Ahw.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis de showtjes wel inderdaad
Leuke, gezellige shows altijd
nee want dan komt het ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dussssss moet je wachten tot vrijdag!
dat was mijn radioshowquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak je dan extra veel kuttopics ofzo?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar vrijdag komt het ook niet terug
Ja, je schooit weer eens naar aandacht. Dit soort topics hoor je niet zelf te openen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahahha, eerst voor mij opkomen en nu dit?
Ik wil alleen FF terugquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, je schooit weer eens naar aandacht. Dit soort topics hoor je niet zelf te openen.
nee want muziekrechten..quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:44 schreef hugecooll het volgende:
Kan je niet gewoon zelfstandig ergens draaien? Gewoon streampje aan en go
Oh, ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat iemand daar graag naar luistertquote:
35 luisteraarsquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh, ik kan me eerlijk gezegd maar moeilijk voorstellen dat iemand daar graag naar luistert
zelfde als bij r49 hequote:Op zondag 12 oktober 2014 02:51 schreef hugecooll het volgende:
en anders doe je het gewoon stiekem. Hoe gaan ze je vinden? Je bent op het internet
dat niet goed vinden voor een fok internetradio waar normaal 8 mensen naar luisterenquote:
Hij vind je een leuke user, zegtie heel vaak in het crewhok.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij vind je een leuke user, zegtie heel vaak in het crewhok.
"Die Fylax is zó leuk, die moesten ze eens mod maken'
Zo'n reactie zou ik alleen van Paxcon verwachten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel van pub danquote:Op zondag 12 oktober 2014 04:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |