Ze mogen alle drie er een uitkiezen van kamaraad poetinquote:
Als je Putin hier geen hand zou geven vinden ze je de week erna terug in een blok ijs in Siberiëquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Als fin zou ik putin ook geen hand geven
Die bokaal is duurder hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:43 schreef Nober het volgende:
Hamilton neemt die chicks straks mee, bokaal mag Putin houden.
waren er maar 56quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vettel reed er enkele jaren geleden nog meer ronden. Uit mijn hoofd 67 ofzo
Maar die lijkt me sympathieker dan Pootinquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Googolplexian het volgende:
Kut prins van Monaco moet er ook altijd bij zijn.
Die heeft een zwangere vrouw thuis, jij zou ook vluchten....quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Googolplexian het volgende:
Kut prins van Monaco moet er ook altijd bij zijn.
vreemde standaard heb je danquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vond 't wel een leuke race eigenlijk.
Je hebt 'm achterste voren gekeken en bent ge-eindigt met de witte rook?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
Vind je Hammie's haar ook leuk?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
Was je stoned of dronken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
Alleen als er geen spandoeken zijn en Putin niet uitgefloten wordtquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:46 schreef Karstman het volgende:
Hé een track invasion, mag dat in Rusland?
In Soviet Russia, we invade everythingquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:46 schreef Karstman het volgende:
Hé een track invasion, mag dat in Rusland?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Deutschland ubet alles , eindelijk na 70 jaar weer in Rusland.
't schijnt dat Hamilton straks uit de kast komt. Hebben ze geklapt voor een homoseksuele neger in Duitse dienst.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
't schijnt dat Hamilton straks uit de kast komt. Hebben ze geklapt voor een homoseksuele neger in Duitse dienst.
wat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... minder racistisch dan jij, dus.
Durven ze hier natuurlijk niet, voor 't geval dat Putin denk dat het tegen hem isquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:51 schreef Karstman het volgende:
Toch weer wat geboeroep, niet heel veel maar toch
belachelijk. Het moet een keer afgelopen zijn. Rosberg heeft zijn portie al gehadquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:51 schreef Karstman het volgende:
Toch weer wat geboeroep, niet heel veel maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |