Lijkt me niet dat dit merk in Turkije berhaupt verkrijgbaar is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou dat de reden voor geheelonthouding van Erdoğan zijn?
Omdat Grieken in Armeni weinig talrijk zijn zullen de meesten wel Armeens lullen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb een Griek ooit horen praten uit Armeni en het klonk heel erg op Armeens
Europese volkeren zijn onder andere Germanen(NL'ers,Duitsers,Engelsen), Romanen(Spanjaarden, Portugezen, Fransen) en overig(Grieken, Finnen, e.d.)quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Europeanen, dat is toch geen volk? Een Azerbeidzjanen volgens deze definitie ook Europeanen, evenals Russen van de poolcirkel of Portugezen.
Boeie. Vrijwel 90% van Noord-Afrika, is Berbers, en maar een klein deel kan het Berbers nog spreken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef vigen98 het volgende:
Eigenlijk best raar, als etnisch Armeen geen Armeens kunnenTerwijl ik wel Arabisch, Aramees en Koerdisch kan
Niet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Slaven zijn meer volkeren v/d Caucasus.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Enige bazen uit het midden oosten zijn de Perzen en Assyrirs
Nee??quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:39 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Europese volkeren zijn onder andere Germanen(NL'ers,Duitsers,Engelsen), Romanen(Spanjaarden, Portugezen, Fransen) en overig(Grieken, Finnen, e.d.)
Slaven zijn meer volkeren v/d Caucasus.
Slaven van de boze Russenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Liggende in bad.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Niet nee?
Oke, plassen jullie staand of zittend?
Baas in onderdrukt worden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Nee, als in hun cultuurquote:
Ik ben het eens met 1 vd reacties; hij schiet als een bitch. En owja, HEADSHOTquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef mrstylo het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=362072650549493
Headshotttttt
Dat boeit heel veel, hoe kun je nu bagatelliserend doen over het Arabisch imperialisme man........quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Boeie. Vrijwel 90% van Noord-Afrika, is Berbers, en maar een klein deel kan het Berbers nog spreken.
Hier begin met leren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef vigen98 het volgende:
Eigenlijk best raar, als etnisch Armeen geen Armeens kunnenTerwijl ik wel Arabisch, Aramees en Koerdisch kan
True story man, kan niet lang haten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, als in hun cultuurPrachtige culturen hebben Perzen en Assyrirs
En qua hun empires
En de Jodenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Dat zeker. Maar zouden ze dit ook in hun propagandafilms zetten of is dit meer een gagreel?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:43 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik ben het eens met 1 vd reacties; hij schiet als een bitch. En owja, HEADSHOT![]()
In hun propagandafilm komt hoe ze Kobani hebben veroverd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar zouden ze dit ook in hun propagandafilms zetten of is dit meer een gagreel?
Het zal wel ooit vallen ja. Er komen geen YPG strijders bij, maar ISIS heeft constante aanvoer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In hun propagandafilm komt hoe ze Kobani hebben veroverd.
"ooit"..quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het zal wel ooit vallen ja. Er komen geen YPG strijders bij, maar ISIS heeft constante aanvoer.
Kobanigradquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"ooit"..
Het is niet alsof dit nog jaren gaat duren he.
Ik verwacht dat ze het nog een maand volhouden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"ooit"..![]()
Het is niet alsof dit nog jaren gaat duren he.
Ik denk ook zoiets ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze het nog een maand volhouden.
Helaas heb ik geen extensieve collectie toffe Armeense muziek voor je.quote:
Rationeel gezien zou het beter zijn als de Koerden (YPG) Kobani nu gewoon opgeven, dat scheelt het verlies aan strijders.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:50 schreef UpsideDown het volgende:
Als ISIS Bagdad gaat aanvallen, doet Iran wel een interventie om ISIS kapot te maken.
Ik krijg elke keer kippenvel wanneer ik dit hoor in de kerkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen extensieve collectie toffe Armeense muziek voor je.
Ze kunnen echt niet naar turkije.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rationeel gezien zou het beter zijn als de Koerden (YPG) Kobani nu gewoon opgeven, dat scheelt het verlies aan strijders.
Maja, dat gaan ze natuurlijk nooit doen.
Mwau, Turkije kan echt niet honderden YPG strijders weigeren aan de grens hoor, die dreigen te worden afgeslacht.quote:
Ik doelde op de interventie van Iran.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze zijn vlakbij, alleen niet talrijk genoeg om Bagdad echt pijn te kunnen doen.
Iran wil het zuiden van Irak niet in ISIS handen hebben, ISIS heeft Anbar bijna geheel in handen en na Bagdad wordt ISIS-vrij Irak wel heel klein.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik doelde op de interventie van Iran.
twitter:2Rook14 twitterde op zondag 12-10-2014 om 20:05:23#Hama: #SyAAF airstrikes target Jabhat al-Nusra training camp near Tel Al Fas & kills 10 al Nusra jihadist + 4 Comdrs via @RomainCaillet reageer retweet
twitter:RudawEnglish twitterde op zondag 12-10-2014 om 21:43:00#PYD co-leader Salih Muslim will arrive in #Erbil tomorrow to hold meeting with #Kurdistan Region President. reageer retweet
twitter:KeepingtheLeith twitterde op zondag 12-10-2014 om 21:45:53U.S. citizen, Abu Mohammad Al-Amreeki (ID Pending) was killed by the YPG in Kobane. He was originally an FSA fighter. http://t.co/6FhzOqgnbk reageer retweet
Natuurlijk wil Iran dat niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een interventie gaan doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Iran wil het zuiden van Irak niet in ISIS handen hebben, ISIS heeft Anbar bijna geheel in handen en na Bagdad wordt ISIS-vrij Irak wel heel klein.
Tunesie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef primakov het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze in de OP worden gezet?
Tussen ben en bewijs moet het woordje "het".quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:57 schreef hafez1234 het volgende:
Joden bestaan wel. Ik ben bewijs daarvan.
Heb jij eigenlijk iets van een leven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef theunderdog het volgende:
Niet nee?
Oke, plassen jullie staand of zittend?
Voor nederlanders ja, voor negers (hafez) mag het zonderquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tussen ben en bewijs moet het woordje "het".
ISIS probeert de Iran-Syri connectie af te snijden, ook voor Assad is het van groot belang dat Irak niet volledig in ISIS-handen komt. Ze zullen dan wel niet onder hun eigen vlag Irak binnen gaan, maar Iraanse shia-milities wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Iran dat niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een interventie gaan doen.
Fok is mijn leven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk iets van een leven?
Volgens mij post jij hier al enkele weken onafgebroken.....
PS: Laten we on-topic gaan.
Wat dacht je van Sadpanda de uitvinder van dit topic? Mijn God zeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je vraagt iets off-topic en dan moeten we on-topic? Raar mannetje jijquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar we zullen zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
ISIS probeert de Iran-Syri connectie af te snijden, ook voor Assad is het van groot belang dat Irak niet volledig in ISIS-handen komt. Ze zullen dan wel niet onder hun eigen vlag Irak binnen gaan, maar Iraanse shia-milities wel.
En dan niet eens partij kiezen, wat impliceert dat je ook niet betaalt wordt om hier propaganda te verspreiden.quote:
No man, ik ben gewoon een hedonist pur sang.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En dan niet eens partij kiezen, wat impliceert dat je ook niet betaalt wordt om hier propaganda te verspreiden.
SadPanda is een Baasquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sadpanda de uitvinder van dit topic? Mijn God zeg.
Sadpanda wordt betaald door Assad, had hij ook toegegeven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:00 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
En dan niet eens partij kiezen, wat impliceert dat je ook niet betaalt wordt om hier propaganda te verspreiden.
Dit is nep. IS = Turkije.quote:
En jij gelooft het.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Sadpanda wordt betaald door Assad, had hij ook toegegeven.
Ik vroeg waarom hij niet In Assad's leger ging vechten omdat Assad hem hard nodig had in plaats van hier maar te praten over Syrie. Toen vertelde hij dat hij Assad's propagandamachine was hier op Nederlandse fora.
Topverhaal man! 7/10quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom hij niet In Assad's leger ging vechten omdat Assad hem hard nodig had in plaats van hier maar te praten over Syrie. Toen vertelde hij dat hij Assad's propagandamachine was hier op Nederlandse fora.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:59 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sadpanda de uitvinder van dit topic? Mijn God zeg.
Haha grappig manquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja want Sadpanda zei het en wat Sadpanda zegt is altijd waar.quote:
Dan zal hij wel onder de Mediawerkgroep Syri vallen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jullie hebben dat gesprek gemist tussen Sadpanda en mij, Sadpanda weet het.quote:
Teenwolf wordt betaald door wolven. Ik vroeg hem waarom hij niet in het bos samen ging jagen met wolven omdat wolven hem hard nodig hebben in plaats van hier maar te praten over Syri. Toen vertelde hij me dat hij de propagandamachine voor de wolven was hier op Nederlandse fora.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klotenewbie en offtopictroll dat je bent. Dat gesprek tussen Sadpanda en mij had je niet meegemaakt toen was je er nog niet en nu opvliegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Teenwolf wordt betaald door wolven. Ik vroeg hem waarom hij niet in het bos samen ging jagen met wolven omdat wolven hem hard nodig hebben in plaats van hier maar te praten over Syri. Toen vertelde hij me dat hij de propagandamachine voor de wolven was hier op Nederlandse fora.
Misschien hebben ze allemaal blitse telefoontjes met Google navigation en TomTom apps.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
Ook wel raar dat ISIS het relatief goed doet terwijl veel ISIS barbaren niet uit het Midden-Oosten komen en dus de gebieden ook niet kennen.
You are an animal! Woo!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klotenewbie en offtopictroll dat je bent. Dat gesprek tussen Sadpanda en mij had je niet meegemaakt toen was je er nog niet en nu opvliegen.
Ha-ha-haquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:10 schreef primakov het volgende:
[..]
Misschien hebben ze allemaal blitse telefoontjes met Google navigation en TomTom apps.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Teenwolf wordt betaald door wolven. Ik vroeg hem waarom hij niet in het bos samen ging jagen met wolven omdat wolven hem hard nodig hebben in plaats van hier maar te praten over Syri. Toen vertelde hij me dat hij de propagandamachine voor de wolven was hier op Nederlandse fora.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:08 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Een 2/10 grappig vinden.quote:
Ook wel raar dat de Nazi's het relatief goed deden terwijl bijna alle nazi's niet uit de gebieden kwamen die ze veroverden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
Ook wel raar dat ISIS het relatief goed doet terwijl veel ISIS barbaren niet uit het Midden-Oosten komen en dus de gebieden ook niet kennen.
Wat wil je zeggen negerke?quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ook wel raar dat de Nazi's het relatief goed deden terwijl bijna alle nazi's niet uit de gebieden kwamen die ze veroverden.
Grieks is nog steeds mooier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer kippenvel wanneer ik dit hoor in de kerk
Geholpen door NSB-ers, ISIS wordt geholpen door lokale Arabieren. Zie daar het verband.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:12 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ook wel raar dat de Nazi's het relatief goed deden terwijl bijna alle nazi's niet uit de gebieden kwamen die ze veroverden.
Meesten komen uit het Midden-Oosten .quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:09 schreef theunderdog het volgende:
Wat is hij nou een Chinees, neger, Pakistaan of jood.quote:
1: Natuurlijk komt het meeste nog steeds uit Midden-Oosten, maar dan nog.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:13 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Meesten komen uit het Midden-Oosten .
Alleen in Irak vechten duizenden Bathisten onder de vlag van Isis.
Surinamer die het jodendom aanhangt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat is hij nou een Chinees, neger, Pakistaan of jood.
quote:"VS mag Turkse bases gebruiken"
Toegevoegd: zondag 12 okt 2014, 22:12
Amerikaanse gevechtsvliegtuigen mogen Turkse vliegbases gebruiken in de strijd tegen terreurbeweging Islamitische Staat (IS). Dat zeggen bronnen binnen de Amerikaanse luchtmacht tegen persbureau AP.
Ankara zou verder toestemming hebben gegeven om 4000 Syrische rebellen te trainen in Turkije. De Syrirs worden wel van tevoren gescreend door de Turkse inlichtingendiensten.
Druk
De Amerikaanse regering had al langer druk uitgeoefend op de Turkse regering om ook in actie te komen tegen IS. Tot nu toe wilde Turkije daar niets van weten.
De Amerikanen mogen volgens de nieuwe afspraken onder meer gebruik maken van een basis bij Incirlik, in het zuiden van Turkije. Die basis ligt niet ver van Syri. De Amerikanen opereren nu nog vanaf vliegdekschepen in de Perzische Golf en de Rode Zee.
In Suriname wonen ook jodenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Surinamer die het jodendom aanhangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |