Zou kunnen. Geen idee meer.quote:
Lenzen wel gleukkig ja..quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de nieuwwaarde van mijn camera gear rond de 4 mille ligt. Lenzen blijven redelijk waardevast, maar de camera zelf zal onderhand geen droppie meer waard zijn.
Ziet er ook tof uit ja!quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk de 70-200L F4 van canon worden omdat ik die dan kan overnemen van een vriend. Dat past dan ook binnen het budget momenteel. Daar eerst lekker mee schieten en dan kijk ik wel verder over een paar jaarIk ga nu niet eens lens kopen van 1500/2500, dat haal ik er voor mijn gevoel nu lang niet uit qua plezier/uren.
Ja wat wil je.. 50-500quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er ook tof uit ja!Damn, ik zie nu pas dat die Sigma zo fucking duur is! Was ik al weer helemaal vergeten!
Whehehe sorry, er zat een mafkees de hele tijd met mij te Whatsappen terwijl ik ook nog met een PM bezig was, maar ik ben er weer!quote:
Oh dat is wel een mooie prijsquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had hem 2e hands voor 500 euro gekocht!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:23 schreef robdriessen het volgende:
Ter info: Tele2 heeft grote storing. Vandaar geen muziek op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |