ik hoor het van velen: zo'n klotegriep die naar na blijft schurenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo naar bed
Stomme tering griep.
Ik kom er gewoon echt niet vanaf
Whehehe sorry!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die bril vind ik dan niet zo leuk
iets met jeugdallergie
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe sorry!
Ja ach hij heeft een paar best aardige nummers. Niet veel, en die ik ga draaien is ook niet mijn favoriet, maar ff voor de variatie.
Ik ben ziek van het werk naar huis gegaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoor het van velen: zo'n klotegriep die naar na blijft schuren
ja snap ik, het is echt een kugriepquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben ziek van het werk naar huis gegaan.
Voordat dat gebeurt moet ik wel echt naar de klote zijn.
Maar ik voel me nog steeds niet goed, na bijna 2 weken.
Doe me dan maar Ebola ofzo, kan hier zo slecht tegen.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga trouwens morgen een nieuw mengpaneel bestellen en hoop zondag weer te draaien. Met deze ga ik echt niet meer draaien
echt een meisjequote:Op zondag 12 oktober 2014 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooie ogen, maar onduidelijk qua geslacht.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mooie ogen, maar onduidelijk qua geslacht.
beetje welquote:
je doet 's ochtends je ogen open, draait je om en je ziet ditquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je doet 's ochtends je ogen open, draait je om en je ziet dit
Dat komt nooit meer goed
Ik geloof je direct, ik denk zelfs dat als ik haar in het echt zou zien dat ik wellicht stijl achterover zou slaan. Op foto's zie ik er soms goed uit, dus ik weet hoe die dingen kunnen liegenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje wel
maar het is echt een meisje, ze heeft iets van de rocj academie gedaan en heeft nu een band met haar achternaam. Ze komt uit Eindhoven
ik hoorde dit eerst op de radio en toen ik het thuis opzocht op YT had ik ook echt een WTF momentquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, ik denk zelfs dat als ik haar in het echt zou zien dat ik wellicht stijl achterover zou slaan. Op foto's zie ik er soms goed uit, dus ik weet hoe die dingen kunnen liegen
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
Ik zat gisteren op de terugweg aan dat nummer te denken, maar moest steeds aan Lana Del Rey denken.
Toen maar gegoogled op "De Nederlandse Lana Del Rey".
Geen succes.
Toen maar gegoogled op "Symphonic FOK! de Nederlandse Lana Del Rey", niet om te suggereren dat jij het bent, maar omdat ik weet dat we in dit topic Kovacs met haar vergeleken hebben!
Owjah, kut!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Je had natuurlijk ook even een dm kunnen sturen
Dan slaap ik hopelijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:30 schreef ToT het volgende:
Iemand die het over een half uurtje wil (en kan) overnemen?
helaas niet, ik heb alles uit elkaar liggen nuquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:30 schreef ToT het volgende:
Iemand die het over een half uurtje wil (en kan) overnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |