Dat had ik laatst bij de film chef.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben Julie & Julia aan het kijken op netflix.Nu heb ik ook zin om te bakken. En te eten, vooral te eten.
Stay strongquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben Julie & Julia aan het kijken op netflix.Nu heb ik ook zin om te bakken. En te eten, vooral te eten.
Zijn jij en twi trouwens nog aan het diëten? Ik lijk geen grammetje meer kwijt te raken, ook al eet ik supergezond.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij de film chef.Die maakte een tosti waarvan ik ging kwijlen. Nog nooit zo hongerig een film gekeken.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik laatst bij de film chef.Die maakte een tosti waarvan ik ging kwijlen. Nog nooit zo hongerig een film gekeken.
Dan raad ik je aan om niet op een lege maag Big Night te gaan kijken, want die is nog ergerquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Chef ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Big Night? Waar gaat die over?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet op een lege maag Big Night te gaan kijken, want die is nog erger
De dag dat ik die film zag kwam ik een leuke meid tegen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, wie zou dat toch zijn?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
De dag dat ik die film zag kwam ik een leuke meid tegen.
En die broodjes zagen er vies lekker uit. Pulled pork, kaas, gegrilled. Pffff lekker!
Had je een leuke meid gespot ja?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
De dag dat ik die film zag kwam ik een leuke meid tegen.
En die broodjes zagen er vies lekker uit. Pulled pork, kaas, gegrilled. Pffff lekker!
Ja, alleen was ze dronken. Beetje een vaag vermoeden dat ze een drankprobleem heeftquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je een leuke meid gespot ja?
Niet alleen gespot geloof ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je een leuke meid gespot ja?
Heerlijke film is datquote:
quote:Primo and Secondo are two brothers who have emigrated from Italy to open an Italian restaurant in America. Primo is the irascible and gifted chef, brilliant in his culinary genius, but determined not to squander his talent on making the routine dishes that customers expect. Secondo is the smooth front-man, trying to keep the restaurant financially afloat, despite few patrons other than a poor artist who pays with his paintings. The owner of the nearby Pascal's restaurant, enormously successful (despite its mediocre fare), offers a solution - he will call his friend, a big-time jazz musician, to play a special benefit at their restaurant. Primo begins to prepare his masterpiece, a feast of a lifetime, for the brothers' big night...
Leuke meiden worden continu dronken gevoerdquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, alleen was ze dronken. Beetje een vaag vermoeden dat ze een drankprobleem heeft
Dit. Doe ik ook. Dat is mijn tactiek.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuke meiden worden continu dronken gevoerd
Grappenmaker.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, alleen was ze dronken. Beetje een vaag vermoeden dat ze een drankprobleem heeft
En vanaf toen was ze verkocht. Logisch ookquote:
Ja. Ik haalde een lijst tevoorschijn en zei: "Je bent om in te lijsten zo mooi."quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met goede zin in haar opening? Pardon, openingszin?
En, werkt het?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Doe ik ook. Dat is mijn tactiek.
Ja, duh.quote:
Tot nu toe wel. Maar stiekem hoop ik dat het niet alleen door de drank komt maar ook door mijn overweldigende fysiek en knappe kop.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn jij en twi trouwens nog aan het diëten? Ik lijk geen grammetje meer kwijt te raken, ook al eet ik supergezond.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om niet op een lege maag Big Night te gaan kijken, want die is nog erger
Ok, die moet ik beide ook gaan kijken dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chef ja.Mondwateren. Een andere goede nieuwe foodie film is The Hundred-Foot Journey. Kan ik je ook aanraden.
Thanks, zal eens loerenquote:
Motorrijdenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:52 schreef yats het volgende:
Goed, iemand nog leuke ideeën voor een saaie zondag?
(nog) geen motorrijbewijsquote:
quote:
Geleidelijk is ook prima. Is ook gezonder geloof ik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Minder streng dan het begin, maar zolang het geleidelijk naar beneden gaat zijn we tevreden.
Drink je ook wel voldoende?
Komt ooit (hopelijk) nog.quote:
Ook een filmpje kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:52 schreef yats het volgende:
Goed, iemand nog leuke ideeën voor een saaie zondag?
Daar is geen vrouw tegen bestand.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tot nu toe wel. Maar stiekem hoop ik dat het niet alleen door de drank komt maar ook door mijn overweldigende fysiek en knappe kop.
Ik ben door mijn films heen sinds gisteravond.quote:
Sportenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben door mijn films heen sinds gisteravond.
Ik verzin wel ietsquote:
Gewoon vol blijven houden dan, komt wel weer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geleidelijk is ook prima. Is ook gezonder geloof ik.
Ja, ik drink zat. Water en thee.
6 geprobeerd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:31 schreef -Engel- het volgende:
Zo... filmbockbiermeet is geslaagd.... mooi glas, 5 geprobeerd en 2 films gezien![]()
Hij kan gaan dansen?quote:
oja... dat inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:50 schreef aeque het volgende:
Goeiesmiddags
Thijs de meet kan wel uit de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |