Kom ff helpen danquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wow
Ik voel me bijna schuldig dat ik een weekje vrij ben
Best handig opzichquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Hou het stuur recht, behalve in de bochten
Waar is dat?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kom ff helpen dan [ afbeelding ].
Er is gratis automaatkoffie![]()
Wij hebben een hele irritante losplek, je moet met een zijklep, dan een fietspad over, dan over 'n plaat nog een stoeprand op, en dan de winkel inquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar is dat?
Vond lossen altijd wel leuk
heb ik vroeger ook nog wel gedaan, of een trailer volladen met losse dozen limonade en/of azijn...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar is dat?
Vond lossen altijd wel leuk
Zo'n ding dat aan de zijkant van de laadklep wordt gehangen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wij hebben een hele irritante losplek, je moet met een zijklep, dan een fietspad over, dan over 'n plaat nog een stoeprand op, en dan de winkel in
Jupquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo'n ding dat aan de zijkant van de laadklep wordt gehangen?
Idd, en direct na die zijklep zit een best druk fietspad. Dus je zet hem op de zijklep (die schuin staat), moet rechts links kijken.. Even wachten en tegelijkertijd de container tegen houden.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Ahhhh daar komt ie al
Ik dacht eerst ff dat het Ben Saunders was
Damn, dat duurt lang dan ja!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo naar bed
Stomme tering griep.
Ik kom er gewoon echt niet vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |