Dit is nou ook weer zo typisch klachtwaardig. Al die mannen die doen alsof andere mannen die dansen zielig zijn. Terwijl zij tenminste het lef hebben om te bewegen en iets presteren. De stereotype Nederlandse man zit alleen op de bank met bier en nootjes, met zijn pens als onderzetter.quote:
Haha :pquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dit is nou ook weer zo typisch klachtwaardig. Al die mannen die doen alsof andere mannen die dansen zielig zijn. Terwijl zij tenminste het lef hebben om te bewegen en iets presteren. De stereotype Nederlandse man zit alleen op de bank met bier en nootjes, met zijn pens als onderzetter.
Als je een topic in KLB opent, kan je dit verwachten. Voor serieuze reacties kan je in bv LIF terecht.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:10 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Dit is nou ook weer zo typisch klachtwaardig. Al die mannen die doen alsof andere mannen die dansen zielig zijn. Terwijl zij tenminste het lef hebben om te bewegen en iets presteren. De stereotype Nederlandse man zit alleen op de bank met bier en nootjes, met zijn pens als onderzetter.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die wel wil maar niet durft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:09 schreef hoink581 het volgende:
Gewoon opgeven voor een dansschool. Daar zitten ze meestal te springen om heren.
Wist iet dat zoiets kon, proefles. Dans je zelf ook?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:14 schreef Waterloos het volgende:
Gewoon doen. Als het je na een proefles niet bevalt dan weet je dat ook weer.
Een toenmalige schoolvriendin wilde salsa gaan doen, maar had geen partner. Vroeg het vervolgens aan mij en heb ja gezegd. Ik heb dat hele stijldansen daarvoor gemist en wilde dat wel ervaren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:12 schreef Pecoro_Nero het volgende:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die wel wil maar niet durft.
Hahaha, so truequote:Op zondag 12 oktober 2014 12:15 schreef Scrat_ched het volgende:
Iedereen die homo roept moet maar wachten tot ze gaan trouwen, dan douwt vriendinlief er toch nog ff gauw een danscursusje in omdat ze anders niet meer kunnen als huppelen bij hun openingsdans.
Leuk. Ik zou vooral graag de meer pittige dansen leren. Waarbij je gewoon helemaal los kunt gaan en goed je leed kunt uitzwetenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een toenmalige schoolvriendin wilde salsa gaan doen, maar had geen partner. Vroeg het vervolgens aan mij en heb ja gezegd. Ik heb dat hele stijldansen daarvoor gemist en wilde dat wel ervaren.
Drie jaar gedaan, veel plezier van gehad indertijd.
Bij zulke dingen moet je je niet al teveel aantrekken van anderen. Dames vinden het altijd leuker met een man te dansen dan met een vrouw die de mannenpassen moet doen. En op zo'n dansschool wordt je echt niet uitgelachen.
Wacht maar tot je hem zietquote:
Dan kan ik waarschijnlijk lang wachten. Maar kortom, hij zal wel nichterig zijn volgens jou? Is dat het.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |