volgende:
Als ISIS Bagdad gaat aanvallen, doet Iran wel een interventie om ISIS kapot te maken.
Ik krijg elke keer kippenvel wanneer ik dit hoor in de kerkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen extensieve collectie toffe Armeense muziek voor je.
Ze kunnen echt niet naar turkije.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rationeel gezien zou het beter zijn als de Koerden (YPG) Kobani nu gewoon opgeven, dat scheelt het verlies aan strijders.
Maja, dat gaan ze natuurlijk nooit doen.
Mwau, Turkije kan echt niet honderden YPG strijders weigeren aan de grens hoor, die dreigen te worden afgeslacht.quote:
Ik doelde op de interventie van Iran.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze zijn vlakbij, alleen niet talrijk genoeg om Bagdad echt pijn te kunnen doen.
Iran wil het zuiden van Irak niet in ISIS handen hebben, ISIS heeft Anbar bijna geheel in handen en na Bagdad wordt ISIS-vrij Irak wel heel klein.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik doelde op de interventie van Iran.
twitter:2Rook14 twitterde op zondag 12-10-2014 om 20:05:23#Hama: #SyAAF airstrikes target Jabhat al-Nusra training camp near Tel Al Fas & kills 10 al Nusra jihadist + 4 Comdrs via @RomainCaillet reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op zondag 12-10-2014 om 21:43:00#PYD co-leader Salih Muslim will arrive in #Erbil tomorrow to hold meeting with #Kurdistan Region President. reageer retweet
twitter:KeepingtheLeith twitterde op zondag 12-10-2014 om 21:45:53U.S. citizen, Abu Mohammad Al-Amreeki (ID Pending) was killed by the YPG in Kobane. He was originally an FSA fighter. http://t.co/6FhzOqgnbk reageer retweet
Natuurlijk wil Iran dat niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een interventie gaan doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Iran wil het zuiden van Irak niet in ISIS handen hebben, ISIS heeft Anbar bijna geheel in handen en na Bagdad wordt ISIS-vrij Irak wel heel klein.
Tunesie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef primakov het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze in de OP worden gezet?
Tussen ben en bewijs moet het woordje "het".quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:57 schreef hafez1234 het volgende:
Joden bestaan wel. Ik ben bewijs daarvan.
Heb jij eigenlijk iets van een leven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Niet nee?
Oke, plassen jullie staand of zittend?
Voor nederlanders ja, voor negers (hafez) mag het zonderquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tussen ben en bewijs moet het woordje "het".
ISIS probeert de Iran-Syrië connectie af te snijden, ook voor Assad is het van groot belang dat Irak niet volledig in ISIS-handen komt. Ze zullen dan wel niet onder hun eigen vlag Irak binnen gaan, maar Iraanse shia-milities wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Iran dat niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een interventie gaan doen.
Fok is mijn leven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk iets van een leven?
Volgens mij post jij hier al enkele weken onafgebroken.....
PS: Laten we on-topic gaan.
Wat dacht je van Sadpanda de uitvinder van dit topic? Mijn God zeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je vraagt iets off-topic en dan moeten we on-topic? Raar mannetje jijquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar we zullen zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
ISIS probeert de Iran-Syrië connectie af te snijden, ook voor Assad is het van groot belang dat Irak niet volledig in ISIS-handen komt. Ze zullen dan wel niet onder hun eigen vlag Irak binnen gaan, maar Iraanse shia-milities wel.
En dan niet eens partij kiezen, wat impliceert dat je ook niet betaalt wordt om hier propaganda te verspreiden.quote:
No man, ik ben gewoon een hedonist pur sang.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En dan niet eens partij kiezen, wat impliceert dat je ook niet betaalt wordt om hier propaganda te verspreiden.
SadPanda is een Baasquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sadpanda de uitvinder van dit topic? Mijn God zeg.
Sadpanda wordt betaald door Assad, had hij ook toegegeven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En dan niet eens partij kiezen, wat impliceert dat je ook niet betaalt wordt om hier propaganda te verspreiden.
Dit is nep. IS = Turkije.quote:
En jij gelooft het.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Sadpanda wordt betaald door Assad, had hij ook toegegeven.
Ik vroeg waarom hij niet In Assad's leger ging vechten omdat Assad hem hard nodig had in plaats van hier maar te praten over Syrie. Toen vertelde hij dat hij Assad's propagandamachine was hier op Nederlandse fora.
Topverhaal man! 7/10quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom hij niet In Assad's leger ging vechten omdat Assad hem hard nodig had in plaats van hier maar te praten over Syrie. Toen vertelde hij dat hij Assad's propagandamachine was hier op Nederlandse fora.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sadpanda de uitvinder van dit topic? Mijn God zeg.
Haha grappig manquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja want Sadpanda zei het en wat Sadpanda zegt is altijd waar.quote:
Dan zal hij wel onder de Mediawerkgroep Syrië vallen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jullie hebben dat gesprek gemist tussen Sadpanda en mij, Sadpanda weet het.quote:
Teenwolf wordt betaald door wolven. Ik vroeg hem waarom hij niet in het bos samen ging jagen met wolven omdat wolven hem hard nodig hebben in plaats van hier maar te praten over Syrië. Toen vertelde hij me dat hij de propagandamachine voor de wolven was hier op Nederlandse fora.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klotenewbie en offtopictroll dat je bent. Dat gesprek tussen Sadpanda en mij had je niet meegemaakt toen was je er nog niet en nu opvliegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Teenwolf wordt betaald door wolven. Ik vroeg hem waarom hij niet in het bos samen ging jagen met wolven omdat wolven hem hard nodig hebben in plaats van hier maar te praten over Syrië. Toen vertelde hij me dat hij de propagandamachine voor de wolven was hier op Nederlandse fora.
Misschien hebben ze allemaal blitse telefoontjes met Google navigation en TomTom apps.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
Ook wel raar dat ISIS het relatief goed doet terwijl veel ISIS barbaren niet uit het Midden-Oosten komen en dus de gebieden ook niet kennen.
You are an animal! Woo!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klotenewbie en offtopictroll dat je bent. Dat gesprek tussen Sadpanda en mij had je niet meegemaakt toen was je er nog niet en nu opvliegen.
Ha-ha-haquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:10 schreef primakov het volgende:
[..]
Misschien hebben ze allemaal blitse telefoontjes met Google navigation en TomTom apps.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Teenwolf wordt betaald door wolven. Ik vroeg hem waarom hij niet in het bos samen ging jagen met wolven omdat wolven hem hard nodig hebben in plaats van hier maar te praten over Syrië. Toen vertelde hij me dat hij de propagandamachine voor de wolven was hier op Nederlandse fora.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Een 2/10 grappig vinden.quote:
Ook wel raar dat de Nazi's het relatief goed deden terwijl bijna alle nazi's niet uit de gebieden kwamen die ze veroverden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
Ook wel raar dat ISIS het relatief goed doet terwijl veel ISIS barbaren niet uit het Midden-Oosten komen en dus de gebieden ook niet kennen.
Wat wil je zeggen negerke?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ook wel raar dat de Nazi's het relatief goed deden terwijl bijna alle nazi's niet uit de gebieden kwamen die ze veroverden.
Grieks is nog steeds mooier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer kippenvel wanneer ik dit hoor in de kerk
Geholpen door NSB-ers, ISIS wordt geholpen door lokale Arabieren. Zie daar het verband.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ook wel raar dat de Nazi's het relatief goed deden terwijl bijna alle nazi's niet uit de gebieden kwamen die ze veroverden.
Meesten komen uit het Midden-Oosten .quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
Wat is hij nou een Chinees, neger, Pakistaan of jood.quote:
1: Natuurlijk komt het meeste nog steeds uit Midden-Oosten, maar dan nog.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:13 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Meesten komen uit het Midden-Oosten .
Alleen in Irak vechten duizenden Bathisten onder de vlag van Isis.
Surinamer die het jodendom aanhangt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat is hij nou een Chinees, neger, Pakistaan of jood.
quote:"VS mag Turkse bases gebruiken"
Toegevoegd: zondag 12 okt 2014, 22:12
Amerikaanse gevechtsvliegtuigen mogen Turkse vliegbases gebruiken in de strijd tegen terreurbeweging Islamitische Staat (IS). Dat zeggen bronnen binnen de Amerikaanse luchtmacht tegen persbureau AP.
Ankara zou verder toestemming hebben gegeven om 4000 Syrische rebellen te trainen in Turkije. De Syriërs worden wel van tevoren gescreend door de Turkse inlichtingendiensten.
Druk
De Amerikaanse regering had al langer druk uitgeoefend op de Turkse regering om ook in actie te komen tegen IS. Tot nu toe wilde Turkije daar niets van weten.
De Amerikanen mogen volgens de nieuwe afspraken onder meer gebruik maken van een basis bij Incirlik, in het zuiden van Turkije. Die basis ligt niet ver van Syrië. De Amerikanen opereren nu nog vanaf vliegdekschepen in de Perzische Golf en de Rode Zee.
In Suriname wonen ook jodenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Surinamer die het jodendom aanhangt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Surinamer die het jodendom aanhangt.
Ik zeg toch, deze 2 landen hebben allang al een plannetje klaarliggen. Zo belangrijk is die Copa Kobane echt niet.quote:
Goed droog antwoord.quote:
Bazen!!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo kennen we Erdo weer, als schoothondje van Obama
Nee, ik heb geen betrouwbare bron.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Natuurlijk komt het meeste nog steeds uit Midden-Oosten, maar dan nog.
Toch een relatief groot deel uit Europa bijvoorbeeld.
2: Heb je hiervan een betrouwbare bron?
De tering...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:22 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen betrouwbare bron.
Welke reden, Turkije destabiliseren ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk ontzettend naïef om te denken dat Turkije dit allemaal heeft gedaan zonder de toestemming (of misschien beter medewerking) van de rest van de NAVO.
Begin steeds meer te geloven dat dit inderdaad allemaal opgezet plan was en dat Kobani gewoon moet vallen om een of andere reden.
Ik ben vanaf het begin al tegen de hele steun van Turkije aan deze vieze oorlog en nu gaat men nog eens 4000 rebellen trainen.quote:
Het was ze simpelweg de eerste boots on the ground niet waard.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk ontzettend naïef om te denken dat Turkije dit allemaal heeft gedaan zonder de toestemming (of misschien beter medewerking) van de rest van de NAVO.
Begin steeds meer te geloven dat dit inderdaad allemaal opgezet plan was en dat Kobani gewoon moet vallen om een of andere reden.
Ik heb geen idee, maar je moet niet vergeten dat er onwijs veel gebeurd achter de schermen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:25 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Welke reden, Turkije destabiliseren ofzo?
quote:
Mwau, er zijn veel landen die gewoon erkennen dat de VS de baas is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:29 schreef primakov het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor Turkije kun je eigenlijk wel elk ander land invullen wat dat betreft
wereldwijd?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:32 schreef UpsideDown het volgende:
#Airdrop2Kobane is trending op twitter.
Inderdaad, al het belangrijke nieuws uit Hama, Damascus en Aleppo sneeuwt totaal onder.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:34 schreef theunderdog het volgende:
Best wel fascinerend, vrijwel iedereen heeft interesse in dit soort conflicten. Vooral Kobani is nu erg hip.
Ook de Tokkies en vmbo-types ontkomen hier niet aan.
Dat was niet echt mijn punt. Het is juist mooi dat zulke verschikkingen zoveel aandacht krijgt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Inderdaad, al het belangrijke nieuws uit Hama, Damascus en Aleppo sneeuwt totaal onder.
Er wonen miljoenen Koerden in Europa, dat is een belangrijke factor vermoed ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Inderdaad, al het belangrijke nieuws uit Hama, Damascus en Aleppo sneeuwt totaal onder.
Ditquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er wonen miljoenen Koerden in Europa, dat is een belangrijke factor vermoed ik.
Arabieren ook...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er wonen miljoenen Koerden in Europa, dat is een belangrijke factor vermoed ik.
Hiermee wordt die gedachte gevoed idd. Bij velen denk ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik zag dat er in Arnhem een Syrisch restaurant zitquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ook Syriërs? In aantallen verwaarloosbaar met Koerden.
Ja maar de Koerden zijn beter georganiseerd. Er waren iets van 10 demonstraties rond dezelfde tijd. In Duitsland waren er 20000 Koerden met 100en Nederlandse Koerden die met busjes daar heen gingen.quote:
Je moet Syrische dolma eens proevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zag dat er in Arnhem een Syrisch restaurant zit
De Oosterse (Orthodoxe) kerken hebben bazenkerkmuziekquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef vigen98 het volgende:
Er zijn wat Syriërs op komst...quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ook Syriërs? In aantallen verwaarloosbaar met Koerden.
Inderdaad, die protestanten zijn ongelofelijk saai, ik moest serieus bijna slapen bij 1 van hun diensten :/quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Oosterse (Orthodoxe) kerken hebben bazenkerkmuziek
Nooit inruilen voor die protestantse saaie crap aub
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Welke vlag voerden ze, toch niet die met groene baan en rode sterren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zag dat er in Arnhem een Syrisch restaurant zit
Als ze Christenen uit Syrië zijn dan steunen ze Assad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Welke vlag voerden ze, toch niet die met groene baan en rode sterren?
Kerk is sowieso saai man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Inderdaad, die protestanten zijn ongelofelijk saai, ik moest serieus bijna slapen bij 1 van hun diensten :/
Malfouf heet dat in Syriequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je moet Syrische dolma eens proeven
Ik heb dat twee keer op. Een keer Grieks (niet ok) en een keer door een groep vrouwen gemaakt (o.a. Turkse en Marokkaanse), ook niet echt ok (want vegetarisch).quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je moet Syrische dolma eens proeven
Joden hebben nog beterequote:Op zondag 12 oktober 2014 22:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De Oosterse (Orthodoxe) kerken hebben bazenkerkmuziek
Nooit inruilen voor die protestantse saaie crap aub
Oprecht leuk? echt dat je er met matties heen zou gaan just for the fun?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Voor mij nietWel Nederlandse, Assyrische en Armeense diensten vind ik wel leuk
Sowieso, je moet de dolma van mijn moeder eens proevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb dat twee keer op. Een keer Grieks (niet ok) en een keer door een groep vrouwen gemaakt (o.a. Turkse en Marokkaanse), ook niet echt ok (want vegetarisch).
Wellicht is het met goed vlees erin wel lekker...
[..]
Joden hebben nog betere
Als het goed gedaan wordt is het echt wel lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb dat twee keer op. Een keer Grieks (niet ok) en een keer door een groep vrouwen gemaakt (o.a. Turkse en Marokkaanse), ook niet echt ok (want vegetarisch).
Wellicht is het met goed vlees erin wel lekker...
[..]
Joden hebben nog betere
Mocht ik mij ooit nog in het Twentsche land begeven dan laat ik het je wel weten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sowieso, je moet de dolma van mijn moeder een proevenZo lekker gek
Mijn matties gaan ook gewoon de kerk in en zijn aanwezig bij de dienst, ook al kan ik niks verstaan van het Armeens dan doe ik het in mijn hoofd in het Arabischquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oprecht leuk? echt dat je er met matties heen zou gaan just for the fun?
De Orthodoxe Christenen hebben prachtige rituelen en traditiesquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:42 schreef vigen98 het volgende:
Inderdaad, die protestanten zijn ongelofelijk saai, ik moest serieus bijna slapen bij 1 van hun diensten :/
Aparte man jij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mijn matties gaan ook gewoon de kerk in en zijn aanwezig bij de dienst, ook al kan ik niks verstaan van het Armeens dan doe ik het in mijn hoofd in het Arabisch
Vaak genoeg gedaan en nog steeds.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oprecht leuk? echt dat je er met matties heen zou gaan just for the fun?
Heb eens dolma van een Turk gehad en wat was dat fucking goorquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als het goed gedaan wordt is het echt wel lekker.
Mijn moeders dolma is echt lekker
Jij moet er ook alvast maar aan gaan wennen jij.quote:
Ik wen overal aan, one love geen haat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jij moet er ook alvast maar aan gaan wennen jij.
Kijk, eerlijk..quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Een van mijn vrienden die Turk was grapte hele tijd dat Turken beste dolma maken, kwam die eens bij mij thuis eten en toevallig hadden we dolma, zegt die spontaan dit is veel beter dan van zijn moeder
Je hebt hem niet eens vergiftigd?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Een van mijn vrienden die Turk was grapte hele tijd dat Turken beste dolma maken, kwam die eens bij mij thuis eten en toevallig hadden we dolma, zegt die spontaan dit is veel beter dan van zijn moeder
Nooit gegeten gelukkig haha.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb eens dolma van een Turk gehad en wat was dat fucking goorEn dan noemen zij zich de makers van echte dolma
Nou, niet just voor de fun. Maar er zijn er wel bij die meegaan voor de gezelligheid. Zo ben ik er ook ooit mee in aanraking gekomen.quote:
Bij mij ook. Vond ons kabab ook veel beterquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Wat zou Monte Melkonian hiervan hebben gedacht?!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Zeer aardige familie
Weet ik toch, ben maar wat aan het dollen. Religie heeft vervelende, maar ook zeer mooie kanten. Kerken zijn van binnen vaak zo prachtig !quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, niet just voor de fun. Maar er zijn er wel bij die meegaan voor de gezelligheid. Zo ben ik er ook ooit mee in aanraking gekomen.
Jullie halen het bij MeccaFood in plaats van Sligro eigen merk wou je zeggen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij ook. Vond ons kabab ook veel beter
De turken beschouwen de gevechten om Kobane als 2 groepen terroristen die elkaar afmaken. In hun ogen win/win situatie. Voor de coalitie is Kobane van groot strategisch belang ook al zwakken ze terecht de betekenis ervan in de media flink af. Door Kobane is het front voor IS sterk verdeeld. Dit betekend lange aanvoerlijnen en concentraties van wapens en stijders. Die zijn dan makkelijker te bestrijden. Met nu slechts luchtoverwicht moet men daarvan lijkt mij juist gebruik maken. IS heeft als belangrijk wapen zelfmoordaanslagen. Daarmee vallen ze nu met regelmaat Bagdad en de koerden aan. Dit lijkt nu te verhevigen en is een teken van wanhoop. Ik denk dat IS de effecten van de bombardementen nu echt begint te merken. De effecten van bombardementen accumuleren en daar lijkt nu sprake van. Als de VS Incirlik kan gaan gebruiken kunnen ze ook de effectiever apaches en gunships gaan inzetten tegen groepen strijders vooral ´s nachts.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:24 schreef theunderdog het volgende:
Was grapje man hahaquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelukkig zegt-ie...Omdat iemands moeder slechte dolma maakt, is alle Turkse dolma crap ofzo?
Mijn vader maakt eigen kabab. Hij vindt het oprecht leuk om te makenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jullie halen het bij MeccaFood in plaats van Sligro eigen merk wou je zeggen?
Was maar een flauwe grap van mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vader maakt eigen kabab. Hij vindt het oprecht leuk om te maken
Nou... Heb wel eens meerdere malen dolma gehad van Turken en was niet te eten sorry hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelukkig zegt-ie...Omdat iemands moeder slechte dolma maakt, is alle Turkse dolma crap ofzo?
Mijn moeder maakt het ook zelfquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vader maakt eigen kabab. Hij vindt het oprecht leuk om te maken
Duurt dan ook niet lang meer tot de moderatie beslist dat het voor een lange tijd afgelopen is met deze gehele topicreeks.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef primakov het volgende:
70 % van deze topics gaat over totaal andere onderwerpen dan de oorlog in Syrië
Dat klopt want echt dolma wikkel je met spuug erin en daarom is die van JE MOEDER het beste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Nee dat niet, alhoewel mijn opa wel veel schapen etc had in Irak die slachtte wel eens soms een schaap voor eens een ouderwetse BBQquote:
Wel humaan toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee dat niet, alhoewel mijn opa wel veel schapen etc had in Irak die slachtte wel eens soms een schaap voor eens een ouderwetse BBQJammer dat ik hem nooit heb kunnen ontmoeten wat een wijze man leek het me
Tsja dolma's zonder slijmdraadjes zijn niet zo lekker inderdaad.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb eens dolma van een Turk gehad en wat was dat fucking goorEn dan noemen zij zich de makers van echte dolma
Oh kom op zeg, je bent toch serieus niet beledigd omdat IK vind dat Turkse dolma niet lekker is?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat klopt want echt dolma wikkel je met spuug erin en daarom is die van JE MOEDER het beste.
Tuurlijk wel. Turks nationalisme is zo diep verankerd bij de Turken dat ze om de minste kritiek al boos worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, je bent toch serieus niet beledigd omdat IK vind dat Turkse dolma niet lekker is?
Why?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Geen idee maar zeer waarschijnlijk niet
Niet gelijk zo happen joh.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, je bent toch serieus niet beledigd omdat IK vind dat Turkse dolma niet lekker is?
En ik maar denken dat je Koerd was, tot dat ik het topic had gelezen dat je bedreigd was door je buren en jij kkbang was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Turks nationalisme is zo diep verankerd bij de Turken dat ze om de minste kritiek al boos worden.
I know.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik toch, ben maar wat aan het dollen. Religie heeft vervelende, maar ook zeer mooie kanten. Kerken zijn van binnen vaak zo prachtig !
Ik!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
Wie hier kan oprecht genieten van een puur Hollandse pot?
Geen idee, ff naar Irak vliegen en tegen zijn graf vragen.quote:
Mits goed gemaakt, dat is echter vaak het probleem hiero.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
Ik wel, alleen het is zo saai en eentonigquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
Sommige welquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Koerd was, tot dat ik het topic had gelezen dat je bedreigd was door je buren en jij kkbang was.
Toen dacht ik;'wacht even een echte Koerd had hem omgelegd, sorry daarvoor.'
Erwtensoep met halal rookworst wil ik mijn bed wel voor uitkomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
Boerenkool of wortelstamppot is niets mis mee (in de winter). En mits geen opwarmmeuk en geen varkensvlees.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erwtensoep met halal rookworst wil ik mijn bed wel voor uitkomen.
Halal rookworst? Zijn die er echt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erwtensoep met halal rookworst wil ik mijn bed wel voor uitkomen.
Geen varkensvlees?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boerenkool of wortelstamppot is niets mis mee (in de winter). En mits geen opwarmmeuk en geen varkensvlees.
U zeggen Newbieofftopictroll.quote:
Die man met die duim omhoogquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/pr(...)lees/halal-rookworst
Hiervan zijn in principe talloze foto,s he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
Heartbroken:
https://twitter.com/haralddoornbos/status/521402745858052096
Je wil heel Syrie kapot hebben?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef mylamboisblack het volgende:
Een slim plan om ISIS van binnenuit te roeien, is door hen Ebola te geven. Je laat een paar indringers, die natuurlijk Ebola hebben, zich aansluiten bij ISIS en dan verspreidt 't zich binnen een mum van tijd.
Wat vinden jullie van dit idee?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Is troep.Een van de weinige dingen die Moslims wel goed gezien hebben
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/pr(...)lees/halal-rookworst
Een checken dan. Halal hotdogs vind ik ook wel lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij ons bij de Turk is het te verkrijgen. Van 't merk Anur, geloof ik.
Ik vind Wahid duur, dan maar niet halal runderrrookworst, is er ook.quote:
geniaal planquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef mylamboisblack het volgende:
Een slim plan om ISIS van binnenuit te roeien, is door hen Ebola te geven. Je laat een paar indringers, die natuurlijk Ebola hebben, zich aansluiten bij ISIS en dan verspreidt 't zich binnen een mum van tijd.
Natuurlijk. Maar zag dit net in mijn twitterfeed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hiervan zijn in principe talloze foto,s he.
Maar het maakt altijd wel indruk dat soort foto,s inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zag dit net in mijn twitterfeed.
Hoezo heel Syrie? het ebola virus zal zich voornamelijk in de ISIS-gecontroleerde gebieden bevinden. Daarnaast is het virus zo fataal dat een groot deel van de besmetten al dood zijn binnen korte tijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil heel Syrie kapot hebben?
Is best een goed idee. Als alle arabieren dood zijn, kan Israël makkelijk alles pikken,quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:05 schreef mylamboisblack het volgende:
Gluiperige zionist.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Is best een goed idee. Als alle arabieren dood zijn, kan Israël makkelijk alles pikken,
en Ebola krijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Is best een goed idee. Als alle arabieren dood zijn, kan Israël makkelijk alles pikken,
Laat maar, want ik wil op dit moment niet disrespectvol overkomen voor de Arabieren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Hoezo heel Syrie? het ebola virus zal zich voornamelijk in de ISIS-gecontroleerde gebieden bevinden. Daarnaast is het virus zo fataal dat een groot deel van de besmetten al dood zijn binnen korte tijd.
Alleen zulke ziekegeesten als jullie kunnen zo een etno bom verzinnen natuurlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
In principe is elk volk met een relatief hoog niveau aan gezondsheidszorg en goede hygiëne niet vatbaar voor Ebola.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:10 schreef UpsideDown het volgende:
Want joden zijn niet vatbaar voor ebola.
Dus joden zijn niet vatbaar. Arabieren wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In principe is elk volk met een relatief hoog niveau aan gezondsheidszorg en goede hygiëne niet vatbaar voor Ebola.
Hij is geen Jood man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Alleen zulke ziekegeesten als jullie kunnen zo een etno bom verzinnen natuurlijk.
Het zou in NL ook niet zo'n ravage aanrichten als in Afrika.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:10 schreef UpsideDown het volgende:
Want joden zijn niet vatbaar voor ebola.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dus joden zijn niet vatbaar. Arabieren wel.
joden komen overal vandaan, dus dat hangt er vanaf.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dus joden zijn niet vatbaar. Arabieren wel.
Ik weet het niet meer, jood, Surinamer, Cambodjaan. ..quote:
Waarom ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
joden komen overal vandaan, dus dat hangt er vanaf.
joden uit Suriname moeten uitkijken.
De vijand staat voor (lees: naast) de poort.quote:
Dat zeggen Marokkanen, een volk dat douches niet kent.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
waarom zegt men dan altijd 'vieze jood' als ze zo hygiënisch zijn
Racist. Ook een rijstenland. Wonen genoeg Chinezen.quote:
Toch mooi dat het naast elkaar kan? En wie is in dit geval de vijand ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De vijand staat voor (lees: naast) de poort.
[ afbeelding ]
Omdat Marokkanen het zat zijn om als boegbeeld van ranzigheid gezien te worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
Door hun smerige plannen misschien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:14 schreef UpsideDown het volgende:
Ze eten ook erg veel bamiquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Racist. Ook een rijstenland. Wonen genoeg Chinezen.
Volgens mij zitten jullie te lang met elkaar in een topic.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat zeggen Marokkanen, een volk dat douches niet kent.
Chinees eten, ooh dammmmquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Racist. Ook een rijstenland. Wonen genoeg Chinezen.
Je ziet die foto toch ook?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toch mooi dat het naast elkaar kan? En wie is in dit geval de vijand ?
Weet ik, Suriname is sowieso..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het eten is Suriname is serieus echt goed.
Je weet maar nooit wanneer de moslims doordraaien. Zeker als er een keer een prediker uit Saoedistan langs is geweest of zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja een moskee en een synagoge toch ? Ik zie geen vijand...
Die moskee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja een moskee en een synagoge toch ? Ik zie geen vijand...
Onzin. Aan Suriname kunnen wij nog een voorbeeld nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer de moslims doordraaien. Zeker als er een keer een prediker uit Saoedistan langs is geweest of zo.
In tegenstelling tot christenen geloven ze tenminste allebei in één Godquote:
Nee niet echt. Lijkt wel alsof zij ook weekend hebben. Alleen dit nu:quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onzin. Aan Suriname kunnen wij nog een voorbeeld nemen.
Die moesten aanvankelijk toch gematigde rebellen gaan radicaliseren trainen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer de moslims doordraaien. Zeker als er een keer een prediker uit Saoedistan langs is geweest of zo.
Sowieso man, zullen we samen huilen als de moderatie een einde maakt aan deze topicreeks?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef mylamboisblack het volgende:
Dit topic is echt mijn leven geworden.
(en die van IPA, theunderdog, vigen, Halcon, Teenwolf, mrstylo enco)
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet zo goed in Kobani de YPG-helden schieten alle jihadisten dood.
Niet nu hoor. Dat had ik al wel eerder door.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ... ik zie het niet. Heb je de moslim nu tot vijand bestempeld Henk ?
Mwa ik werk gewoon nog 36,5 uur per week.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:19 schreef mylamboisblack het volgende:
Dit topic is echt mijn leven geworden.
(en die van IPA, theunderdog, vigen, Halcon, Teenwolf, mrstylo enco)
Suriname is een prachtig land, maar het racisme is er redelijk groot.quote:
Beetje jammer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet nu hoor. Dat had ik al wel eerder door.
Dan gaan we rebelleren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sowieso man, zullen we samen huilen als de moderatie een einde maakt aan deze topicreeks?
Je hebt gelijk. Verder over Joden en Arabieren dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Suriname is een prachtig land, maar het racisme is er redelijk groot.
Maar ik ga daar geen hele discussie over aan, offtopic enzo..
Kut..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Verder over Joden en Arabieren dan.
Kutvolk...
twitter:ArtWendeley twitterde op zondag 12-10-2014 om 23:06:37#Kobane: According to #IS they appear to have seized the Cultural Centre. #YPG needs immediate help/corridor. http://t.co/Rkbshpo1xQ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.google.com/ma(...)0:0xeea40534cb6988dezie ondertitel :)
Heb er vrijdag nog döner gehaald.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:22 schreef Reki het volgende:
twitter:ArtWendeley twitterde op zondag 12-10-2014 om 23:06:37#Kobane: According to #IS they appear to have seized the Cultural Centre. #YPG needs immediate help/corridor. http://t.co/Rkbshpo1xQ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.google.com/ma(...)0:0xeea40534cb6988de
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geen lipton!!!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zullen ze dit topic al wel geblokkeerd hebben ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |