Dat had ik laatst bij de film chef.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben Julie & Julia aan het kijken op netflix.Nu heb ik ook zin om te bakken. En te eten, vooral te eten.
Stay strongquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben Julie & Julia aan het kijken op netflix.Nu heb ik ook zin om te bakken. En te eten, vooral te eten.
Zijn jij en twi trouwens nog aan het diëten? Ik lijk geen grammetje meer kwijt te raken, ook al eet ik supergezond.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij de film chef.Die maakte een tosti waarvan ik ging kwijlen. Nog nooit zo hongerig een film gekeken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij de film chef.Die maakte een tosti waarvan ik ging kwijlen. Nog nooit zo hongerig een film gekeken.
Dan raad ik je aan om niet op een lege maag Big Night te gaan kijken, want die is nog ergerquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Chef ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Big Night? Waar gaat die over?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet op een lege maag Big Night te gaan kijken, want die is nog erger
De dag dat ik die film zag kwam ik een leuke meid tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, wie zou dat toch zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
De dag dat ik die film zag kwam ik een leuke meid tegen.
En die broodjes zagen er vies lekker uit. Pulled pork, kaas, gegrilled. Pffff lekker!
Had je een leuke meid gespot ja?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
De dag dat ik die film zag kwam ik een leuke meid tegen.
En die broodjes zagen er vies lekker uit. Pulled pork, kaas, gegrilled. Pffff lekker!
Ja, alleen was ze dronken. Beetje een vaag vermoeden dat ze een drankprobleem heeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je een leuke meid gespot ja?
Niet alleen gespot geloof ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je een leuke meid gespot ja?
Heerlijke film is datquote:
quote:Primo and Secondo are two brothers who have emigrated from Italy to open an Italian restaurant in America. Primo is the irascible and gifted chef, brilliant in his culinary genius, but determined not to squander his talent on making the routine dishes that customers expect. Secondo is the smooth front-man, trying to keep the restaurant financially afloat, despite few patrons other than a poor artist who pays with his paintings. The owner of the nearby Pascal's restaurant, enormously successful (despite its mediocre fare), offers a solution - he will call his friend, a big-time jazz musician, to play a special benefit at their restaurant. Primo begins to prepare his masterpiece, a feast of a lifetime, for the brothers' big night...
Leuke meiden worden continu dronken gevoerdquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, alleen was ze dronken. Beetje een vaag vermoeden dat ze een drankprobleem heeft
Dit. Doe ik ook. Dat is mijn tactiek.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuke meiden worden continu dronken gevoerd
Grappenmaker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, alleen was ze dronken. Beetje een vaag vermoeden dat ze een drankprobleem heeft
En vanaf toen was ze verkocht. Logisch ookquote:
Ja. Ik haalde een lijst tevoorschijn en zei: "Je bent om in te lijsten zo mooi."quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met goede zin in haar opening? Pardon, openingszin?
En, werkt het?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Doe ik ook. Dat is mijn tactiek.
Ja, duh.quote:
Tot nu toe wel. Maar stiekem hoop ik dat het niet alleen door de drank komt maar ook door mijn overweldigende fysiek en knappe kop.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn jij en twi trouwens nog aan het diëten? Ik lijk geen grammetje meer kwijt te raken, ook al eet ik supergezond.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet op een lege maag Big Night te gaan kijken, want die is nog erger
Ok, die moet ik beide ook gaan kijken dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chef ja.Mondwateren. Een andere goede nieuwe foodie film is The Hundred-Foot Journey. Kan ik je ook aanraden.
Thanks, zal eens loerenquote:
Motorrijdenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:52 schreef yats het volgende:
Goed, iemand nog leuke ideeën voor een saaie zondag?
(nog) geen motorrijbewijsquote:
quote:
Geleidelijk is ook prima. Is ook gezonder geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Minder streng dan het begin, maar zolang het geleidelijk naar beneden gaat zijn we tevreden.
Drink je ook wel voldoende?
Komt ooit (hopelijk) nog.quote:
Ook een filmpje kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:52 schreef yats het volgende:
Goed, iemand nog leuke ideeën voor een saaie zondag?
Daar is geen vrouw tegen bestand.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Maar stiekem hoop ik dat het niet alleen door de drank komt maar ook door mijn overweldigende fysiek en knappe kop.
Ik ben door mijn films heen sinds gisteravond.quote:
Sportenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben door mijn films heen sinds gisteravond.
Ik verzin wel ietsquote:
Gewoon vol blijven houden dan, komt wel weer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geleidelijk is ook prima. Is ook gezonder geloof ik.
Ja, ik drink zat. Water en thee.
6 geprobeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef -Engel- het volgende:
Zo... filmbockbiermeet is geslaagd.... mooi glas, 5 geprobeerd en 2 films gezien![]()
Hij kan gaan dansen?quote:
oja... dat inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef aeque het volgende:
Goeiesmiddags
Thijs de meet kan wel uit de OP.
Je vergeet dat Roy weer eens bewezen heeft dat hij een held is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef -Engel- het volgende:
Zo... filmbockbiermeet is geslaagd.... mooi glas, 5 geprobeerd en 2 films gezien![]()
Kudo's voor Royco1quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet dat Roy weer eens bewezen heeft dat hij een held is.
Ok, wie kan er aan Boebidoe's neuklijst worden toegevoegd?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef -Engel- het volgende:
Oh dearquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, wie kan er aan Boebidoe's neuklijst worden toegevoegd?
bohquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:54 schreef Myraela het volgende:
Lekkerste tosti ooit op.![]()
Wit brood, oude kaas en bolognesesaus.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, wie kan er aan Boebidoe's neuklijst worden toegevoegd?
Donequote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef aeque het volgende:
Goeiesmiddags
Thijs de meet kan wel uit de OP.
Klinkt goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wit bolletje met runderburger, augurk en ketchup op.
Hoi Engelquote:
Hier natuurlijk.quote:
Hoeist met u?quote:
God keek naar de Aarde.quote:
God is het onzichtbare vriendje van een verwarde man uit de woestijn. Die verwarde man heeft dat in een boek opgeschreven dat we nu kennen als de bijbel/thora/koran en wellicht nog een paar andere boeken.quote:
Deze man?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
God is het onzichtbare vriendje van een verwarde man uit de woestijn. Die verwarde man heeft dat in een boek opgeschreven dat we nu kennen als de bijbel/thora/koran en wellicht nog een paar andere boeken.
Zoiets maar dan zonder koptelefoonquote:
net als LSDquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zonder koptelefoondie hadden ze circa 2000 jaar geleden nog niet
Ik vermoed weet zeker dat ze dat toen ook nog niet hadden. LSD daar in de grote zandbakquote:
Behoorlijk. Al vind ik die van Theo Maassen ook wel gepast:quote:
Behalve dat het pas in de jaren 60 voor het eerst gemaakt isquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vermoed weet zeker dat ze dat toen ook nog niet hadden. LSD daar in de grote zandbak
Door een van de diensten die nu zo graag meeleest op dit soort sitesquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dat het pas in de jaren 60 voor het eerst gemaakt is
Moeten ze doen hoorquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door een van de diensten die nu zo graag meeleest op dit soort sites
Van wie dan? En waarvoor dan? Omdat de wereld dan veiliger zal worden?quote:
Ik bedoel meer dat het me geen reet uit maakt of ze het doen of nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van wie dan? En waarvoor dan? Omdat de wereld dan veiliger zal worden?
Dan heb ik liever dat ze het gewoon helemaal niet doen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het me geen reet uit maakt of ze het doen of niet
Wel jammer dat Roy zijn telefoon niet opnamquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef -Engel- het volgende:
Ik zag pas dat ik oproepen gemist had toen we uit de bios kwamenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wel jammer dat Roy zijn telefoon niet opnam
Zonde...Toen was het te laat om nog die kant op te komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag pas dat ik oproepen gemist had toen we uit de bios kwamen
opnam? uh c what?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wel jammer dat Roy zijn telefoon niet opnam
Next time... gelijk mee gaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde...Toen was het te laat om nog die kant op te komen.
Maar natuurlijk, sinds ik er weg ben schijnt daar de zon.quote:
o.. naja dat kan.... nxet time next timequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag toen we uit de bios kwamen dat ik oproep gemist had. Maar toen was het al 1 uur.
Ja lekker weer hier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, sinds ik er weg ben schijnt daar de zon.
Wat Roy zei. Ik had gebeld om te kijken of ik nog die kant op kon komen, maar dat zat er dus niet in.quote:
nee we hadden besloten nog een filmpje te pakkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Wat Roy zei. Ik had gebeld om te kijken of ik nog die kant op kon komen, maar dat zat er dus niet in.
Moet je ook niet zo laat bellen yatsiequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Wat Roy zei. Ik had gebeld om te kijken of ik nog die kant op kon komen, maar dat zat er dus niet in.
Doe je goed!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lekker weer hier.
Heb er al een laminaatvloer inliggen. Nu ff een plafond.
En dat in mijn zondagse outfit.
I know...Schandalig...Maar het schilderen liep wat uit. Ik was pas rond 8 uur thuis.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo laat bellen yatsie
[..]
Doe je goed!
Faxie, wat zou jij likken?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:28 schreef Samzz het volgende:
De hond likt m'n elleboog als ze aandacht wil
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:28 schreef Samzz het volgende:
Wide open target.quote:
De hond van Fera heeft daar ook een handje van. Het liefst om de minuut.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:28 schreef Samzz het volgende:
Dankzij Art, ja. Alleen, de hond mag het. Faxie niet.quote:
Jij zou Fax ook niet aaien denk ik?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankzij Art, ja. Alleen, de hond mag het. Faxie niet.
Dat was me vrijdag opgevallen inderdaad. Maar het is wel een hele lieve hondquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hond van Fera heeft daar ook een handje van. Het liefst om de minuut.
Aan je handen of aan je broek?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hond van Fera heeft daar ook een handje van. Het liefst om de minuut.
Nee, kloptquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zou Fax ook niet aaien denk ik?
Arme faxiequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankzij Art, ja. Alleen, de hond mag het. Faxie niet.
Mijn elleboog. Ik zat te schrijven en de hond kwam constant aandacht vragen door zijn natte neus tegen mijn elleboog te drukken.quote:
Ik ben schattig, iedereen wil mij aaien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er zijn maar weinig mensen die ik zou aaien
.
Goed te wetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er zijn maar weinig mensen die ik zou aaien
.
Ga je dan ook spinnen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben schattig, iedereen wil mij aaien.
Ik niet, denk ik. Ik ben niet zo'n aaier.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Kusjekroel dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, denk ik. Ik ben niet zo'n aaier.
Nee meestal heel awkward kijken.quote:
Tegenvaller dit weer...quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, denk ik. Ik ben niet zo'n aaier.
Ben je zo'n verloren puppy?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig zo erg met mij gesteld dat ik ook al als 'verloren' beschouwd wordt?quote:
Not gonna argue thatquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Zondag is dan ook een rustdag, dus je vraagt er gewoon omquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
En dat ik dan nagellak drup op mijn bed. Ik ben echt niet helemaal helder vandaag.
Nou, rusten doe ik wel ja, ben moeoeoe.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zondag is dan ook een rustdag, dus je vraagt er gewoon om
omdat we het moeilijker kunnen maken en niet leukerquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:16 schreef yats het volgende:
Waarom maken ze die aangifte van de omzetbelasting zo ingewikkeld?
Eh ok...quote:
quote:
Was de date zo vermoeiend?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, rusten doe ik wel ja, ben moeoeoe.
Ik een knuffelleeuw.quote:
Welcome home my friend.quote:
Link?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de 'how many of these animals are gone for good' test doen. Ik denk dat ik er erg depri van ga worden, maar ach.
Doe het niet!quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de 'how many of these animals are gone for good' test doen. Ik denk dat ik er erg depri van ga worden, maar ach.
Jawel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was de date zo vermoeiend?
Of had je niet gedate
Hoe ging het?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel.Mja, beetje slecht geslapen vannacht, dus vandaar.
quote:
quote:
uh-huh. Jaja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jawel.Mja, beetje slecht geslapen vannacht, dus vandaar.
Hebben we niet specifiek uitgesproken, maar ik denk op zich van wel.quote:
quote:
Jajaquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hebben we niet specifiek uitgesproken, maar ik denk op zich van wel.
[..]Hij is wel blijven slapen omdat hij de laatste trein terug gemist had. Maar we hebben ons heel netjes gedragen!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Hij is wel blijven slapen omdat hij de laatste trein terug gemist had. Maar we hebben ons heel netjes gedragen!
Na de eerste was de rest wel erg gemakkelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://www.thedodo.com/q(...)imals-734964127.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Let it go.quote:
Ja heus! Ik had best seks kunnen hebben, maar heb netjes aangegeven dat ik daar niet aan doe op eerste dates. En al had ik dat wel gedaan, dan had het er nog niet ingezeten want we waren allebei koos condoomloos.quote:
Ja zo cliché he, maar gewoon nog echt waar ook.quote:
Ik lees dit als "We hebben niet geneukt, we hebben de liefde bedreven, daar zit een groot verschil tussen! *stampvoet"quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
Stelletje ongelovige Moestafa's. Bambi heeft zich keurig gedragen, als zij zegt dat dat zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt alleen gezoend en geknuffeld gewoon. Ik was er zelf ook wel een beetje verbaasd over, haha.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
Stelletje ongelovige Moestafa's. Bambi heeft zich keurig gedragen, als zij zegt dat dat zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees dit als "We hebben niet geneukt, we hebben de liefde bedreven, daar zit een groot verschil tussen! *stampvoet"
En is het een keurige gelovige jongen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja heus! Ik had best seks kunnen hebben, maar heb netjes aangegeven dat ik daar niet aan doe op eerste dates. En al had ik dat wel gedaan, dan had het er nog niet ingezeten want we waren allebei koos condoomloos.
Is moeilijk. Zelfs als ik iets zeg wat helemaal niet met die shit te maken heeft... Ik word er moe van.quote:
Ik zat bij de eerste al van... Oh, beide. En toen, oh, beide. En toen. Oh beide enz. enz.. Maar inderdaad, erg zonde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de eerste was de rest wel erg gemakkelijk.
Maar wel deprimerend natuurlijk.
Daar hoor je nooit meer wat van.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja heus! Ik had best seks kunnen hebben, maar heb netjes aangegeven dat ik daar niet aan doe op eerste dates. En al had ik dat wel gedaan, dan had het er nog niet ingezeten want we waren allebei koos condoomloos.
De liefde bedrijvenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees dit als "We hebben niet geneukt, we hebben de liefde bedreven, daar zit een groot verschil tussen! *stampvoet"
Altijd een goed excuus, al werkt het niet altijdquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja zo cliché he, maar gewoon nog echt waar ook.
Misschien gokt hij nog op de 2de date. Mocht het dan niet gebeuren blijft het stil waarschijnlijk...quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hoor je nooit meer wat van.
Ik geloof je wel, serieusquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Echt alleen gezoend en geknuffeld gewoon. Ik was er zelf ook wel een beetje verbaasd over, haha.
Ik dacht dat er nog een paar zwarte neushoorns waren, maar het ging om een subsoort dus ik zat er daar naast. Maar daardoor wist ik de rest van de antwoorden wel. Ik dacht ook dat er nog een paar van die kikkers waren gevonden, maar kennelijk ging dat over een andere soort.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat bij de eerste al van... Oh, beide. En toen, oh, beide. En toen. Oh beide enz. enz.. Maar inderdaad, erg zonde.
Jij niet alleen. Geen onlogische gevoelens, maar het word zo op 't forum wel triest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is moeilijk. Zelfs als ik iets zeg wat helemaal niet met die shit te maken heeft... Ik word er moe van.
Dit had daar dus niks mee te maken. Maar laat maar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is moeilijk. Zelfs als ik iets zeg wat helemaal niet met die shit te maken heeft... Ik word er moe van.
Wel keurig gelovig opgevoed. Maar nu niet meer keurig gelovig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is het een keurige gelovige jongen?
Er is al weer app contact geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar hoor je nooit meer wat van.
Ik zeg toch net juist dat je niet geneukt had? Tssk tssk....quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat kan je wel zo lezen, maar als ik geneukt had had ik dat ook wel gewoon gezegd hoor.
Ik moest over de zwarte neushoorn ook wel heel goed nadenken... Het is dat ik vrij recent in de Zoo van Antwerpen wat over neushoorn gelezen heb waardoor ik dacht, extinct!quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een paar zwarte neushoorns waren, maar het ging om een subsoort dus ik zat er daar naast. Maar daardoor wist ik de rest van de antwoorden wel. Ik dacht ook dat er nog een paar van die kikkers waren gevonden, maar kennelijk ging dat over een andere soort.
Jeetje, van je geloof gevallen? Woordgrap was per ongeluk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel keurig gelovig opgevoed. Maar nu niet meer keurig gelovig.
[..]
Dus elkaar niet uit elkaar getrokken maar netjes de liefde bedreven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat hebben jullie weer een heerlijk hoge pet op van het manvolk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien gokt hij nog op de 2de date. Mocht het dan niet gebeuren blijft het stil waarschijnlijk...
Goede instellingquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel keurig gelovig opgevoed. Maar nu niet meer keurig gelovig.
[..]
Er is al weer app contact geweest.Maar als het hierbij blijft is dat ook ok, dan kom ik vanzelf wel weer een keer iemand anders tegen. Ik heb iig een leuke avond gehad, and we'll see!
Zoals ik al zei, dit had daar niets mee te maken. Maar laat maar, blijkbaar worden al mijn posts zo geinterpreteerdquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Geen onlogische gevoelens, maar het word zo op 't forum wel triest.
Dat is inderdaad netjesquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
He wat? Nu volg ik je niet meer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, van je geloof gevallen? Woordgrap was per ongeluk.
Nou, als er chemie is al op de eerste date en er komt een tweede date...quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat hebben jullie weer een heerlijk hoge pet op van het manvolk.
Nou ja, zo heel gek is dat niet hé.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit had daar niets mee te maken. Maar laat maar, blijkbaar worden al mijn posts zo geinterpreteerd
Je zei toch eerst dat je alleen maar christelijke jongens wilden daten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
He wat? Nu volg ik je niet meer.
Dan moet daar ook maar meteen gesekst worden? Ben toch blij dat ik tot nu toe wat geduldigere mannen tegen ben gekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, als er chemie is al op de eerste date en er komt een tweede date...
Wat is daarquote:
Ondanks dat ik niet serieus ben, weet ik dat er genoeg mannen zijn die toch echt zo denken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eens. 3-5 datesquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet daar ook maar meteen gesekst worden? Ben toch blij dat ik tot nu toe wat geduldigere mannen tegen ben gekomen.
Nee, ik bedoel dat als de chemie en klik er is dat het heel goed kan voorkomen. Ik heb ook dates gehad waarbij we de slaapkamer niet uitkwamen op date 1, en waar na 4-5 dates nog niet gesekst was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet daar ook maar meteen gesekst worden? Ben toch blij dat ik tot nu toe wat geduldigere mannen tegen ben gekomen.
Ja, gvd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.quote:
Goede vraag, niets mis mee. Maar wij zijn waarschijnlijk te romantischquote:
Dat hoeft niet. Ach, als het maar gewoon leuk/gezellig is toch? Als het er van komt is dat leuk, en zo niet, dan niet toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, als er chemie is al op de eerste date en er komt een tweede date...
Oh ja, dat klopt. Maar ik wil het eigenlijk nog wel een keer uitgebreider erover hebben hoe hij er dan verder tegenover staat, want de rest van het gezin gaat ook nog allemaal wel naar de kerk. Ik weet nu alleen nog maar dat hij er nu niet zoveel meer mee heeft, maar ben nog wel benieuwd hoe dat dan gelopen is enzo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zei toch eerst dat je alleen maar christelijke jongens wilden daten?
Maar kennelijk is dat geen breekpunt meer.
Same.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat als de chemie en klik er is dat het heel goed kan voorkomen. Ik heb ook dates gehad waarbij we de slaapkamer niet uitkwamen op date 1, en waar na 4-5 dates nog niet gesekst was.
Hij is verstandig geworden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt. Maar ik wil het eigenlijk nog wel een keer uitgebreider erover hebben hoe hij er dan verder tegenover staat, want de rest van het gezin gaat ook nog allemaal wel naar de kerk. Ik weet nu alleen nog maar dat hij er nu niet zoveel meer mee heeft, maar ben nog wel benieuwd hoe dat dan gelopen is enzo.
Valt wel op he? Stelletje zure pruimenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je het noemen wat je wil: het komt allemaal in hetzelfde neer.quote:
Precies, goede instelling ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat als de chemie en klik er is dat het heel goed kan voorkomen. Ik heb ook dates gehad waarbij we de slaapkamer niet uitkwamen op date 1, en waar na 4-5 dates nog niet gesekst was.
Ja maar in die mannen ben ik dan ook weer niet geinteresseerd, dus dat is dan good riddance.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet serieus ben, weet ik dat er genoeg mannen zijn die toch echt zo denken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel op he? Stelletje zure pruimen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet helemaal wat je nu bedoelt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, in de 2 maanden dat ze dit zei en gisteravond zullen er niet heel erg veel jonge christelijke mannen zijn verdwenen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
Je moet wat als je doelgroep krimpende is, Kaneel.
Hmm. Nouja, hopelijk slaagt de 2de date evenzeer als de eerste.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt. Maar ik wil het eigenlijk nog wel een keer uitgebreider erover hebben hoe hij er dan verder tegenover staat, want de rest van het gezin gaat ook nog allemaal wel naar de kerk. Ik weet nu alleen nog maar dat hij er nu niet zoveel meer mee heeft, maar ben nog wel benieuwd hoe dat dan gelopen is enzo.
Ik wilde het niet zeggenquote:
Ligt aan de omstandighedenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet helemaal wat je nu bedoelt.![]()
Niks mis met romantiekquote:
You never know!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, in de 2 maanden dat ze dit zei en gisteravond zullen er niet heel erg veel jonge christelijke mannen zijn verdwenen.
[..]
Hmm. Nouja, hopelijk slaagt de 2de date evenzeer als de eerste.
Wijze woorden!quote:
Goh.quote:
Ik bedoelde er niet mee dat ze daarna niet serieus iets willen. Maar er zijn er genoeg die het graag al snel verder zien gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar in die mannen ben ik dan ook weer niet geinteresseerd, dus dat is dan good riddance.
[..]![]()
Het klonk ook gemener dan ik bedoelde.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.
Nee, da's niet echt aardig. Niks mis met geloven, mits je zelf maar bepaalt hoe je dat doet en je niet door een ander laat zeggen hoe of wat.
Dat zeg ik niet, maar ben liever iets minder vanilla dan romantisch vrijen. Kan ook wel lekker zijn hoor, daar niet van.quote:
Op, OP hetzelfde neer!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je het noemen wat je wil: het komt allemaal in hetzelfde neer.
Serieus he, 3 verlovingen per maand ofzo, gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, in de 2 maanden dat ze dit zei en gisteravond zullen er niet heel erg veel jonge christelijke mannen zijn verdwenen.
Ach ja, zo kan je het zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.
Nee, da's niet echt aardig. Niks mis met geloven, mits je zelf maar bepaalt hoe je dat doet en je niet door een ander laat zeggen hoe of wat.
Nou ja, dat ook wel.quote:
Ik ben gewoon van alle markten thuis.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ben liever iets minder vanilla dan romantisch vrijen. Kan ook wel lekker zijn hoor, daar niet van.
Volgens mij lees je niet helemaal goed wat ik zeg. Of laat jij je door een ander vertellen hoe je moet geloven? Want in dat geval vraag ik me heel hard af waarom.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus he, 3 verlovingen per maand ofzo, gaat helemaal nergens over.Oh en ik weet nog niet of er een 2de date komt, maar ik denk wel dat het een optie is.
[..]
Ach ja, zo kan je het zien.Ik heb er veel aan en zou dat ook wel met iemand willen delen, naast dat ik het graag aan toekomstige kinderen mee wil geven. Maar hij weet er in ieder geval wat meer vanaf, dat praat wel fijn vind ik.
Dat hangt van de situatie af denk ik. Soms is romantische seks heerlijk, en soms is 'gewoon' weer veel beter. Dat verschilt gewoon puur per situatie/persoon.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ben liever iets minder vanilla dan romantisch vrijen. Kan ook wel lekker zijn hoor, daar niet van.
Ik bedoel ook niet dat jij dat zou bedoelen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niet mee dat ze daarna niet serieus iets willen. Maar er zijn er genoeg die het graag al snel verder zien gaan.
Die open deuren van jou altijd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de situatie af denk ik. Soms is romantische seks heerlijk, en soms is 'gewoon' weer veel beter. Dat verschilt gewoon puur per situatie/persoon.
Die 2 gemixt? lolquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
Phineas and Ferb iets met Star Wars. Toch wel tof.
Weet ik niet? Jongens, ik ben niet zo helder momenteel hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet helemaal goed wat ik zeg. Of laat jij je door een ander vertellen hoe je moet geloven? Want in dat geval vraag ik me heel hard af waarom.
Hoezo weet hij dan meer? Ik ben ook gelovig opgevoed maar ik 'geloof' het simpelweg gewoon niet. Dus dat zou dan betekenen dat ik of een soortgelijk iemand, minder weet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ach ja, zo kan je het zien.Ik heb er veel aan en zou dat ook wel met iemand willen delen, naast dat ik het graag aan toekomstige kinderen mee wil geven. Maar hij weet er in ieder geval wat meer vanaf, dat praat wel fijn vind ik.
Ja ok, dan snap ik je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat jij dat zou bedoelen.Maar ik verwacht mannen met iets meer geduld, dus als na 2 dates de focus al zo op seks ligt, is voor mij de lol er snel vanaf.
Wow! Ik wil ook van alle markten thuis zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van alle markten thuis.
Men maakt geen grapjes over onze taal, ons woord!quote:
Ontken het eens dan? Op dit moment ben ik ook niet van de romantische seks (wellicht wel van de romantische date) maar geen idee wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die open deuren van jou altijd.
Jup. Hebben ze ook met Marvel gedaan, Phineas and Ferb: Mission Marvel. Is leukquote:
Nou, dan is het toch prima. Precies wat ik aan geef in m'n eerste post als reactie op Aeque.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik niet? Jongens, ik ben niet zo helder momenteel hoor.
Nee, ik kies ervoor te geloven en ik kies ervoor hoe ik dat vorm geef. Daarbinnen kies ik er ook voor hoe ik dat in de toekomst graag vorm zou willen geven, en daar doelde ik op.
Open deuren ontkennen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ontken het eens dan? Op dit moment ben ik ook niet van de romantische seks (wellicht wel van de romantische date) maar geen idee wat de toekomst brengt.
Nou, meer dan mijn ex bijvoorbeeld, bedoelde ik. Hij kent de verhalen beter dan iemand die er niet of nauwelijks mee in aanraking is gekomen, en ik merk dat ik makkelijker praten vind wanneer het over het onderwerp geloof gaat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoezo weet hij dan meer? Ik ben ook gelovig opgevoed maar ik 'geloof' het simpelweg gewoon niet. Dus dat zou dan betekenen dat ik of een soortgelijk iemand, minder weet?
Ik vind het wel leuk grapje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Men maakt geen grapjes over onze taal, ons woord!
Dat klinkt als een 5-jarenplanquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ontken het eens dan? Op dit moment ben ik ook niet van de romantische seks (wellicht wel van de romantische date) maar geen idee wat de toekomst brengt.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch prima. Precies wat ik aan geef in m'n eerste post als reactie op Aeque.
Ik kan niet tegelijk de belastingdienst verrot schelden en een nuttige discussie voerenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Open deuren ontkennen?
Je mist een beetje het punt.
Ik lees alleen maar wat jij post en trek daar mijn conclusie uit, als je het zo neer had gezet, had ik er niks op gezegd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, meer dan mijn ex bijvoorbeeld, bedoelde ik. Hij kent de verhalen beter dan iemand die er niet of nauwelijks mee in aanraking is gekomen, en ik merk dat ik makkelijker praten vind wanneer het over het onderwerp geloof gaat.
Jij maakt het veel dieper en ingewikkelder dan ik bedoelde joh.
Mensen die geen twee dingen tegelijk kunnenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan niet tegelijk de belastingdienst verrot schelden en een nuttige discussie voeren
Bij mij wisselt dat met de dag. Hell, met het uurquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een 5-jarenplanBij mij kan het sneller omslaan hoor
Nou, vooruit. Omdat jij het bent.quote:
Dat is het niet. Als ik morgen een leuke vrouw tegen kom kan het snel gaan, of niet. Je weet alleen nooit wie je wanneer treft. Dat bedoel ik meer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een 5-jarenplanBij mij kan het sneller omslaan hoor
Dat jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij wisselt dat met de dag. Hell, met het uur.
Ja maar dat bedoel ik, jij leest het heel anders dan dat ik het bedoel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar wat jij post en trek daar mijn conclusie uit, als je het zo neer had gezet, had ik er niks op gezegd.
Ja maar in mijn hoofd is alles ingewikkeld.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik, jij leest het heel anders dan dat ik het bedoel.Ik snap heel goed dat je het zo leest, daar niet van, maar zo ingewikkeld was het heel niet in mijn hoofd.
Arm kind!quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar in mijn hoofd is alles ingewikkeld.
Damn, liefde kan zo mooi zijnquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij wisselt dat met de dag. Hell, met het uur.
Ja precies, jij snapt mijn troubles.quote:
Omdat hij het voor zichzelf graag moeilijker maakt dan nodig is?quote:
Jazekerquote:
quote:
Stiekem wil ik dat soort liefde ook weer meemakenquote:
He, fijn. Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
Ik haat liefde! Doe mij maar haat en nijd, verdriet en pijn!
Nooit gehad, is dat wat?quote:
Now hold your horse, Mr. 4th rider of the Apocalypse.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
Geen idee, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat boosheid omslaat in ruwe passie, of zo.quote:
Ben je er nu alweer klaar mee ja?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
Ik kan me wel inleven in alles veel moeilijker maken dan het eigenlijk is, maar toch niet kunnen stoppen met het zo moeilijk maken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij het voor zichzelf graag moeilijker maakt dan nodig is?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed. Als ik ooit besluit dat ik het een goed idee vind m'n haar te kortwieken, wil iemand mij dan in het gesticht stoppen?
Dat klinkt meer als goedmaakseks of opposites attract seks, geen haat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat boosheid omslaat in ruwe passie, of zo.
Ow, dat heb ik weleens gehad. Maar boosheid en haat verschillen van elkaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dat boosheid omslaat in ruwe passie, of zo.
Ja ok, haat niet te letterlijk nemen dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als goedmaakseks of opposites attract seks, geen haat.
Hoe kort is kort? Boblijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Goed. Als ik ooit besluit dat ik het een goed idee vind m'n haar te kortwieken, wil iemand mij dan in het gesticht stoppen?
En we gooien de sleutel niet zomaar weg, we smelten hem eerst om.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom is dat perse slecht dan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Grapje lieverds! Liefde is mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Now hold your horse, Mr. 4th rider of the Apocalypse.
Ja, dat dacht ik dus ook, vandaarquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ok, haat niet te letterlijk nemen dan.Seks met iemand die je echt haat lijkt mij niet mogelijk.
Niet iedereen staat het, dat is waar. Maar dat is ook gewoon té kort.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nieuwe Big bang theory al gezien?
Boblijn en korter.quote:
Er zijn geen vrouwen die kort haar goed kunnen hebben, vind ik. Waarom zou ik de uitzondering zijn.quote:
Gaat toch niet gebeuren, jij wordt immers geen moeke.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er anders genoeg gezien in mijn leven om het daar niet mee eens te zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boblijn en korter.
[..]
Er zijn geen vrouwen die kort haar goed kunnen hebben, vind ik. Waarom zou ik de uitzondering zijn.
Dat is zoquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, jij wordt immers geen moeke.Je bent veilig voor het post-zwangerschap-uitdijen-en-kort-kapsel-in-kek-kleurtje-syndroom.
Joh, die vind ik zet ik er maar voor de grap neer en zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb er anders genoeg gezien in mijn leven om het daar niet mee eens te zijn.
Dus omdat jij er een 'ik vind' neerzet, mag ik het daar niet mee eens zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, die vind ik zet ik er maar voor de grap neer en zo.
Pics.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef artelligence het volgende:
Sommige vrouwen staat het echt goedniet de mannelijke dyke met pittig kapsel. Maar meer wat 'Penny' heeft. Maar zij heeft het gezicht er niet voor.
Oh je mag het er best niet mee eens zijn. Ik zeg enkel wat ik vind, dat jij het er niet mee eens bent boeit mij niet zo heel veel, eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat jij er een 'ik vind' neerzet, mag ik het daar niet mee eens zijn?
Grappenmaker.
Toegegeven, Halle Berry kwam er wel mee weg. Maar dat is dan echt echt echt de uitzondering die de regel bevestigd voor mij.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb best wel vrouwen gezien die kort haar goed stond. Maar eerlijk gezegd waren dat toch wel de uitzonderingen die de regel bevestigen hoor
Zou het echt makkelijker zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ja, die discussie altijd. Ik denk dat geen vrouw denkt dat het mooier staat, of je moet super dun haar hebben of zo. Het is gewoon een stuk makkelijker. Jammer voor de man, maar goed... je hebt een kapsel voor jezelf, niet voor een ander.
Eens...Al neem ik aan dat mensen waar dat echt niet bij staat dat zelf toch ook zullen weten? Ik weet in ieder geval dat ik er (in de meeste gevallen) geen fan van ben.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ja, die discussie altijd. Ik denk dat geen vrouw denkt dat het mooier staat, of je moet super dun haar hebben of zo. Het is gewoon een stuk makkelijker. Jammer voor de man, maar goed... je hebt een kapsel voor jezelf, niet voor een ander.
lollig ff kijken of ik het kan vindenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Hebben ze ook met Marvel gedaan, Phineas and Ferb: Mission Marvel. Is leuk.
[..]
Nou, dan is het toch prima. Precies wat ik aan geef in m'n eerste post als reactie op Aeque.
bsquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:19 schreef artelligence het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je mag het er best niet mee eens zijn. Ik zeg enkel wat ik vind, dat jij het er niet mee eens bent boeit mij niet zo heel veel, eigenlijk.
Wel grappig dat je hiermee dus mijn gelijk aanduid.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toegegeven, Halle Berry kwam er wel mee weg. Maar dat is dan echt echt echt de uitzondering die de regel bevestigd voor mij.
Dat ik zeg dat ze ermee weg kwam, betekent niet dat ik vind dat het mooi is of zo, hé. Ik vind Halle met lang haar nog steeds vele malen mooier dan met dat korte.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig dat je hiermee dus mijn gelijk aanduid.
Je komt er alleen mee weg als je een supermooi/vrouwelijk gezicht hebt en helaas heeft het gros van de vrouwen dat niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toegegeven, Halle Berry kwam er wel mee weg. Maar dat is dan echt echt echt de uitzondering die de regel bevestigd voor mij.
En dan nog staat het naar mijn mening niet echt mooi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt er alleen mee weg als je een supermooi/vrouwelijk gezicht hebt en helaas heeft het gros van de vrouwen dat niet.
Maar gelukkig vind jij wel dat jouw mening zo belangrijk is dat je hem elke keer moet verkondigen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan nog staat het naar mijn mening niet echt mooi.
Echt, waarom zou je zoiets doen als vrouw?quote:
Lekker luchtig voor als je naar veel warme landen reist!?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je zoiets doen als vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |