quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Overigens luister ik zelf vooral Atreyu, dimmu borgir, pain en pantera als ik dit soort muziek luister. Maar zelfs dat is vaak minder hard dan wat je net op had staan. Dit was meer van slayer niveau.
Hoe dan ook wel![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
dit doe ik vaker hoor..
vrijdag had ik Fylax Friday in mezelf...
plaatjes aanzetten via spotify en dan tegen mezelf praten hoi je luistert naar fylax friday en nu deze track
Kloptquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet helemaal lekker
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHA ik kom niet meer bijquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:10 schreef DeZwabber het volgende:
Flash forward tien jaar later, we vinden Fylax terug als dorpsgek op Rottumerplaat, over straat wandelend terwijl hij pratend tegen een pollepel met een gezichtje er op een radioprogramma presenteert. Zonder kleren aan.
Niet doen, hij doet normaal dus wij ook!quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:10 schreef DeZwabber het volgende:
Flash forward tien jaar later, we vinden Fylax terug als dorpsgek op Rottumerplaat, over straat wandelend terwijl hij pratend tegen een pollepel met een gezichtje er op een radioprogramma presenteert. Zonder kleren aan.
ook niks xdquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat voor psychedelische shit heb je op dan?
Ow, dan lig jij er 3 voor op mijquote:
Bedoelde hij denk ik als grapjequote:Op zondag 12 oktober 2014 02:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet doen, hij doet normaal dus wij ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |