Tssk tssk, das niet kort, dat is mental breakdown kaal. Dit is kort:quote:
kom je hier vaker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Luilak.quote:
Ik heb het een tijdje een stuk korter (lees: niet kort) gehad en ja, vond ik wel.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom je hier vaker?Oh, je opent normaal ook met schattepetat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want in het geval van hosselen weet ik nou niet of dat de beste opening is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verre van...quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je opent normaal ook met schattepetat?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef artelligence het volgende:
Kale poesIs ze net tegen haar zin geschoren? Ze kijkt wat boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kale poesKale cavia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Kale poesBoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grumpy cat naked edition.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Kale cavia.Ik vind een kale poes toch interessanterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Oh nee dat was gewoon algemeenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je opent normaal ook met schattepetat?
Ja ziet er cool uitquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boos.Grumpy cat naked edition.
Heb ik je ergens gezegd dat jij je mening niet mag geven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig vind jij wel dat jouw mening zo belangrijk is dat je hem elke keer moet verkondigen.
Maar o wee als iemand anders dit doet.
Maar je voelt je dus wel weer okay?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee dat was gewoon algemeen
Heb ik dat ergens gezegd? Maar blijkbaar is iemand anders zijn mening totaal ondergeschikt aan die van jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je ergens gezegd dat jij je mening niet mag geven?
Geen idee of ik daar niet allergisch voor zou zijn, had begrepen dat het om de huidschilfers van de kat gaat waar je allergisch voor kan zijn, niet zo zeer de haren (om er maar even heel serieus op in te gaan).quote:
Nooit getest?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar niet allergisch voor zou zijn, had begrepen dat het om de huidschilfers van de kat gaat waar je allergisch voor kan zijn, niet zo zeer de haren (om er maar even heel serieus op in te gaan).
Stabiel en daar heb je het mee gehad, maar jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je voelt je dus wel weer okay?
Stabiel = goed. Best snel ook eigenlijk al wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stabiel en daar heb je het mee gehad, maar ja
Ik heb mijn momentjes nog wel hoor, denk nog superveel aan haar en wil haar nog echt terug. MAar ergens is er wel acceptatiequote:Op zondag 12 oktober 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stabiel = goed. Best snel ook eigenlijk al wel!
Hoe ben je eigenlijk achter die allergie gekomen?quote:
Nou ik vind katten en honden leuk, dus dan ga je knuffelen en vervolgens huilen,quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk achter die allergie gekomen?
Nee, hoor. Niet ondergeschikt, echter doet de mening in kwestie me niksquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd? Maar blijkbaar is iemand anders zijn mening totaal ondergeschikt aan die van jou.
Zo kwam ik erachter dat ik allergisch ben voor knijntjesquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik vind katten en honden leuk, dus dan ga je knuffelen en vervolgens huilen,
en dan wordt 1+1 helaas snel 2.
Ah vandaar. Lijkt me een vervelende allergie, zeker als je van dieren houd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik vind katten en honden leuk, dus dan ga je knuffelen en vervolgens huilen,
en dan wordt 1+1 helaas snel 2.
Komt goed kerel *brofistquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn momentjes nog wel hoor, denk nog superveel aan haar en wil haar nog echt terug. MAar ergens is er wel acceptatie
Sphynxen zijn niet hypoallergeen, dus waarschijnlijk ben je gewoon allergisch voor naaktkatten. Mocht je echt desperate een kat willen, overweeg dan een Syberische boskat, die zijn als ik het goed heb wel hypoallergeen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar niet allergisch voor zou zijn, had begrepen dat het om de huidschilfers van de kat gaat waar je allergisch voor kan zijn, niet zo zeer de haren (om er maar even heel serieus op in te gaan).
Dat ben ik waarschijnlijk ook (ook gehad, maar gelukkig zat die buiten dus was het te overzien).quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo kwam ik eracht dat ik allergisch ben voor knijntjes
Hoeft ook niet, maar dan moet je er niet over piepen als iemand anders zijn mening ook verkondigd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Niet ondergeschikt, echter doet de mening in kwestie me niks.
Gelukkig helpt het dat ik topvrienden heb waardoor ik elke seconde afgeleid kan zijnquote:
Oh ja, zeggen dat de mening mij niet boeit is piepenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar dan moet je er niet over piepen als iemand anders zijn mening ook verkondigd.
Goede vrienden zijn belangrijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig helpt het dat ik topvrienden heb waardoor ik elke seconde afgeleid kan zijn
Das altijd top natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig helpt het dat ik topvrienden heb waardoor ik elke seconde afgeleid kan zijn
Zeggen dat iemand anders mening jouw niet boeit vind ik nogal piepen ja. Je had ook natuurlijk gewoon niks kunnen zeggen erop. O nee wacht, wat een rare gedachte. Samzz is natuurlijk de koningin hier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, zeggen dat de mening mij niet boeit is piepen. Ok ok gr gr.
Ik regeer, jullie volgen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand anders mening jouw niet boeit vind ik nogal piepen ja. Je had ook natuurlijk gewoon niks kunnen zeggen erop. O nee wacht, wat een rare gedachte. Samzz is natuurlijk de koningin hier.
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een plafond en vloer die nog niet helemaal af zijn hoor
Nee dank je.quote:
Eh, ik kan me niet herinneren daar ooit mee akkoord gegaan te zijn. Not gonna happenquote:
Is dat zo? Ik vind het jammer dat jij altijd zo doet alsof jouw mening zoveel belangrijker is dan die van iemand anders.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel jammer dat jij altijd zo persoonlijk moet worden, aeque. Nare eigenschap is dat.
Goed planquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks![]()
Dat ik ook maar eens wat productieve dagen moet gaan maken!
Ik vind mijn mening niet belangrijker. Ja, voor mij persoonlijk. Wat een ander vindt, moet hij of zij zelf weten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind het jammer dat jij altijd zo doet alsof jouw mening zoveel belangrijker is dan die van iemand anders.
Ja, het was ook zo serieus. Jezus.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ik kan me niet herinneren daar ooit mee akkoord gegaan te zijn. Not gonna happen
stam+tquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ah vandaar. Lijkt me een vervelende allergie, zeker als je van dieren houd.
Escaleer als een ijsbeer?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Kap eens met deze zinloze kutfittie jullieOf escaleer als een ijsbeer, maar laat me dan eerst even popcorn pakken
Aaw, is het uit?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn momentjes nog wel hoor, denk nog superveel aan haar en wil haar nog echt terug. MAar ergens is er wel acceptatie
Zeg, wie heeft jouw koning, keizer en admiraal gemaakt?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Kap eens met deze zinloze kutfittie jullieOf escaleer als een ijsbeer, maar laat me dan eerst even popcorn pakken
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
As alwaysquote:
Ach ja, gelukkig boeien andermans meningen mij wel en ga ik daarom graag de discussie aan. Maar het is natuurlijk wel raar dat ik het persoonlijk opvat als het om mijn eigen mening gaat, what was i thinking.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn mening niet belangrijker. Ja, voor mij persoonlijk. Wat een ander vindt, moet hij of zij zelf weten.
Is fas er niet, ga jij beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
De baas van Malta?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft jouw koning, keizer en admiraal gemaakt?
Ik doelde dus op het koningin Samzz gedeelte, niet op jouw mening an sich hé.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig boeien andermans meningen mij wel en ga ik daarom graag de discussie aan. Maar het is natuurlijk wel raar dat ik het persoonlijk opvat als het om mijn eigen mening gaat, what was i thinking.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is fas er niet, ga jij beginnenJa leer het dan ook eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vul des noods eerst lopen in.
Dus omdat wij een discussie hebben, gaan wij niet goed door een deur? Lol.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Aeque en ik kunnen gewoon niet zo goed door één deur, obviously. Zal 't wel negeren voortaan, zijn jullie ook blij.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is fas er niet, ga jij beginnenNou ja, terecht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Royco. Zie zijn bijschrift.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wie heeft jouw koning, keizer en admiraal gemaakt?
Dit was met de beste wil in de wereld geen discussie te noemen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat wij een discussie hebben, gaan wij niet goed door een deur? Lol.
Wellicht werkt het niet alleen voor goksites maar is ook fok daar geregistreerd?quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja leer het dan ook eens.Vul des noods eerst lopen in.
Wat meer de grammar nazi uithangen. I like that. Misschien kun je mijn zusje nog wat bijbrengen, ze vroeg zich vandaag af 'wat er met me trui is gebeurt'.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Grammar nazi uitgehangen, check.
Wat kan ik nog meer doen vandaag.
Net of mijn reactie op jouw post: "ik regeer, jullie volgen", ook echt serieus was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde dus op het koningin Samzz gedeelte, niet op jouw mening an sich hé.
Maar een discussie over smaak is vrij zinloos. Het is ook wel goed, negeermodus aan.
Er was iets met een plafond begreep ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Grammar nazi uitgehangen, check.
Wat kan ik nog meer doen vandaag.
Keihard negerenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat meer de grammar nazi uithangen. I like that. Misschien kun je mijn zusje nog wat bijbrengen, ze vroeg zich vandaag af 'wat er met me trui is gebeurt'..
Het is goed, aeque. Dat koningin Samzz bedoelde je gewoon serieus en kwam voor mijn 'ik regeer jullie volgen'. Prima, maar in een nette discussie speel je niet op de man, klaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of mijn reactie op jouw post: "ik regeer, jullie volgen", ook echt serieus was.
Die klinkt reddeloos verloren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat meer de grammar nazi uithangen. I like that. Misschien kun je mijn zusje nog wat bijbrengen, ze vroeg zich vandaag af 'wat er met me trui is gebeurt'..
Ik kan dat nietquote:
Ik proberen het al jaren, dus misschien heb je gelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die klinkt reddeloos verloren.
Dat zijn fouten die ik dan weer niet maakquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Ik had een tindermatch die standaard 'me' gebruikte en "hoe is het met jouw?"quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Serieus niet, zulke oogaids
.
om over de hele berg rommel van je vriendin te klimmen?quote:
Kom maar langs *vuige smiley*quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Help, de badkamer wordt hier binnenkort verbouwd. 2 weken niet thuis douchen.
Meteen unmatchen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Ik had een tindermatch die standaard 'me' gebruikte en "hoe is het met jouw?"
Op de vrouw in dit geval.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is goed, aeque. Dat koningin Samzz bedoelde je gewoon serieus en kwam voor mijn 'ik regeer jullie volgen'. Prima, maar in een nette discussie speel je niet op de man, klaar.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Ik had een tindermatch die standaard 'me' gebruikte en "hoe is het met jouw?"
Ze was hier dit weekend dus dat was niet aan de ordequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
om over de hele berg rommel van je vriendin te klimmen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je dat wel zou doen dan mag je meteen je diploma van de middelbare school weer inleveren, vind ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zijn fouten die ik dan weer niet maak
Dit is geen steekje onder water meer, Fas. Dit is captain Ahab's harpoenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
om over de hele berg rommel van je vriendin te klimmen?
Standaard "word" bezigen is minstens zo erg.quote:
I know...Alsof ik me daar niet voor schaamquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat wel zou doen dan mag je meteen je diploma van de middelbare school weer inleveren, vind ik.
Hoewel die stam+t fouten ook wel... Onnodig zijn.
Alhoewel 'me' gewoon niet netjes staat of klinkt, staat het wel gewoon in de van dale en mag het gewoon gebruikt worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook, jouw ipv jou gebruiken. Dus ik antwoordde standaard 'mijn wat?'. Op gegeven moment is hij maar jou gaan typen omdat ie mijn reply zat wasquote:
Nouw doe nouw niet zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook, jouw ipv jou gebruiken. Dus ik antwoordde standaard 'mijn wat?'. Op gegeven moment is hij maar jou gaan typen omdat ie mijn reply zat was.
Staat me in de Van Dale als een bezittelijk voornaamwoord? Dat zou ik graag zwart op wit zien...?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Alhoewel 'me' gewoon niet netjes staat of klinkt, staat het wel gewoon in de van dale en mag het gewoon gebruikt worden.
Komt hij uit het oosten? Ik hoor dat hier ook regelmatig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook, jouw ipv jou gebruiken. Dus ik antwoordde standaard 'mijn wat?'. Op gegeven moment is hij maar jou gaan typen omdat ie mijn reply zat was.
Okquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Alhoewel 'me' gewoon niet netjes staat of klinkt, staat het wel gewoon in de van dale en mag het gewoon gebruikt worden.
Ik heb nu zin om je in je gezicht te gaan slaan met een rauwe makreelquote:
Nee, Brabantquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Komt hij uit het oosten? Ik hoor dat hier ook regelmatig.
Van dale online staat hij alleen als persoonlijk voornaamwoord, dan klopt hij ook. Als bezittelijk voornaamwoord is het zooo lelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat me in de Van Dale als een bezittelijk voornaamwoord? Dat zou ik graag zwart op wit zien...?
Ik kan uit art zijn post niet opmaken of het hier over bezittelijk- of persoonlijk voornaamwoord gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Staat me in de Van Dale als een bezittelijk voornaamwoord? Dat zou ik graag zwart op wit zien...?
Het is raue makreel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu zin om je in je gezicht te gaan slaan met een rauwe makreel
Ik dacht al... Kon me niet voorstellen dat de Van Dale tot dat niveau zou zinkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Van dale online staat hij alleen als persoonlijk voornaamwoord, dan klopt hij ook. Als bezittelijk voornaamwoord is het zooo lelijk.
Pas maar op, dadelijk komt samzz je klappen gevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Okdan noem ik bij deze standaard mijn toekomstige vriendin als 'me lief'
Daar ging de discussie overquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit art zijn post niet opmaken of het hier over bezittelijk- of persoonlijk voornaamwoord gaat.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Van dale online staat hij alleen als persoonlijk voornaamwoord, dan klopt hij ook. Als bezittelijk voornaamwoord is het zooo lelijk.
Gelukkig niet, anders was het wel heel erg met de Van Dale. Maar ook als persoonlijk voornaamwoord vind ik het niet altijd netjes staan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Kon me niet voorstellen dat de Van Dale tot dat niveau zou zinken.
Dat kon je uit de context echt niet opmaken, nee?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan uit art zijn post niet opmaken of het hier over bezittelijk- of persoonlijk voornaamwoord gaat.
Verander makreel maar in zwaardvis nu.quote:
Oh, ik vind van wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
Als iemand zich over zulke dingen druk maakt dan heb je een goed leven.
Verder word ik doodmoe van al dat gezeur over taal. Op een brief/email voor werk moet het goed zijn. Verder is het niet zo belangrijk. Zeker niet op een forum zoals dit of een gesprek op whatsapp
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
Verder word ik doodmoe van al dat gezeur over taal. Op een brief/email voor werk moet het goed zijn. Verder is het niet zo belangrijk. Zeker niet op een forum zoals dit of een gesprek op whatsapp
Zwaartvisquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verander makreel maar in zwaardvis nu.
Ah beginnen we weer?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kon je uit de context echt niet opmaken, nee?
Anders zou ik echt huilen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al... Kon me niet voorstellen dat de Van Dale tot dat niveau zou zinken.
Als ik aan het appen ben met een leuke jongen en hij gebruikt me als bezittelijk voornaamwoord, is dat echt een gigantische turn-off hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
Het aloude 'als je maar begrijpt wat ik bedoel'quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
Dat mag, het is een vrij land hier. Verwacht alleen niet dat jouw mening mijn een reet interesseert.quote:
Ook op een gesprek via whatsapp?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]ik maak ook wel eens een foutje, maar serieus... Het stoort me eGt!
Wow.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag, het is een vrij land hier. Verwacht alleen niet dat jouw mening mijn een reet interesseert.
Dan hoef jij ook niet meteen zo te reageren he.quote:
Reden om te emigreren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anders zou ik echt huilen.
[..]
Als ik aan het appen ben met een leuke jongen en hij gebruikt me als bezittelijk voornaamwoord, is dat echt een gigantische turn-off hoor.
Als ik daar ook nog op moet gaan letten, zou ik nooit een date krijgen. Of een relatie hebben gekregen. Als ik op dat soort mediums ook nog foutloos Nederlands moet gaan schrijven kan ik maar beter gelijk naar het klooster gaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Anders zou ik echt huilen.
[..]
Als ik aan het appen ben met een leuke jongen en hij gebruikt me als bezittelijk voornaamwoord, is dat echt een gigantische turn-off hoor.
Dan is jouw leven goed als jij je daarover druk kan maken. Over zulke kleinen dingenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het aloude 'als je maar begrijpt wat ik bedoel'. Nee. Gewoon nee.
Dat hoop ik toch. Officiële brieven met fouten zijn echt not done...quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:25 schreef yats het volgende:
Ik moet zeggen, ik maak wel onderscheid tussen een forum/appjes en een formele brief op mijn werk. In het laatste geval lees ik het standaard vier of vijf keer terug op mogelijke fouten.
Het is niet dat een mens zich maar om één ding tegelijk druk kan maken, Tijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar ook nog op moet gaan letten, zou ik nooit een date krijgen. Of een relatie hebben gekregen. Als ik op dat soort mediums ook nog foutloos Nederlands moet gaan schrijven kan ik maar beter gelijk naar het klooster gaan
[..]
Dan is jouw leven goed als jij je daarover druk kan maken. Over zulke kleinen dingen
Niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan hoef jij ook niet meteen zo te reageren he.Zoals art zei, de discussie ging over me als bezittelijk voornaamwoord, dus je had het uit de context van het gesprek kunnen halen. Dat Samzz dan zo reageert betekent niet dat je meteen huiliehuilie moet gaan doen alleen omdat het toevallig Samzz is die het benoemt.
Je eigen bier brouwenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daar ook nog op moet gaan letten, zou ik nooit een date krijgen. Of een relatie hebben gekregen. Als ik op dat soort mediums ook nog foutloos Nederlands moet gaan schrijven kan ik maar beter gelijk naar het klooster gaan
Waar maak jij je dan nog meer druk over? Dan kleine taalfoutjes op een forum/chat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat een mens zich maar om één ding tegelijk druk kan maken, Tijn.
Of gewoon beter je best doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer interessant, 6 keer per dag bidden en niet meer praten dat is dan weer niets voor mij.quote:
Dat is niet iets wat ik op internet ga zetten, Tijn. Dat gaat jou, en de rest van de wereld, niks aanquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar maak jij je dan nog meer druk over? Dan kleine taalfoutjes op een forum/chat.
Nee, niet. Want zo blijf je stoken, terwijl dit allang uitgesmeuld had kunnen zijn. En als je wel de behoefte voelt om zo te blijven reageren, moet je ook niet verbaasd zijn dat je het terug krijgt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet?
Volgens me geef ik in de post waar Samzz op reageert, toch al aan dat ik dat stukje even gemist had blijkbaar.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
In het klooster wordt volgens mij ook correct taalgebruik verwacht. In woord en geschrift. Voornamelijk godverdomme is echt uit den boze.
Je gaat ons toch niet verlaten he?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, als dit het forum is waar ik voor betaal, dan neem ik echt geen abo meer wanneer mijne afloopt, tering.
O nu ben ik ook al aan het stoken? Lol.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, niet. Want zo blijf je stoken, terwijl dit allang uitgesmeuld had kunnen zijn. En als je wel de behoefte voelt om zo te blijven reageren, moet je ook niet verbaasd zijn dat je het terug krijgt.
Als iedereen nou gewoon even lief deed voor elkaar, zou dat heel veel schelen.
Oh, nee zo bedoel ik dat niet. Ik heb een abo, maar 's avonds is FOK! zo vaak down dat ik me afvraag wat er in godsnaam met dat geld gebeurtquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet verlaten he?
Ik zal beter me best doen om foutloos te typen.
Mijn Roy, mijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Het is nu net alsof het halve topic een kort lontje heeft, volgens mij kan het allemaal zoveel luchtiger.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
O nu ben ik ook al aan het stoken? Lol.
Wel jammer dat je dan mijn expres neergezette 'me' mist.
quote:
Ik schrok al.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee zo bedoel ik dat niet. Ik heb een abo, maar 's avonds is FOK! zo vaak down dat ik me afvraag wat er in godsnaam met dat geld gebeurt.
Zolang ik maar begrijp waar het over gaat en de fouten niet te erg worden, kan mij dat niet zo interesseren taalfouten. Mijn taalgebruik staat ook vol met fouten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of gewoon beter je best doen.Sorry hoor, maar ik vind het best realistisch om te verwachten dat iemand op hetzelfde niveau typt als het niveau waarop die persoon de middelbare school afgemaakt heeft. Een foutje kan gebeuren, consequent jou/jouw verwisselen, me typen of altijd d/t fouten maken is gewoon luiheid.
Ik heb een hekel aan alle nazi's dus ook die nazi's van de taal.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:29 schreef Barbusse het volgende:
Is er iets, Tijn? Je klinkt nogal uit je hum.
Dat dus...quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee zo bedoel ik dat niet. Ik heb een abo, maar 's avonds is FOK! zo vaak down dat ik me afvraag wat er in godsnaam met dat geld gebeurt.
Waarom heb je eigenlijk een abbo? Zoveel perks brengt het niet met zich mee toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders kan jij een beurt wel vergetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedereen is gestresst dat het weekend er bijna weer op zit?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch? Het is nu net alsof het halve topic een kort lontje heeft, volgens mij kan het allemaal zoveel luchtiger.
quote:
Daarvan heeft Danny bier gekochtquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien? I don't knoooow.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen is gestresst dat het weekend er bijna weer op zit?
Dat kan ik sowieso al Tijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders kan jij een beurt wel vergeten
ja!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag, het is een vrij land hier. Verwacht alleen niet dat jouw mening mijn een reet interesseert.
[..]
Ook op een gesprek via whatsapp?
quote:
quote:
Wel een goede reden.quote:
Prima dat het jou niet interesseert, maar jij kiest er wel voor om zo lui met je taal om te gaan. Dan moet je ook niet verongelijkt gaan doen als potentiele dates oid je daarop afrekenen. Dat is dan een bijkomend risico.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang ik maar begrijp waar het over gaat en de fouten niet te erg worden, kan mij dat niet zo interesseren taalfouten. Mijn taalgebruik staat ook vol met fouten.
Alleen door die taalfouten? Of ook nog andere dingen?quote:
Zou wel wat verklaren. Ik was vanmiddag ook gestresst, maar dat lag meer aan die kl*te belastingaangifte. Waarom was het ook alweer een goed idee om een eigen bedrijfje te beginnen?quote:
Ik heb het hele weekend gewerkt, ben zaterdag pas weer vrijquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen is gestresst dat het weekend er bijna weer op zit?
Ik ben eigenlijk al sinds woensdag "dronken"quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend gewerkt, ben zaterdag pas weer vrij
Dat is precies waarom ik dat nooit zal doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zou wel wat verklaren. Ik was vanmiddag ook gestresst, maar dat lag meer aan die kl*te belastingaangifte. Waarom was het ook alweer een goed idee om een eigen bedrijfje te beginnen?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet thuis. Ben aan het wachten op eten.
quote:
quote:
Of ik moet weer iets gemist hebben maar volgens mij bedoeld Samzz iemand anders als ze het over haar lief heeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen door die taalfouten? Of ook nog andere dingen?
Och de tijden op msn dat het 'cool' was om expres fout te schrijven. Tog ipv toch, omdat minder letters te typen.quote:
Als het niet om taalfoutjes is dan wel om een andere redenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Prima dat het jou niet interesseert, maar jij kiest er wel voor om zo lui met je taal om te gaan. Dan moet je ook niet verongelijkt gaan doen als potentiele dates oid je daarop afrekenen. Dat is dan een bijkomend risico.
Oh, je mag weer?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al sinds woensdag "dronken"
Vrijdag pasquote:
Dat soort mensen gelijk een knap voor hun harses geven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och de tijden op msn dat het 'cool' was om expres fout te schrijven. Tog ipv toch, omdat minder letters te typen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zitten te weinig uren in mijn weekend.
Vooral om het abo gedeeltequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een abbo? Zoveel perks brengt het niet met zich mee toch?
Jup, ik had het aan moeten zien komen. Geen ruzie ofzo gelukkigquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik begrijp dat zij het uit heeft gemaakt?
Feli, kerel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
Zojuist leuk nieuws gehoord. Mijn zus en haar vriend hebben zich verloofdHij heeft haar gevraagd tijdens een weekendje aan het strand, in de duinen. Ze weten nog niet wanneer ze gaan trouwen maar de verlovingsring zat al om de vinger
Geen idee, die tijd heb ik gemist denk ik. Tegen jezelf msnen is een beetje sneuquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Och de tijden op msn dat het 'cool' was om expres fout te schrijven. Tog ipv toch, omdat minder letters te typen.
Ach, het heeft voor- en nadelenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik dat nooit zal doen.
Je gaat wel heel effectief aan mijn punt voorbij nu.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het niet om taalfoutjes is dan wel om een andere reden
Met een makreel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort mensen gelijk een knap voor hun harses geven.
Misschien moeten zij maar als proefkonijn dienen voor haatseks en hun bevindingen delen.quote:
Thanks! Vind het zelf ook erg leuk voor ze. Schiet er zelf bijna vol vanquote:
Alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moeten zij maar als proefkonijn dienen voor haatseks en hun bevindingen delen.
Thank God no.quote:
Ohquote:
Kon wel, met van die bots.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, die tijd heb ik gemist denk ik. Tegen jezelf msnen is een beetje sneu
Ik heb al een "slachtoffer"quote:
Nee dat mag niet van Samzz d'r lief. Althans, uitproberen of zij de perfecte billen had om een awkward boner in te passen ging ook al niet, dus ik denk niet dat dit wel mag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moeten zij maar als proefkonijn dienen voor haatseks en hun bevindingen delen.For science.
Het ligt aan mij hoor, maar ik snap dat emotionele gedoe om trouwen nietquote:
wat een goed idee!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moeten zij maar als proefkonijn dienen voor haatseks en hun bevindingen delen.For science.
Daarom mag ik hem toch wel feliciteren omdat er een bruiloft in het vooruitzicht is? Open bar en wanhopige bruidsmeisjes. Ik zie alleen maar mogelijkheden hier.quote:
BrEeZaH tijdperk was nog erger. Heb ik me ook schuldig aan gemaakt, helaas...quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort mensen gelijk een knap voor hun harses geven.
Je vergeet de helft van gesprekken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van Samzz d'r lief. Althans, uitproberen of zij de perfecte billen had om een awkward boner in te passen ging ook al niet, dus ik denk niet dat dit wel mag.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem toch wel feliciteren omdat er een bruiloft in het vooruitzicht is? Open bar en wanhopige bruidsmeisjes. Ik zie alleen maar mogelijkheden hier.
Ach, ik vind het gewoon tof voor ze en ik ben een ongelofelijke softiequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ligt aan mij hoor, maar ik snap dat emotionele gedoe om trouwen niet. Ik vind het leuk voor de personen in kwestie, hoor, maar waarom er dan vaak gehuild moet worden...
Met terugwerkende kracht een nekschot voor jou dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BrEeZaH tijdperk was nog erger. Heb ik me ook schuldig aan gemaakt, helaas...
Van harte!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
Zojuist leuk nieuws gehoord. Mijn zus en haar vriend hebben zich verloofdHij heeft haar gevraagd tijdens een weekendje aan het strand, in de duinen. Ze weten nog niet wanneer ze gaan trouwen maar de verlovingsring zat al om de vinger
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed bedacht broquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem toch wel feliciteren omdat er een bruiloft in het vooruitzicht is? Open bar en wanhopige bruidsmeisjes. Ik zie alleen maar mogelijkheden hier.
Ja, wanhopige bruidsmeisjes... Precies de vrouwen die je moet hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja? Zo eentje die tegenspartelt en "Nee, nee!" schreeuwt?quote:
Ah, that explains a lotquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon tof voor ze en ik ben een ongelofelijke softie
Wacht, wat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van Samzz d'r lief. Althans, uitproberen of zij de perfecte billen had om een awkward boner in te passen ging ook al niet, dus ik denk niet dat dit wel mag.
Ik geef het beestje alleen maar een naam.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet de helft van gesprekken?
Awkward boners bestaan niet weet je nog.
de verkeerdequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef het beestje alleen maar een naam.
Dat tweede deel heb ik gemist geloof ik bij de bruiloften waar ik bij wasquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was jong en onbevangen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht een nekschot voor jou dan.
Stond dat niet nog ter discussie?quote:
Misschien omdat het waar is? De meeste matches haken al af voordat ze sowieso zouden kunnen vallen over mijn eventuele taalfouten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je gaat wel heel effectief aan mijn punt voorbij nu.
I am not afraid to show my sensitive side.quote:
Denk nu in mogelijkheden joh! Wanhopige bruidsmeisjes EN open bar. 1 + 1 is de volgende dag wakker worden en niet meer weten wie ze zo'n geweldige nacht heeft bezorgd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wanhopige bruidsmeisjes... Precies de vrouwen die je moet hebben. Je snapt dat die zelf ook ooit willen trouwen
?
Nee, 1 die juist heel graag wilquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja? Zo eentje die tegenspartelt en "Nee, nee!" schreeuwt?
In theorie klinkt dat goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk nu in mogelijkheden joh! Wanhopige bruidsmeisjes EN open bar. 1 + 1 is de volgende dag wakker worden en niet meer weten wie ze zo'n geweldige nacht heeft bezorgd.
Het leven is de som der delen zeggen ze toch? Never leave anything out of the equation
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu alleen onbevlekt ontvangen.
Misschien komt het door m'n mood, maar meaningless sex is meaninglessquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk nu in mogelijkheden joh! Wanhopige bruidsmeisjes EN open bar. 1 + 1 is de volgende dag wakker worden en niet meer weten wie ze zo'n geweldige nacht heeft bezorgd.
Het leven is de som der delen zeggen ze toch? Never leave anything out of the equation
*proest*quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu alleen onbevlekt ontvangen.
Oh, ik nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat tweede deel heb ik gemist geloof ik bij de bruiloften waar ik bij was
Heeft ie daar beneden ook een feyenoord logo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, 1 die juist heel graag wil![]()
En al baalde dat het niet al is gebeurd
Wb Sinji. En bedankt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef Sinji het volgende:
Na bijna 2 jaar weer kijken hoe het hier gaat. Ik zie sommige van de oude garde nog. Tijnbrein! Hoe is het ouwe? Al iemand aan de haak geslagen?
En Straw, dat was een toffe outfit. Je ziet er goed uit
Ja ik ben sinds kort bezetquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:43 schreef Sinji het volgende:
Na bijna 2 jaar weer kijken hoe het hier gaat. Ik zie sommige van de oude garde nog. Tijnbrein! Hoe is het ouwe? Al iemand aan de haak geslagen?
En Straw, dat was een toffe outfit. Je ziet er goed uit
Geen ideequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ie daar beneden ook een feyenoord logo?
ook?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ie daar beneden ook een feyenoord logo?
De kans dat dat gebeurt is vrij klein, maar ik ga er wel mijn ogen de kost gevenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alcohol heeft dat effect somsquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt het door m'n mood, maar meaningless sex is meaningless. En zonde van m'n tijd
.
Ok, dat klinkt nog beterquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, 1 die juist heel graag wil
En al baalde dat het niet al is gebeurd
En daar ga jij mee batsen? How desperate are you, womanquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee
Zn armen staan wel vol met feyenooit
Ik moet zeggen, mijn vrienden zijn nu ook pas net in de levensfase waarin ze gaan samenwonen/trouwen, dus wellicht heb ik dat nog tegoed?quote:
Denk aan je principes!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee
Zn armen staan wel vol met feyenooit
Hmm..quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik impliceer niet dat ik dat ook heb hoor.
Misschien wel. Of je hebt niet de juiste vriendenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, mijn vrienden zijn nu ook pas net in de levensfase waarin ze gaan samenwonen/trouwen, dus wellicht heb ik dat nog tegoed?
Volgens mij heeft Thijs momenteel niet zo'n mood. En misschien grof gezegd, maar ik denk dat een aantal mensen erg veel baat zouden hebben bij een geode doorsmeerbeurt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt het door m'n mood, maar meaningless sex is meaningless. En zonde van m'n tijd
.
Dat weet ik nog niet zeker!!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daar ga jij mee batsen? How desperate are you, woman?
Nee joh, was supersubtielquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Thijs momenteel niet zo'n mood. En misschien grof gezegd, maar ik denk dat een aantal mensen erg veel baat zouden hebben bij een geode doorsmeerbeurt.
Oh, zeker. Maar dat geldt voor iedereen, alleen de één wat meer dan de anderquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Thijs momenteel niet zo'n mood. En misschien grof gezegd, maar ik denk dat een aantal mensen erg veel baat zouden hebben bij een geode doorsmeerbeurt.
Ik zal altijd Ajacied blijvenquote:
Laten daar vrouwen ook spontaan hun baby's achter?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zeker!!!
Verder is het wel een aardige leuke gozer enz.
Beetje jammer dat ie in zuid woont en dat zn huis voller staat dan de fey fanshop
Maar zelfs zn buurman denkt dat ik hem kan bekeren
Aint gonna happen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie in zuid woont en dat zn huis voller staat dan de fey fanshop![]()
Gast, je zou soms zo mijn geweten kunnen zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ga je dit aanpakken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ken jouw natuurlijke habitat niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, mijn vrienden zijn nu ook pas net in de levensfase waarin ze gaan samenwonen/trouwen, dus wellicht heb ik dat nog tegoed?
Seks is een machtig wapenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie in zuid woont en dat zn huis voller staat dan de fey fanshop
Dat deed je de laatste meet ook Roy.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende meet mijn broek wel laten zakken.
Vastgebonden op het bed, jij zit hem te teasen dat ie elk moment kan knappen, en dan:quote:
Ja dat kan best wezen, maar daar ging ons gesprek helemaal niet over.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien omdat het waar is? De meeste matches haken al af voordat ze sowieso zouden kunnen vallen over mijn eventuele taalfouten.
Ja ik heb moeite met taal. Dus ik heb inderdaad te lui om er voor een forum/chat/whatsapp daar op te gaan letten. Kost al moeite genoeg om een gesprek te voeren. Om dan ook nog op taalfoutjes te gaan letten.
Dat het door alcohol betekenis krijgt?quote:
De schoenen waren wel een beetje minder dan de rest. Nee! Grapje, niet slaan. Maar even serieus, de schoenen kunnen beter.quote:
Whuuuuuuuuttt..quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben sinds kort bezetdus het gaat wel goed met mij.
Hoe is het met jou?
Sounds good!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vastgebonden op het bed, jij zit hem te teasen dat ie elk moment kan knappen, en dan:
"Je gaat Ajax wel opgeven toch?"
Beetje de mannelijke variant van een huis vol actiongefreubel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..], jakkes. Sowieso zou ik nooit een man willen die z'n hele huis inricht met voetbaldingen
.
Dat is geheime informatie.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij weet of het wel/niet zo is?
Misschien wel, misschien niet.quote:
Zo kan je het ook overal toepassen ja.quote:
IK begin gewoon met afspreken op de dagen dat 010 thuis speelt en hij dus niet naar het stadion kanquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vastgebonden op het bed, jij zit hem te teasen dat ie elk moment kan knappen, en dan:
"Je gaat Feyenoord wel opgeven toch?"
Ik voorspel afwijzingenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK begin gewoon met afspreken op de dagen dat 010 thuis speelt en hij dus niet naar het stadion kan
Actiongefröbelquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje de mannelijke variant van een huis vol actiongefreubel.
Je weet waarom je feyenoord met een d schrijft?quote:
Subtiel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK begin gewoon met afspreken op de dagen dat 010 thuis speelt en hij dus niet naar het stadion kan
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
Heb je mijn account nu al gebanned Barb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |