Tssk tssk, das niet kort, dat is mental breakdown kaal. Dit is kort:quote:
kom je hier vaker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Luilak.quote:
Ik heb het een tijdje een stuk korter (lees: niet kort) gehad en ja, vond ik wel.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kom je hier vaker?Oh, je opent normaal ook met schattepetat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want in het geval van hosselen weet ik nou niet of dat de beste opening is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verre van...quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je opent normaal ook met schattepetat?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef artelligence het volgende:
Kale poesIs ze net tegen haar zin geschoren? Ze kijkt wat boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kale poesKale cavia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Kale poesBoos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grumpy cat naked edition.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Kale cavia.Ik vind een kale poes toch interessanterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oh nee dat was gewoon algemeenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, je opent normaal ook met schattepetat?
Ja ziet er cool uitquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boos.Grumpy cat naked edition.
Heb ik je ergens gezegd dat jij je mening niet mag geven?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar gelukkig vind jij wel dat jouw mening zo belangrijk is dat je hem elke keer moet verkondigen.
Maar o wee als iemand anders dit doet.
Maar je voelt je dus wel weer okay?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee dat was gewoon algemeen
Heb ik dat ergens gezegd? Maar blijkbaar is iemand anders zijn mening totaal ondergeschikt aan die van jou.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik je ergens gezegd dat jij je mening niet mag geven?
Geen idee of ik daar niet allergisch voor zou zijn, had begrepen dat het om de huidschilfers van de kat gaat waar je allergisch voor kan zijn, niet zo zeer de haren (om er maar even heel serieus op in te gaan).quote:
Nooit getest?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar niet allergisch voor zou zijn, had begrepen dat het om de huidschilfers van de kat gaat waar je allergisch voor kan zijn, niet zo zeer de haren (om er maar even heel serieus op in te gaan).
Stabiel en daar heb je het mee gehad, maar jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je voelt je dus wel weer okay?
Stabiel = goed. Best snel ook eigenlijk al wel!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stabiel en daar heb je het mee gehad, maar ja
Ik heb mijn momentjes nog wel hoor, denk nog superveel aan haar en wil haar nog echt terug. MAar ergens is er wel acceptatiequote:Op zondag 12 oktober 2014 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stabiel = goed. Best snel ook eigenlijk al wel!
Hoe ben je eigenlijk achter die allergie gekomen?quote:
Nou ik vind katten en honden leuk, dus dan ga je knuffelen en vervolgens huilen,quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:52 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk achter die allergie gekomen?
Nee, hoor. Niet ondergeschikt, echter doet de mening in kwestie me niksquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd? Maar blijkbaar is iemand anders zijn mening totaal ondergeschikt aan die van jou.
Zo kwam ik erachter dat ik allergisch ben voor knijntjesquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik vind katten en honden leuk, dus dan ga je knuffelen en vervolgens huilen,
en dan wordt 1+1 helaas snel 2.
Ah vandaar. Lijkt me een vervelende allergie, zeker als je van dieren houd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik vind katten en honden leuk, dus dan ga je knuffelen en vervolgens huilen,
en dan wordt 1+1 helaas snel 2.
Komt goed kerel *brofistquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn momentjes nog wel hoor, denk nog superveel aan haar en wil haar nog echt terug. MAar ergens is er wel acceptatie
Sphynxen zijn niet hypoallergeen, dus waarschijnlijk ben je gewoon allergisch voor naaktkatten. Mocht je echt desperate een kat willen, overweeg dan een Syberische boskat, die zijn als ik het goed heb wel hypoallergeen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar niet allergisch voor zou zijn, had begrepen dat het om de huidschilfers van de kat gaat waar je allergisch voor kan zijn, niet zo zeer de haren (om er maar even heel serieus op in te gaan).
Dat ben ik waarschijnlijk ook (ook gehad, maar gelukkig zat die buiten dus was het te overzien).quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo kwam ik eracht dat ik allergisch ben voor knijntjes
Hoeft ook niet, maar dan moet je er niet over piepen als iemand anders zijn mening ook verkondigd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Niet ondergeschikt, echter doet de mening in kwestie me niks.
Gelukkig helpt het dat ik topvrienden heb waardoor ik elke seconde afgeleid kan zijnquote:
Oh ja, zeggen dat de mening mij niet boeit is piepenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar dan moet je er niet over piepen als iemand anders zijn mening ook verkondigd.
Goede vrienden zijn belangrijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig helpt het dat ik topvrienden heb waardoor ik elke seconde afgeleid kan zijn
Das altijd top natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig helpt het dat ik topvrienden heb waardoor ik elke seconde afgeleid kan zijn
Zeggen dat iemand anders mening jouw niet boeit vind ik nogal piepen ja. Je had ook natuurlijk gewoon niks kunnen zeggen erop. O nee wacht, wat een rare gedachte. Samzz is natuurlijk de koningin hier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, zeggen dat de mening mij niet boeit is piepen. Ok ok gr gr.
Ik regeer, jullie volgen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand anders mening jouw niet boeit vind ik nogal piepen ja. Je had ook natuurlijk gewoon niks kunnen zeggen erop. O nee wacht, wat een rare gedachte. Samzz is natuurlijk de koningin hier.
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een plafond en vloer die nog niet helemaal af zijn hoor
Nee dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |