quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... ga ik ook maar pitten na deze relaxsessie
Dank voor de metalen
Geen dankquote:
Mic drop allesquote:Op zondag 12 oktober 2014 01:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aaaaaaaaight!
* LompeHork weg loopt en gewoon alles negeert verder
*boks*
Jij ook trustenquote:
Ja... of niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
ik ga denk ik nep radio maken
spotify aanzetten en in mezelf praten alsof ik voor duizenden mensen praat
#autist
heb hdlaas niet mee kunnen luisteren maar toch bedanktquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
Thanks allemaal
Goed te horen dat jullie genoten hebben![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:00 schreef EggsTC het volgende:
Ja vette shit ouwe. Beetje te hard voor mij hier en daar, maar kon het goed waarderen over t algemeen
Ik heb vandaag veel Gang Starr zitten luisterenquote:
Helaasquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb hdlaas niet mee kunnen luisteren maar toch bedankt
Dat wel, maar ik ben ook dikke hardcore gewend... en das wel vergelijkbaar met dit op een bepaalde manierquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Toch awesome dat je het kon waarderen.
Is toch even iets anders dan GOA![]()
Wel een beetje een nieuw dieptepunt naar mijn meningquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:00 schreef Fylax het volgende:
ik ga denk ik nep radio maken
spotify aanzetten en in mezelf praten alsof ik voor duizenden mensen praat
#autist
Ja dat is waarquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ben ook dikke hardcore gewend... en das wel vergelijkbaar met dit op een bepaalde manier
dit doe ik vaker hoor..quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wel een beetje een nieuw dieptepunt naar mijn mening
Overigens luister ik zelf vooral Atreyu, dimmu borgir, pain en pantera als ik dit soort muziek luister. Maar zelfs dat is vaak minder hard dan wat je net op had staan. Dit was meer van slayer niveau.quote:Op zondag 12 oktober 2014 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Toch awesome dat je het kon waarderen.
Is toch even iets anders dan GOA![]()
quote:
Volgens mij ben je niet helemaal lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2014 02:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
dit doe ik vaker hoor..
vrijdag had ik Fylax Friday in mezelf...
plaatjes aanzetten via spotify en dan tegen mezelf praten hoi je luistert naar fylax friday en nu deze track
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |