Daar zit wat in.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Meestal wel, op illegale feesten.
Daarnaast: als mensen ook andere drugs mogen gebruiken, zuipen ze minder en zijn ze minder agressief.
Alcohol is 1 van de gevaarlijkste drugs, vooral in grote groepen.

Toch niet Nasty's of Cocos he?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb een kleine10 jaar gewerkt in zo een feestcafe op het Rembrandts , dus ik weet wel een beetje hoe het er af en toe aan toe gaat.
Alleen afloop met zwaargewonde gebeurt volgens mij niet zo vaak.

Oh, ik dacht altijd dat op die feesten waar jij altijd komt, je dan keihard in je reet wordt geneukt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zolang de alcoholconsumptie bescheiden is wel ja.
ga op iemand z'n teen staan tijdens het uitgaan in een standaard "zuipuitgaansgelegenheid" en je hebt een vechtpartij, ga op zo'n illegaal feest op iemand z'n teen staan en je krijgt een knuffel

Nee , zat op het Rembrandts.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch niet Nasty's of Cocos he?
Ik heb daar vroeger nog op de tafels lopen dansen

ja leuk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat op die feesten waar jij altijd komt, je dan keihard in je reet wordt geneukt.

Ik zie vaker geweld bij legale feesten dan bij illegale feesten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Conclusie is duidelijk: Legalize!

Ik heb het over de drugs, niet de feesten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zie vaker geweld bij legale feesten dan bij illegale feesten.

Bullshit verhaal. Je lijkt mn moer wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak mensen van buiten Amsterdam die rotzooi schoppen.

Mwah. Het is wel zo dat zonder alcohol er een stuk minder gevochten zou worden in het uitgaansleven.quote:

Jaja. In Groningen is het toch hetzelfde verhaal, daar komt de meeste ellende toch ook van boeren uit Winschoten ofzo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere keer dat we hier in Grun de eer hebben Amsterdammers te ontvangen op de vereniging dan bouwen we een ijzeren kooi op een podium met dikke tralies. Dan hebben al die gefrustreerde mannetjes tenminste wat om over te knokken de hele avond in plaats van de bar mensen lastig te vallen.

Groningen is vrede. Ik ga alleen uit op donderdag want op de vrijdag en de zaterdag loopt er wel ander volk rond ja. De stadjers zelf kunnen er ook zonder ommelanders wat van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:14 schreef Igen het volgende:
rs te ontvangen op de vereniging dan bouwen we een ijzeren kooi op een podium met dikke tralies. Dan hebben al die gefrustreerde mannetjes tenminste wat om over te knokken de hele avond in plaats van de bar mensen lastig te vallen.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |