Dit is nou ook weer zo typisch klachtwaardig. Al die mannen die doen alsof andere mannen die dansen zielig zijn. Terwijl zij tenminste het lef hebben om te bewegen en iets presteren. De stereotype Nederlandse man zit alleen op de bank met bier en nootjes, met zijn pens als onderzetter.quote:
Haha :pquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dit is nou ook weer zo typisch klachtwaardig. Al die mannen die doen alsof andere mannen die dansen zielig zijn. Terwijl zij tenminste het lef hebben om te bewegen en iets presteren. De stereotype Nederlandse man zit alleen op de bank met bier en nootjes, met zijn pens als onderzetter.
Als je een topic in KLB opent, kan je dit verwachten. Voor serieuze reacties kan je in bv LIF terecht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dit is nou ook weer zo typisch klachtwaardig. Al die mannen die doen alsof andere mannen die dansen zielig zijn. Terwijl zij tenminste het lef hebben om te bewegen en iets presteren. De stereotype Nederlandse man zit alleen op de bank met bier en nootjes, met zijn pens als onderzetter.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die wel wil maar niet durft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef hoink581 het volgende:
Gewoon opgeven voor een dansschool. Daar zitten ze meestal te springen om heren.
Wist iet dat zoiets kon, proefles. Dans je zelf ook?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:14 schreef Waterloos het volgende:
Gewoon doen. Als het je na een proefles niet bevalt dan weet je dat ook weer.
Een toenmalige schoolvriendin wilde salsa gaan doen, maar had geen partner. Vroeg het vervolgens aan mij en heb ja gezegd. Ik heb dat hele stijldansen daarvoor gemist en wilde dat wel ervaren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:12 schreef Pecoro_Nero het volgende:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die wel wil maar niet durft.
Hahaha, so truequote:Op zondag 12 oktober 2014 12:15 schreef Scrat_ched het volgende:
Iedereen die homo roept moet maar wachten tot ze gaan trouwen, dan douwt vriendinlief er toch nog ff gauw een danscursusje in omdat ze anders niet meer kunnen als huppelen bij hun openingsdans.
Leuk. Ik zou vooral graag de meer pittige dansen leren. Waarbij je gewoon helemaal los kunt gaan en goed je leed kunt uitzwetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een toenmalige schoolvriendin wilde salsa gaan doen, maar had geen partner. Vroeg het vervolgens aan mij en heb ja gezegd. Ik heb dat hele stijldansen daarvoor gemist en wilde dat wel ervaren.
Drie jaar gedaan, veel plezier van gehad indertijd.
Bij zulke dingen moet je je niet al teveel aantrekken van anderen. Dames vinden het altijd leuker met een man te dansen dan met een vrouw die de mannenpassen moet doen. En op zo'n dansschool wordt je echt niet uitgelachen.
Wacht maar tot je hem zietquote:
Dan kan ik waarschijnlijk lang wachten. Maar kortom, hij zal wel nichterig zijn volgens jou? Is dat het.quote:
Dan zou ik een Zuid-Amerikaanse dans uitkiezen. Vaak genoeg dat ik na een feest mezelf helemaal kapot had gezweten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Leuk. Ik zou vooral graag de meer pittige dansen leren. Waarbij je gewoon helemaal los kunt gaan en goed je leed kunt uitzweten
Vanaf 1:35
Als ik dat zie denk ik echt bij mezelf, die mensen moeten zich toch gewoon estatisch voelen op zo'n moment!
Voelde vast ook bevrijdend, of niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan zou ik een Zuid-Amerikaanse dans uitkiezen. Vaak genoeg dat ik na een feest mezelf helemaal kapot had gezweten.
Gister was Movie Night hèquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:56 schreef MsMessy het volgende:
Gewoon doen. Zit nu ook weer elke zaterdag Strictly come dancing te kijken op de BBC. De meeste mannen zijn helemaal geen homo's en een man die goed kan dansen is echt iets wat een vrouw kan waarderen.
Ik denk Scott en Jennifer in de dance-off. Maar we zullen zien. Jake is echt geweldig goed voor een beginner.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:57 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Gister was Movie Night hè
Wie denk je dat eruit gaat vanavond?
Jake was inderdaad weer echt goed vond ik.
Ik mis het soms, ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:43 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Voelde vast ook bevrijdend, of niet?
Ja ik denk het ook wel. En in dat geval gaat Scott waarschijnlijk naar huis. Want hij was toch wel dramatisch slecht gister. Hoewel het wel entertainable wasquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik denk Scott en Jennifer in de dance-off. Maar we zullen zien. Jake is echt geweldig goed voor een beginner.
Ik hoop jou en Wiessman in DE GYM dance-off te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik denk Scott en Jennifer in de dance-off. Maar we zullen zien. Jake is echt geweldig goed voor een beginner.
Ik voel me niet fijn doordat ik onzeker ben en me veroordeeld voel door de cultuur waarin we leven. Maar in mijn werkelijke kern heb ik dansen altijd leuk gevonden. Voordat ik al die blokkades ontwikkelden heb ik er juist vaak van genoten om te dansen. En ik mis dat wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef Fanest het volgende:
Als je je er niet fijn bij voelt dan dans je toch gewoon niet. Zie niet echt in wat het probleem is.
Dan zou ik eerst op jezelf even de absolute basis oefenen met behulp van youtube filmpjes op het internet. Je hoeft je nooit te schamen voor jezelf. Daarna privé/klassikaal les nemen om er wat beter in te worden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:12 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Ik voel me niet fijn doordat ik onzeker ben en me veroordeeld voel door de cultuur waarin we leven. Maar in mijn werkelijke kern heb ik dansen altijd leuk gevonden. Voordat ik al die blokkades ontwikkelden heb ik er juist vaak van genoten om te dansen. En ik mis dat wel.
Da's wel een idee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:16 schreef Fanest het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst op jezelf even de absolute basis oefenen met behulp van youtube filmpjes op het internet. Je hoeft je nooit te schamen voor jezelf. Daarna privé/klassikaal les nemen om er wat beter in te worden.
Als je dat ziet hoor je alleen maar naar die geile Nicole te kijken man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Leuk. Ik zou vooral graag de meer pittige dansen leren. Waarbij je gewoon helemaal los kunt gaan en goed je leed kunt uitzweten
Vanaf 1:35
Als ik dat zie denk ik echt bij mezelf, die mensen moeten zich toch gewoon estatisch voelen op zo'n moment!
Nicole is echt een fantastische danseres! Gelijk aan een pro. No bullshit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als je dat ziet hoor je alleen maar naar die geile Nicole te kijken man.
Fijn voor je. Ben je uit de kast gekomen gister op Comig Out Day?quote:
Nee, sorry man. Ik ben niet van de andere kant.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:11 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ben je uit de kast gekomen gister op Comig Out Day?
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Voor mij maakt het geen verschil. Your life your problem rightquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:14 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Nee, sorry man. Ik ben niet van de andere kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |