Ahw.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis de showtjes wel inderdaad
Leuke, gezellige shows altijd
nee want dan komt het ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dussssss moet je wachten tot vrijdag!
dat was mijn radioshowquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak je dan extra veel kuttopics ofzo?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar vrijdag komt het ook niet terug
Ja, je schooit weer eens naar aandacht. Dit soort topics hoor je niet zelf te openen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahha, eerst voor mij opkomen en nu dit?
Ik wil alleen FF terugquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, je schooit weer eens naar aandacht. Dit soort topics hoor je niet zelf te openen.
nee want muziekrechten..quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:44 schreef hugecooll het volgende:
Kan je niet gewoon zelfstandig ergens draaien? Gewoon streampje aan en go
Oh, ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat iemand daar graag naar luistertquote:
35 luisteraarsquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh, ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat iemand daar graag naar luistert
zelfde als bij r49 hequote:Op zondag 12 oktober 2014 02:51 schreef hugecooll het volgende:
en anders doe je het gewoon stiekem. Hoe gaan ze je vinden? Je bent op het internet
dat niet goed vinden voor een fok internetradio waar normaal 8 mensen naar luisterenquote:
Hij vind je een leuke user, zegtie heel vaak in het crewhok.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij vind je een leuke user, zegtie heel vaak in het crewhok.
"Die Fylax is zó leuk, die moesten ze eens mod maken'
Zo'n reactie zou ik alleen van Paxcon verwachten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel van pub danquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen interesse dus beter zit er niet in
Nee joh! Meteen ene groot dorum!quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo'n reactie zou ik alleen van Paxcon verwachten.
JNG terug laten komen zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh! Meteen ene groot dorum!
Of een eigen radiosubforum.
Dat is best wel eng.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:07 schreef yvonne het volgende:
Ik zou ook best een zoon van mezelf willen zijn.
Wat heb je gedronkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee joh! Meteen ene groot dorum!
Of een eigen radiosubforum.
Ik heb een rol mariakaakjes op.quote:
Niet veel enger dan dit:quote:
quote:Ik zou best wel de zoon van Yvonne willen zijn
JA MAAR IK HEB ER AL TWEEquote:Op zondag 12 oktober 2014 05:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoon van Yvonne zijn is denk ik wel leuk. Of vergis ik me nu?
ONZ / [Radio 49] #5350 Lekkere halveliters.... met Possiequote:Op zondag 12 oktober 2014 05:17 schreef yvonne het volgende:
Ik ga nog even in een ander topic lurken en dan eens slapen :"W
Slaaplekker ma.. Yvonne.quote:Op zondag 12 oktober 2014 05:17 schreef yvonne het volgende:
Ik ga nog even in een ander topic lurken en dan eens slapen :"W
Internetradioquote:Op zondag 12 oktober 2014 03:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat niet goed vinden voor een fok internetradio waar normaal 8 mensen naar luisteren
quote:
Wil ik ook wel meemakenquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Radioshow op radio49 (ONZ-radio)
Topavonden zijn dat altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |